Citat:
Ursprungligen postat av
Snullerux
Greta vill bara segla över atlanten och plötsligt fanns det en båt till förfogande. Berätta gärna hur La Vagabonde tog sig till USA utan att lämna något spår efter sig. Kolla också in vilken månad som La Vagabonde rör sig mot Spanien.
https://vimeo.com/376444063
Jag har spårat La Vagabonde ett år tillbaka i tiden och under maj-juli cirkulerade båten runt utanför Bahamas. Vid nästa positionsangivelse så befann sig båten utanför Rhode Island.
https://vimeo.com/376448688
De har ju inte på transpondern hela tiden. Att du inte hittar några positionsangivelser på nätet någnstans, betyder inte att båten inte har varit till havs. Däremot undrar jag hur Riley med familj tänker ta sig hem till Australien? Jag antar att de måste övervintra i Europa - har de råd med det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Monkeyspank
Hennes "manliga" fans är till 79,6 % pedofiler som fantiserar om att knulla hennes lilla outvecklade kropp på en rättvisemärkt hampamadrass! Resten av fansen är bara hjärntvättade vänsteraktivister som hänger på den trend som är inne för tillfället.
Ditt procenttal är överdrivet, men visst har jag förstått att det finns män som välkomnar att det nu finns en flickgestalt som de kan rikta sina lustar mot, samtidigt som det är /mer/ accepterat eftersom hon faktiskt räknas som lovlig rent lagligt. De fattar ju själva, att det de håller på med i vanliga fall är fel.
Angående ditt andra påstående, så kollade jag in FFF-demonstrationen här i min stad igår. Sist den var, så var det fullt med Ung Vänster med sina röda fanor, men nu var det inte en enda röd fana. Majoriteten som gick där såg ut som vanliga, normala barnfamiljer. Vet inte om det är något lokalt eller en slump, eller om FFF-rörelsen faktiskt har ändrat karaktär nu och inte lockar så mycket vänstertokar längre? Allt eftersom något blir mainstream, så tappar ju extremisterna (på båda sidor av det politiska spektrat) intresset, och hittar någon annanstans att skrika och bråka.