Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Håller inte med dig alls,tycker inte att hon var duktig på att dansa tyvärr.Men däremot hennes syster Beata.Hon har verkligen talang den tjejen.Både sång och musik och hon är väldigt vig.Tror det kommer gå väldigt bra för henne
Jag har sett Greta dansa både Moonwalk och Moonwalk Slide samt Kosackdans, och då är man riktigt duktig i dans.

Greta gjorde dansstegen för Moonwalk och Moonwalk Slide så snabbt och så skickligt, att illusionen behölls, fast jag var så nära henne när hon dansade, att jag kunde ha rört vid henne, om vi hade velat detta.

Naturligtvis kan även Beata vara mycket duktig i dans, men till skillnad från Greta har jag aldrig personligen sett Beata dansa.

Syskonen har var sin individuella dansstil, och jag tror att de ogillar att bli jämförda med varandra. -De är sannolikt båda riktigt bra, men var och en på sitt eget vis!

Greta har också musiken i blodet, och hon spelar ju skickligt musikinstrument, och har tidigare även sjungit.

Så tjejen brukar säga, att om hon inte blivit miljö- och klimataktivist, hade hon säkert blivit artist och musiker.

-Den banan kan hon för övrigt fortfarande välja, om hon skulle önska det!
2021-09-08, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Jag har sett Greta dansa både Moonwalk och Moonwalk Slide samt Kosackdans, och då är man riktigt duktig i dans.

Greta gjorde dansstegen för Moonwalk och Moonwalk Slide så snabbt och så skickligt, att illusionen behölls, fast jag var så nära henne när hon dansade, att jag kunde ha rört vid henne, om vi hade velat detta.

Naturligtvis kan även Beata vara mycket duktig i dans, men till skillnad från Greta har jag aldrig personligen sett Beata dansa.

Syskonen har var sin individuella dansstil, och jag tror att de ogillar att bli jämförda med varandra. -De är sannolikt båda riktigt bra, men var och en på sitt eget vis!

Greta har också musiken i blodet, och hon spelar ju skickligt musikinstrument, och har tidigare även sjungit.

Så tjejen brukar säga, att om hon inte blivit miljö- och klimataktivist, hade hon säkert blivit artist och musiker.

-Den banan kan hon för övrigt fortfarande välja, om hon skulle önska det!

Vi tycker olika där.Jag tycker att Greta saknar taktkänsla tyvärr.Däremot hennes syster är jätteduktig har taktkänsla och sjunger väldigt bra. Däremot tycker jag att det är bra för Greta att hon rör på sig,motion är viktigt Men mer än så lär det aldrig bli.
2021-09-08, 19:18
Medlem
wwrs avatar
Vår generation är den som kommer att bli mest utskrattad av alla:

"Se'n ställde man upp en liten flicka som sade att om de inte skickar alla sina pengar till EU så kommer en fruktansvärd syndaflod att utplåna jorden. Och det gjorde alla, precis som zombies."

http://progphp.free.fr/QuizramaImage...3345047cb9.jpg

Senast redigerad av wwr 2021-09-08 kl. 19:51.
2021-09-08, 19:19
Medlem
Citat:
Vi tycker olika där.Jag tycker att Greta saknar taktkänsla tyvärr.Däremot hennes syster är jätteduktig har taktkänsla och sjunger väldigt bra. Däremot tycker jag att det är bra för Greta att hon rör på sig,motion är viktigt Men mer än så lär det aldrig bli.
Har du som jag sett personligen Greta dansa, eller har du bara sett Greta dansa på en video!? Dans på video kan många gånger vara rätt svår att bedöma! Eftersom Greta även är skicklig på att spela musikinstrument, har jag svårt för att tro på, att hon saknar taktkänsla.
Senast redigerad av inspiratoeren 2021-09-08 kl. 19:27.
2021-09-08, 19:31
Medlem
Citat:
Har du som jag sett Greta personligen dansa, eller har du bara sett Greta dansa på en video!? Dans på video kan många gånger vara rätt svår att bedöma!
Nej inte i verkligheten utan på video och jag tycker att det kändes aningen klumpigt. Däremot tycker jag att Beata verkligheten var jätteduktig både på att sjunga och röra sig till musiken. Detta var på Skansen och hon fick med sig hela publiken.Har tittat på den flera gånger då jag tycker det var så bra. Sen är hon väldigt vig,har sett på flera foton.
Tror att hon kommer bli väldigt populär framöver. Sen är Greta duktig på att hålla tal,det gör hon galant. Någon expert är jag inte men detta är min åsikt.
2021-09-08, 19:39
Medlem
Citat:
Nej inte i verkligheten utan på video och jag tycker att det kändes aningen klumpigt. Däremot tycker jag att Beata verkligheten var jätteduktig både på att sjunga och röra sig till musiken. Detta var på Skansen och hon fick med sig hela publiken.Har tittat på den flera gånger då jag tycker det var så bra. Sen är hon väldigt vig,har sett på flera foton.
Tror att hon kommer bli väldigt populär framöver. Sen är Greta duktig på att hålla tal,det gör hon galant. Någon expert är jag inte men detta är min åsikt.
När jag såg Greta dansa i verkligheten gjorde hon det utomordentligt skickligt. Naturligtvis kan hon då ha varit i ovanligt bra form. OK för din åsikt, har du en länk till dansvideon med Greta!?
Senast redigerad av inspiratoeren 2021-09-08 kl. 19:43.
2021-09-08, 19:40
Medlem
Citat:
Har du som jag sett personligen Greta dansa, eller har du bara sett Greta dansa på en video!? Dans på video kan många gånger vara rätt svår att bedöma! Eftersom Greta även är skicklig på att spela musikinstrument, har jag svårt för att tro på, att hon saknar taktkänsla.
Har aldrig hört Greta varken sjunga eller spela något instrument. Ska bli intressant att lyssna på när och om den dagen kommer
2021-09-08, 19:42
Medlem
Citat:
När jag såg Greta dansa gjorde hon det utomordentligt skickligt. Naturligtvis kan hon då ha varit i ovanligt bra form. OK för din åsikt, har du en länk till dansvideon med Greta!?

Vet att jag såg ett klipp ifrån båtresan och ett klipp ifrån en tågresa där hon dansade
2021-09-08, 19:45
Medlem
Citat:
När jag såg Greta dansa gjorde hon det utomordentligt skickligt. Naturligtvis kan hon då ha varit i ovanligt bra form. OK för din åsikt, har du en länk till dansvideon med Greta!?

Absolut det håller jag med om. Är man inte i god form blir det skillnad än om man är i god form.Sådant påverkar såklart
2021-09-08, 19:47
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:

Det där lät otäckt. Varför skulle Greta vilja att du rörde henne?
2021-09-08, 19:49
Medlem
Citat:
Vet att jag såg ett klipp ifrån båtresan och ett klipp ifrån en tågresa där hon dansade
Jag har sett båda klippen. Men tänk på att det är rätt svårt att dansa på en båt som gungar. Dansen på tåget gjorde Greta stående på ett tågsäte, det är också rätt svårt. Hon var dock mycket bättre när jag såg henne, den dansen som hon då gjorde, är det inte många som klarar av.
2021-09-08, 19:54
Medlem
Citat:
Har aldrig hört Greta varken sjunga eller spela något instrument. Ska bli intressant att lyssna på när och om den dagen kommer
Jag har uppmanat Greta att spela ett musikinstrument offentligt, men ännu har hon ej velat det. Hon har bara sagt att ska jag spela, ska det vara riktigt bra. Greta har höga krav på sig själv.
Senast redigerad av inspiratoeren 2021-09-08 kl. 20:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in