Citat:
Hvis noen var s redd for sannheten om Wiborg-saken at de mtte drepe en eldre husmor og kamuflere drapet som en bortfring m man jo sprre hvorfor alle dem som faktisk har sdd tvil om den offisielle forklaringen i Wiborg-saken har ftt g helt i fred. Det er blitt laget fjernsynsdokumentar og skrevet bok.
Det fins vel heller ingen opplysninger overhodet om at Tom Hagen har hatt forbindelse til utredningen av hovedflyplassen.
Det man imidlertid vet er at ekteskapet hanglet, TH har mishandlet sin kone jevnlig, og frt felleseiet over p seg selv ved hjelp av trusler og, slik det ser ut, dokumentfalsk. Det var kanskje helst disse tingene som ikke skulle komme ut, og kanskje ogs det som frte til at AE forsvant.
For dem som nsker nste i Wiborg-saken er det kanskje mulig kontakte snnen hans?
Det fins vel heller ingen opplysninger overhodet om at Tom Hagen har hatt forbindelse til utredningen av hovedflyplassen.
Det man imidlertid vet er at ekteskapet hanglet, TH har mishandlet sin kone jevnlig, og frt felleseiet over p seg selv ved hjelp av trusler og, slik det ser ut, dokumentfalsk. Det var kanskje helst disse tingene som ikke skulle komme ut, og kanskje ogs det som frte til at AE forsvant.
For dem som nsker nste i Wiborg-saken er det kanskje mulig kontakte snnen hans?
N blander du kortene her, bevist eller ikke, da det er tydeliggjort og antatt kunnskap at Wiborg ble drept fordi han ville AVSLRE hvem som sto bak saborteringen av mlingene han gjorde p Hurum. Valget av Gardermoen var allerede gjort og det er ubestridelig til fordel for Hagens jordlapper og konomi. Man kan vel si at Hagen var bankrott om ikke valget av Gardermoen skjedde.
Hagens suksess og fremtid var tett bundet opp til valget av Gardermoen som ville booste Romerike og verdien av eiendom der.
Jeg er ikke kjent med at Hagen har mishandlet sin kone jevnlig. Jeg kan ikke se at det er fremsatt av noen andre en deg.
Mishandlet jenvlig? M sprre deg som vet dette om frekvensen p mishandlingen?
Jeg forstr du ikke helt liker "Wiborg sporet" nr du foreslr serist her kontakte snnen hans, et direkte dustete forslag.
Jeg forstr at det er noe annet du ogs dokumenterer at du ikke forstr og det er at nr noen frst er i det offentlige, nyter de en viss beskyttelse fra dette, noe som ogs ville gjelde AEH om hun plutselig kom med koblingen Tom Hagen og Wiborg. Da er det litt for sent kverke noen og det trodde jeg var for opplagt til at du stiller sprsml ved det.
Det du hele tiden glemmer utdypte, tross en rekke oppfordringer, er Hagens bruk av volds og skremselstjenster i forbindelse med det du sier er kjent, nemlig slike i bruk i forbindelse med Kvitfjell og Lillehammer. Med volds og skremsels tjenester, mener jeg det som kalles torpedoer, alts slik man antar Wiborg ble utsatt for.