2024-07-14, 14:03
Medlem
De som tror at boligen i S4 ble kameraovervket innvendig, kan tro omigjen. Det var romavlytting som ble benyttet inni boligen. Kamera var kun installert utvendig.

Det serveres r lgner i trden om angivelige forsvunne avisutklipp om Dung-saken (ref Jayce) og angivelig "skaphomse" i nattbordskuff (ref Skaanseth).

Det betyr at den angivelige b-pluggen kun eksisterer i Formanns, Jayces og Skaanseths fantasier.

Ja, ja, det forklarer i s fall hvorfor de er s uptight.

Alle hysteriske n fordi TH frifinnes. Og tyr derfor til desperate lgner.

Slik var den hemmelige overvkningen av TH:

● Boligen i S4, THs hytter og hans arbeidsplass har kun vrt avlyttet innvendig.
● Eiendommen i S4 har vrt kameraovervkning utvendig.
● GPS-sporing av THs kjrety.
● Skjult ransaking p THs eiendommer.
● Telefonavlytting.

Les mer om den hemmelige overvkningen av TH fra 6. juni 2019 til 28. april 2020:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...g-etterforsket

"Romavlytting er ett av de mest inngripende virkemidlene politiet har."

https://www.nrk.no/norge/i-elleve-ma...era-1.15874157

"Etter det NRK forstr, skal dette vre en av de mest omfattende skjulte etterforskningene som har vrt gjennomfrt i Norge.

Tom Hagen ble nylig kjent med omfanget av de skjulte metodene politiet brukte mot ham.

At en massiv overvking har pgtt over lang tid er ubehagelig, sier Tom Hagen til NRK."

"Tom Hagen mener den skjulte overvkningen ikke har gjort funn som styrker politiets teori om at han har drept kona eller at han str bak forsvinningen hennes.

Den underbygger jo at jeg ikke har noe med dette gjre, sier han til NRK."

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...lig-overvaaket

"Slik ble Tom Hagen hemmelig overvket

Tom Hagen ble avlyttet i sitt eget hjem, bilen hans ble GPS-sporet og skjulte kameraer overvket grdsplassen. Massiv skjult etterforskning i svrt lang tid, sier hans forsvarer."

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ing-ubehagelig

"Hele verktykassen

I februar skrev VG at politiet hadde tatt i bruk hele den hemmelige verktykassen i den skjulte etterforskningen mot Tom Hagen.

VG fikk da opplyst at de fikk tillatelse til ta i bruk flgende skjulte metoder mot den drapssiktede milliardren:

Skjult kameraovervkning

GPS-sporing av bil

Romavlytting

Telefonavlytting

Skjult ransaking

Iflge VGs opplysninger installerte politiet skjulte mikrofoner bde hjemme hos Tom Hagen i Sloraveien 4 og p hans kontor i Futurum-bygget i Lrenskog."

https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-ha...sta-1.15223540
Senast redigerad av Havhest 2024-07-14 kl. 14:20.
Citera
2024-07-14, 14:34
Medlem
Skjult kameraovervking. Skjult, som i kun de som har bedt om f plassert de der og de som plasserte dem vet hvor de befant seg. Alle andre, inkludert Havhest, er selvflgelig uvitende om 1. at de er utplassert og 2. hvor de befant seg.
Citera
2024-07-14, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Det er jo mange ting som har blitt skrevet om her, og som plutselig har kommet i media.
Jakka, skilsmissepapirene som var datert 2012 osv.
Bl.a. visste jeg om lampa p badet fr det kom i media. Jeg visste ogs at TH skulle arresteres, 4 dager fr han ble arrestert.
Men s har man ting som ikke har kommet i media. Dette med avisartikler, blod rundt dolokket, slepespor av avfring, at dattera var hjemme med sykt barn osv. eller at snnen fikk en melding p kvelden.
Noen ting kommer jo selvsagt aldri ut i media, men av andre rsaker, f.eks. at det ble funnet et sexlekety for damer i THs nattbordskuffe. En skalt buttplug, og som hadde dna og ekskrementrester av TH.

Du vil alts ha oss til tro at politiet har sendt en buttplug til DNA-testing som en del av etterforskningen av forsvinningen av AEH? Det kan vel bokstavelig talt kalles et blindspor.

Politiet holdt deg ogs orientert om at TH skulle bli arrestert 4 dager fr det skjedde. Det tror jeg du m ha drmt.

Hva var det med jakka?
Citera
2024-07-14, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Skjult kameraovervking. Skjult, som i kun de som har bedt om f plassert de der og de som plasserte dem vet hvor de befant seg. Alle andre, inkludert Havhest, er selvflgelig uvitende om 1. at de er utplassert og 2. hvor de befant seg.
Det var kun skjult i fasen 6. juni 2019 til 28. april 2020. Dette er ikke hemmelig lenger. Kameraovervkning foregikk kun utenfor boligen.

Dette skrev VG 5. mars 2022:

Citat:
Tom Hagen ble avlyttet inne i sitt eget hjem og kameraovervket p grdsplassen. Bilen ble GPS-sporet. Hagen ble nylig kjent med omfanget av de skjulte metodene politiet brukte mot ham.
Senast redigerad av Havhest 2024-07-14 kl. 15:07.
Citera
2024-07-14, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Du vil alts ha oss til tro at politiet har sendt en buttplug til DNA-testing som en del av etterforskningen av forsvinningen av AEH? Det kan vel bokstavelig talt kalles et blindspor.

Dersom det hadde blitt gjort funn av dna fra noen andre enn Fru Hagen og TH p pluggen ville du fortsatt tenkt blindspor?
Citera
2024-07-14, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det var kun skjult i fasen 6. juni 2019 til 28. april 2020. Dette er ikke hemmelig lenger. Kameraovervkning foregikk kun utenfor boligen.

Leder til sprsmlet hvordan vet dudet? At skjult kameraovervking foregikk kun utenfor boligen?
Citera
2024-07-14, 15:10
Medlem
Citat:
Leder til sprsmlet hvordan vet dudet? At skjult kameraovervking foregikk kun utenfor boligen?
Dette skrev VG 5. mars 2022:

Citat:
Tom Hagen ble avlyttet inne i sitt eget hjem og kameraovervket p grdsplassen. Bilen ble GPS-sporet. Hagen ble nylig kjent med omfanget av de skjulte metodene politiet brukte mot ham.

Det er ikke hemmelig lenger. TH er ferdig etterforsket og sjekket ut av saken.
Citera
2024-07-14, 15:15
Medlem
Citat:
Dersom det hadde blitt gjort funn av dna fra noen andre enn Fru Hagen og TH p pluggen ville du fortsatt tenkt blindspor?

Ja.
Citera
2024-07-14, 15:17
Medlem
Alle verkty i verktykassa tatt i bruk. Og verkty tatt i bruk neppe opplyst hverken siktede i saken eller andre.
Citera
2024-07-14, 15:18
Medlem
Citat:
Ja.

Godt du ikke er stedsgransker. Du kunne oversett et motiv for drap og dna fra en medvirker i det.
Senast redigerad av Kokadu 2024-07-14 kl. 15:21. Anledning: Tillegg
Citera
2024-07-14, 15:49
Medlem
Har inte fljt hndelserna sista mnaderna. Ha det hnt ngot av vrde? Bevis?
Citera
2024-07-14, 16:08
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:

Politiet holdt deg ogs orientert om at TH skulle bli arrestert 4 dager fr det skjedde. Det tror jeg du m ha drmt.

Hva var det med jakka?

Politiet var interessert i deres seksualliv og hvordan kjemien var, og det er ikke noe nytt.
Den pluggen har ikke noe si for skyldssprsmlet annet enn at det kan underbygge mistanken om at TH er psykopat, noe som igjen kan forklare drapshandlingen.
De aller fleste som er bifile, er nemlig som regel psykopate, iflge Robert Hare som er en av de aller fremste nr det gjelder kunnskap om psykopati. Det er han som bl.a. har utarbeidet sjekkliste/kriterieliste for stille diagnosen antisosial/dyssosial personlighetsforstyrrelse, narsissisme, eller psykopat som er samlebegrepet, og som TH scorer veldig hyt p. Karakteravvik het diagnosen tidligere p 80-tallet.
N vet vi ikke om TH er bifil, men ting kan tyde p det.

Jeg har ikke sagt om politiet har holdt meg orientert eller ikke.
Det er nok mange flere enn meg som visste at TH skulle arresteres flere dager fr arrestasjonen.
Hvorfor tror du det var s mange journalister rundt hans hus nr han ble arrestert?

Ting som jeg har skrevet har tidligere vist seg i ettertid stemme. Jakke som jeg skreiv om, og som kom i media dagen etterp,
at skilsmissepapirene som politiet fant var datert 2012, og som Holden ly om og sa at var 10 r gamle i 2018, men som ble skrevet om i media en stund etter at jeg hadde skrevet ret 2012.
Blodet rundt dolokket, slepespor bestende av avfring. Dette venter vi p, og jeg regner med at dette vil bli bekreftet snart.
Det med nattbordskuffen kommer neppe til bli skrevet om i media.

Jeg skreiv at eldstedattera var hjemme med sykt barn, og av en eller annen grunn skreiv Havhest at dette var informasjon som jeg hadde ftt privat og ikke var ment lekkes ut. Det kom ikke noen ord om at dette kunne vre lgn. Greit ha i mente.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in