2019-01-20, 19:36
Medlem
Hegamons avatar
Den laddar inte och är stendöd, även om jag försöker ladda den i sin laddare. Vad ska jag göra? Den kostade nästan 1500 kr och är knappt ett år gammal. Jag köpte den i Miami / Florida.
Citera
2019-01-20, 19:37
Medlem
Vissa enheter behöver laddas en stund innan de startar. Låt den ligga på laddning i en stund och försök igen.
Citera
2019-01-20, 19:43
Medlem
niggahstolemybikes avatar
Min sambos förlorade sin när bandet gick av (fästena var dåliga).. Så hon fick en ny utskickad samt ett flertal nya band till.

Så kontakta Fitbit o se vad de säger
Citera
2019-01-20, 19:44
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Vissa enheter behöver laddas en stund innan de startar. Låt den ligga på laddning i en stund och försök igen.

Den har legat hela dagen i sin laddstation. Jag har även kopplat laddaren med usb-kabeln till datorn, till Iphone-laddaren utan resultat. Före den dog, hade den ett bra batteri som höll enheten funktionell i fem dagar.
Citera
2019-01-20, 19:48
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niggahstolemybike
Min sambos förlorade sin när bandet gick av (fästena var dåliga).. Så hon fick en ny utskickad samt ett flertal nya band till.

Så kontakta Fitbit o se vad de säger

Precis det var det som hände, bandet gick, sedan lade jag Fitbiten i bilen. Där har den legat i flera månader till jag nyligen ville starta den. Så den laddade ur.

Jag har ström i laddenheten för det har jag kolla med min lilla tunga.
Citera
2019-01-20, 19:54
Moderator
Diablo1118s avatar
Vet inte hur TS fick detta till Ekonomi övrigt vi testar

Ekonomi: övrigt --> Övrig hemelektronik
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto