Citat:
Ursprungligen postat av
goseigen
Ja jag vet inte, kan det stoppa dig från att skriva ditt första helt meningslösa inlägg som inte alls hade med Greta att göra?
Om du vill kan jag hjälpa dig så att du kan få tala med sjukvården.
Hade du bemödat dig med att läsa hela texten (ja, det var svårt - bilderna var inte med, därav länkarna till dem, btw) hade du sett följande:
'I ljuset av att det sket sig kapitalt för Mann i förtalsrättegången mot Ball som anklagat honomm för forsknngsfusk, bör man kanske vara en smula skeptisk mot tvärsäkra uttalanden om ‘en förenad forskarkår bakom Greta och IPCC och att alla döööör, blooood, helvete, treblinka, umlaut, sheisse!!!!’'
och vidare:
'I ljuset av detta ställa sig och ducka bakom en uppenbar marionett som Greta är fan patetiskt. Om jag förstått det, som föredragits mig ur boken rätt, tycker att hon är smartare än alla andra för att hon fattar att man kan bygga vindkraftverk 'på några månader' emedans kärnkraftverk tar mycket längre tid att bygga. Jahopp. Där ser man.
I den mån jag missförstod passusen ur boken kvarstår dock min poäng.
Nämligen: att ställa sig och ducka bakom en uppenbar marionett som Greta är fan patetiskt.
Någon kanske kan twittra till Greta och påpeka att IPCC är för kärnkraft?
--
OnT:
Expressen har för-i-helvete visat att föräldrarna försökte pitcha en klimattvserie till SVT. Hur djälva smart är det om man har barn med neropsykiatriska diagnoser? Ärligt talat, det är fan många vuxna som borde skämmas i Greta-cirkusen.'
Ni, min herre, borde ta till er av det senare stycket.
Att hoppa på första bästa vinkel man kan hitta och börja opponera sig med en ovidkommande invändning innan man läst hela texten brukar vara ett ganska säkert sätt att skämma ut sig på ett seminarium. Men oroa dig inte, sådant förekommer, hos en del, även efter grundutbildningen. Tyvärr.