Kolla in JIs facebooksida där är han mindre galen och mer rolig än på sitt instagram, mycket transor även där dock... Han har lagt upp ett par filmer som håller högre klass än de han la upp på youtube förut.
Exempel på annat skämt: "Greta, värsta svenska barn sen den rödhårige pojken förstörde Ronja Rövardotter".
Hockeygänget . Påminner om de mörka dragen i Killinggängets produktioner. Att han måste få in sina vanföreställningar om judar och transor kan man bortse från.
Hockeygänget . Påminner om de mörka dragen i Killinggängets produktioner. Att han måste få in sina vanföreställningar om judar och transor kan man bortse från.
Ja det kan man bortse ifrån och när judarna och transorna kom med i matchen fick han ju äntligen några han kunde prata med. Robin grönsaken som sket på sig var ju inte mycket att snacka med.
Senast redigerad av Ajara 2020-02-07 kl. 13:41.
Ja det kan man bortse ifrån och när judarna och transorna kom med i matchen fick han ju äntligen några han kunde prata med. Robin grönsaken som sket på sig var ju inte mycket att snacka med.
Omg skrattade så jag grät. "Hjärnan smälte väl på han." Haha.
Till att må bättre ja tycker jag. Folk har givit mycket vettiga förklaringar till varför han hållit på med NMR och du läser någon sida bak i tråden.
Ok. Ska kolla. Men det är fortfarande så att han skriver på FB så att man ser att han har samma syn på vilka som styr världen öven om han nu mest lägger ut chändizar som är transor.
Ok. Ska kolla. Men det är fortfarande så att han skriver på FB så att man ser att han har samma syn på vilka som styr världen öven om han nu mest lägger ut chändizar som är transor.
De videosarna som hette hockeygänget håller lika hög klass som hans grejer från 90 talet. Han hade ett par videos för några år sedan då krisen han var inne i syntes tydligare. Så ja jag tycker han verkar må bättre i alla fall när det gäller det.
"Kärringar skall inte va på hockey, det skall va glädje och jävlar anamma!"
Taget från en lång monolog om Brynäs hemmaarena och dess krav på mångfald i publiken (enligt Inde) på hans FB.
Att han mår skit är ju uppenbart, men det är också en hårfin gräns mellan geni och galenskap.
Och i sina bästa stunder, så är Inde genial! (det kan ingen ta ifrån honom oavsett hur snett han hamnat på det numera)
Hoppas du kommer tillbaks och får göra fler SVT-produktioner någon gång i framtiden. (tyvärr lika sannolikt som att helvetet skulle frysa till is)
Citatet högst upp är ju faktiskt både roligt och sant, dvs humor när den är som bäst.
De videosarna som hette hockeygänget håller lika hög klass som hans grejer från 90 talet. Han hade ett par videos för några år sedan då krisen han var inne i syntes tydligare. Så ja jag tycker han verkar må bättre i alla fall när det gäller det.
Ska titta på de videos han lagt upp. Han är faktiskt jävligt rolig ibland.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!