2024-04-29, 17:32
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg tenkte at dersom etterforskningen hadde ftt mistanke om at AE ble holdt som gissel et sted, s mtte de jo ha grepet inn.
Denne ndhjemmelen er vel knyttet til letingen etter Anne-Elisabeth. I fall hun var i live.

Ja, nei, det er ikke godt si. Ihvertfall vanskelige valg for politiet hva de skulle prioritere.
Ved la han g fri, s kanskje han kunne lede dem til Anne. P det tidspunktet tenkte de vel at hun var i live. Ved arrestere han, s kanskje han tilsto og viste dem hvor Anne var, eller at han nektet. Et av to.
Citera
2024-04-29, 17:35
Avstngd
Skaanseths avatar
N skjnner man kanskje hvorfor Liv 3ngom og Utengen var s redd. De var neppe s redd for den sinte broren til TH, Sverre.
Engom tr ikke g ute alene p kveldene, og er skvetten og ser seg rundt p dagtid.
Citera
2024-04-29, 17:58
Avstngd
Skaanseths avatar
Bashir drev flere butikker p Oslos vestkant og i Brum inntil politiaksjonen i 2014. I flere r drev han innen Joker-kjeden.

https://www.dn.no/jus/lime-tiltalt-r...itt/2-1-364920

Var det ikke p en Joker-butikk det hadde blitt skaffet til veie et kontantkort?
Citera
2024-04-29, 18:15
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Bashir drev flere butikker p Oslos vestkant og i Brum inntil politiaksjonen i 2014. I flere r drev han innen Joker-kjeden.

https://www.dn.no/jus/lime-tiltalt-r...itt/2-1-364920

Var det ikke p en Joker-butikk det hadde blitt skaffet til veie et kontantkort?

Nei, var vel Bunnpris det, i Iladalen. Husker det ble poengtert at kontantkortene
ble kjrt ut i butikkene av et transportselskap som ansatte pensjonister.
Citera
2024-04-29, 18:21
Medlem
Er det bekreftet 100% at det er denne omtalte Iraneren som har avtrykk p basestasjonen p aktuell dag, eller er det bare synsing pga mannen vg omtaler kan ha samme advokat som Iraneren?

Ellers m jeg jo si at han passer som hnd i hanske til forbrytelsen. enda bedre i kombo med Ikea skytteren nr vi vet at disse to kjenner hverandre.. begge kjenner PAS. Hvorfor har THs hyre hnd s mange tungt kriminelle venner..

N savner jeg First Spring.
Citera
2024-04-29, 18:34
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Er det bekreftet 100% at det er denne omtalte Iraneren som har avtrykk p basestasjonen p aktuell dag, eller er det bare synsing pga mannen vg omtaler kan ha samme advokat som Iraneren?

Ellers m jeg jo si at han passer som hnd i hanske til forbrytelsen. enda bedre i kombo med Ikea skytteren nr vi vet at disse to kjenner hverandre.. begge kjenner PAS. Hvorfor har THs hyre hnd s mange tungt kriminelle venner..

N savner jeg First Spring.

Navnet ble sluppet i trden av flgende bruker:

Citat:
Ursprungligen postat av benredikk
Det er Sharok Ezazi

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...fengselsstraff
Citera
2024-04-29, 19:08
Medlem
Citat:
N skjnner man kanskje hvorfor Liv 3ngom og Utengen var s redd. De var neppe s redd for den sinte broren til TH, Sverre.
Godt poeng! Noen biler ble vel skrapet opp, men jeg er usikker p hva det egentlig var for noe. Noe skremmebudskap var det.

Hper Politiet dundrer p og trekker inn the missing link mellom TH og SE. Hvem enn det er. Men siden TH ble "frikjent" her om dagen skjer kanskje ikke det
Citera
2024-04-29, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86
Begge to nekter forklare seg
Selvsagt. Ny trend.
Citera
2024-04-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Sto i VG for ett par dager siden at politiet har fulgt SE sin mobil fra ca 14 dager etter kidnappingen, og 4 mnd fremover, til litt ut i 2019. Om de har "fulgt" (GPS) vet jeg ikke, men de har i alle fall hatt kontroll p samtaler og meldinger. De har benyttet seg av en ndretts paragraf. Ville vre rart om dette ikke innbefatter posisjons tracking ogs.

Det er utrolig at politiet ikke fr hull p byllen.. SE kjenner MWL, MWL kjenner PAS, PAS kjenner TH.. Svaret m jo ligge i dette miljet, i mitt hode er alt annet utenkelig.

Om TH har vrt bestiller eller om han selv er ett offer, de fr vi nok aldri vite.
M vre gunstig tyste om TH er oppdragsgiver og de kan nagle han til drapet. Det er fortsatt mulig med strafferabatt, men de vil vel nekte til tennene. Cappelen lever n i sus og dus som en fri mann...
Citera
2024-04-29, 19:33
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinensen
Godt poeng! Noen biler ble vel skrapet opp, men jeg er usikker p hva det egentlig var for noe. Noe skremmebudskap var det.

Hper Politiet dundrer p og trekker inn the missing link mellom TH og SE. Hvem enn det er. Men siden TH ble "frikjent" her om dagen skjer kanskje ikke det

Det er penbart at mange har blitt truet i denne saken. Det er en gjennomgende trd.
Virker som at saken er slik at den er avhengig av vitneutsagn.
Slik det ser ut, s er MWL og PAS mulige mellomledd, men bevise det kan bli vanskelig.
De vet at de blir lyttet og spanet p.
Hjemme hos TH hadde de tilogmed skjulte kameraer rundt omkring i huset, men det ser ikke ut som at de fikk noe ta han p. TH har dessuten studert Dung-saken, og vet hvor langt politiet er villige til g. Han er en lur rev, og dessuten psykopat, s for han faller det naturlig inn leve seg inn i rollen som uskyldig.
Citera
2024-04-29, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
M vre gunstig tyste om TH er oppdragsgiver og de kan nagle han til drapet. Det er fortsatt mulig med strafferabatt, men de vil vel nekte til tennene. Cappelen lever n i sus og dus som en fri mann...

Ja, Cappelen koser seg n. Det samme gjr vel politiets supertyster, Si*en Str*hylden
Citera
2024-04-29, 19:57
Medlem
Citat:

Hel ved. Imponerende dame. Stikker hodet frem i motsetning til de som stikker det i sanden. Hun skulle hatt flere slike rundt seg, men det ser det ikke ut til at hun hadde. Og tenk om flere, nr hun ble utsatt for det hun ble utsatt for, hadde vist seg vre laget av det samme. Men de ser ut til ha sviktet henne de ogs.

Stakkars Fru Hagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in