Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Sweden
Eftersom USA, Indien och Kina skiter fullständigt i Parisavtalet (som inte är något avtal utan ett frivilligt traktat utan bindande utfästelse) måste du och dina Kamrater backa tillbaka till pre 1850 för att nå tillräckliga resultat enligt era mål.
Långt innan dess har vi inbördeskrig i flera västländer pga nyfattigdom som accentueras av massiv invandring och ett kallnande klimat med minskande skördar.
PippiGretas uppdykande just nu är en välsignelse eftersom det blev uppenbart för folk att det inte handlar om vare sig ekonomi eller klimat, utan om en social rörelse med andliga förtecken. Fler FN tal av Greta så kan vi läggs ner det här sen.
PS. Just nu har forskningsfartyget som skulle inspektera den nu öppna vägen i ett isfritt Arktis problem. Man har frusit fast och behöver hjälp.
Kanske hade varit ett mer lärorikt båtval för Greta och hennes sponsorer.
I själva verket har avkylningen redan börjat i och med minskad solaktivitet. Frågan är om vi går in i en vanlig 60-års cykel eller om det är en större nedisning som väntar.
Eftersom du tillhör gruppen som värdesätter vetenskap och fakta (häpp) skickar jag med en länk. Trevlig läsning.
https://klimatsans.com/2019/10/01/mi...nu-ett-faktum/
Javisst har du rätt. FN/IPCC kämpar med stora summor pengar på sin sida för att genomdriva historians största lögn, nämligen att CO2 kopplat till människors aktiviteter skulle vara orsaken till någon form av klimathot... haha... löjligt hur de har använt Greta för att skrämma livet ur tonåringar.
Och ingen respekt eller samvete har dem inom FN för att syssla med skrämselpropaganda på Greta och tiotusentals andra ungdomar som inte förstår bättre, nej då, inte det minsta samvete från FN och deras klimatpanel IPCC.
Förresten, vart tog falsifieraren
theanthropologist svar vägen på ditt inlägg? Ja jag hittade då inte något svar iallafall.. hmm... 🤔
Jag tror du kanske var lite för begåvad och klartänkt för denna användare som mest verkar syssla med fejk-vetenskap och något som bäst kan beskrivas som "filibustering/spammning" av tråden. En taktik som någon annan från klimatalarmisterna (dvs. fakta-fuskarna). 😏