Dette m det nesten vre opp til politiet selv svare p. Det kan vre de kjrte noen parallelle hypoteser ei tid. Men med det stedet, dettrusselbrevet, ingen valgt plattform for kommunikasjon eller mulighet for bringe frem bevis for liv og totalt manglende interesse fra kidnappernes side for konomisk gevinst i s br det relativt raskt ha blinket noen varsellamper. Men hvem vet med politiet, kan vre jeg tenker litt for hyt om dem. Fatal feilvurdering for offerets del ble i hvertfall resultatet.
Pstanden er din og ingenting politiet kan svare p.
Fast det var ju hon som ringde AEH p morgonen samma dag som allting kom i dagern. Jag vet inte. Det kan ju bara varken annons som lades ut i god tid fre MB sista arbetsdag fr att hon skall ha mjlighet att lra upp en ny person som skall ta ver hennes -arbetsuppgifter.
Fast det var ju hon som ringde AEH p morgonen samma dag som allting kom i dagern. Jag vet inte. Det kan ju bara varken annons som lades ut i god tid fre MB sista arbetsdag fr att hon skall ha mjlighet att lra upp en ny person som skall ta ver hennes -arbetsuppgifter.
Troligtvis var det inte MB som arbetade dr d eftersom hon hade slutat enligt platsannonsen som blev utlagd. S det mste ha varit ngon annan person.
Jas? Det r ju uppseendevckande. Jag frstr grejen med att hela hndelsen tr p mnga andra n bara familj och vnner. Undrar hur mnga fler som blivit sjukskrivna i frbindelse med dettaeller rkar det endast vara MB
Sker man ett arbete som rkenskapsansvarig har man i regel en utbildning inom bokfring och redovisning. S den nya personen behver inte lras upp. Det rcker med att instruera hur rutinerna fungerar d det gller tjnsten.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!