2024-05-13, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Den hr kvinnan som talade med AEHp morgonen, vad heter hon, MH?

Det var nog inte MB som arbetade d AEH frsvann.

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2024-05-13, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Du sitter jo p fasiten s da kan vel du fortelle det.
Pstanden er din!
Citera
2024-05-13, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Dette m det nesten vre opp til politiet selv svare p. Det kan vre de kjrte noen parallelle hypoteser ei tid. Men med det stedet, dettrusselbrevet, ingen valgt plattform for kommunikasjon eller mulighet for bringe frem bevis for liv og totalt manglende interesse fra kidnappernes side for konomisk gevinst i s br det relativt raskt ha blinket noen varsellamper. Men hvem vet med politiet, kan vre jeg tenker litt for hyt om dem. Fatal feilvurdering for offerets del ble i hvertfall resultatet.
Pstanden er din og ingenting politiet kan svare p.
Citera
2024-05-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Pstanden er din og ingenting politiet kan svare p.

Jeg vet pstanden er min. Politiet kan svare p alt som vedgr denne saken, men tiden er ikke inne for det - enn.
Citera
2024-05-13, 22:56
Medlem
Fast det var ju hon som ringde AEH p morgonen samma dag som allting kom i dagern. Jag vet inte. Det kan ju bara varken annons som lades ut i god tid fre MB sista arbetsdag fr att hon skall ha mjlighet att lra upp en ny person som skall ta ver hennes -arbetsuppgifter.

Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det var nog inte MB som arbetade d AEH frsvann.

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2024-05-13, 22:57
Medlem
Jobbar MB kvar i fretaget?
Citera
2024-05-13, 23:01
Medlem
Citat:
Jobbar MB kvar i fretaget?
Ja, visstnok vrt sykemeldt siden forsvinningen.
Citera
2024-05-13, 23:05
Medlem
Citat:
Fast det var ju hon som ringde AEH p morgonen samma dag som allting kom i dagern. Jag vet inte. Det kan ju bara varken annons som lades ut i god tid fre MB sista arbetsdag fr att hon skall ha mjlighet att lra upp en ny person som skall ta ver hennes -arbetsuppgifter.

Troligtvis var det inte MB som arbetade dr d eftersom hon hade slutat enligt platsannonsen som blev utlagd. S det mste ha varit ngon annan person.

Hr r bild p MB.

Och hr r platsannonsen.

Citera
2024-05-13, 23:07
Medlem
Jas? Det r ju uppseendevckande. Jag frstr grejen med att hela hndelsen tr p mnga andra n bara familj och vnner. Undrar hur mnga fler som blivit sjukskrivna i frbindelse med dettaeller rkar det endast vara MB

Citat:
Ursprungligen postat av Martinensen
Citera
2024-05-13, 23:12
Medlem
Citat:

Sker man ett arbete som rkenskapsansvarig har man i regel en utbildning inom bokfring och redovisning. S den nya personen behver inte lras upp. Det rcker med att instruera hur rutinerna fungerar d det gller tjnsten.
Citera
2024-05-13, 23:17
Haha, du kan skjenke meg full, men ikke lyve meg full

Ingen er sjukmeldt i 5.5 r, etter 1 r gr sjukmelding over til AAp eller ufretrygd

Citat:
Ursprungligen postat av Martinensen
Citera
2024-05-13, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremadura
Haha, du kan skjenke meg full, men ikke lyve meg full

Ingen er sjukmeldt i 5.5 r, etter 1 r gr sjukmelding over til AAp eller ufretrygd
Ja, hun er gtt over p trygd eller tilbake p jobb. Gratulerer med utmerket forstelse av trygdesystemet.

Man kan veksle mellom jobb og sykemelding til evig tid. Det er ogs et alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in