2022-06-18, 13:05
Medlem
Småkul..=)

https://biluppgifter.se/brukare/pers...Njo/5OWEaoQyr0

Edit: Kanske nåt jag har missat Fick fram det av en slump när jag sökte på en Tesla..
Senast redigerad av Tjonk 2022-06-18 kl. 13:08.
2022-06-18, 15:27
Medlem
https://www.express.de/nachhaltigkei...=1655558254857

Som ofta är tyska media en bra källa, när Greta hittar på något oväntat, även om det har hänt att de spekulerat rätt vilt om oss.

Här pratas det om Gretas nya undervattensbild, men det är även en ny bild av Greta i en ovanligt fin outfit i klimatdemon från Stockholm enligt bildtexten. Verkar vara gott med folk!

Har hon ovanligt nog satt på sig en klänning? Kan någon gissa i vilket land hon är i nu!?
Senast redigerad av inspiratoeren 2022-06-18 kl. 15:44.
2022-06-18, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjonk
Småkul..=)

Edit: Kanske nåt jag har missat Fick fram det av en slump när jag sökte på en Tesla..
Kan vara Greta själv som ligger bakom detta. Hon gillar ofta att retas och skoja!
2022-06-18, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hon var ju med 2019 som talare och delade scen med Obama.
Det är möjligt att hon deltog som gäst i publiken i år, då hennes kompis Malala var där. Det kan vi bara spekulera .
Lennart Bengtsson har dock aldrig varit där.

2019 ja, under Gretas storhetstid …

Mycket möjligt att hon åkte in från badstranden på Ingarö (?) till eventet, det har du förstås rätt i. Och då lär det ha passat Greta som handen i handsken om Svante körde henne till city, med sin egen eller någon annans elbil. Är inte så bra på geografin där ute men föreställer mig att det är lite för långt att cykla.

Eftersom så mycket kring Greta är hemligt och sekretessbelagt numera lär vi inte få veta om hon smög in bakvägen och inkognito som gäst. Om inte ens hennes trogne vapendragare Inspiratoeren vet, så är det nog inte meningen att vi andra ska göra det heller.

Förvånar inte alls om Lennart Bengtsson inte blir inbjuden. Han är (för alla som inte känner till honom) en framstående och internationellt känd meteorolog som är tydlig med att klimathotet är överdrivet och inte alls lika akut som Greta och Johan Rockström älskar att skrämmas med.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjonk
Småkul..=)

Ja, det var kul Lite olyckligt bara att MC:n drivs med bensin…
2022-06-18, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
https://www.dn.se/sverige/darfor-hyl...a-klimatmotet/

Ny artikel i DN om miljörörelsen och om Greta! Läs!

"Att låta de mest drabbade komma till tals är en viktig princip i Fridays for future-rörelsen och ett av skälen till att Greta Thunberg valde att tacka nej när regeringen erbjöd henne att tala under Stockholm+50.

– Jag har redan hörts så mycket. Jag har en plattform och det är dags att passa över mikrofonen och låta de mest drabbade få större utrymme, säger hon.

– Dessutom ville jag inte vara en del av ”firandet”. Det är som en komedi, att de säger att de vill fira 50 år av miljökonferenser. När allt har blivit så mycket värre under den här tiden."
Vad tycker Ni om den nya DN-artikeln!?
2022-06-18, 16:25
Medlem
Citat:
På invigningsfesten bekräftas mångas kärlek för dem som vill vara tillsammans, och det är främst därför som festen är väldigt diskret. Även här är orsaken omtanke om den personliga integriteten. Ja, rätt många här är nyfikna på invigningsfesten, men den är en hemlighet mellan Greta och mig, där hon verkligen litar på mig.
Så du var alltså närvarande på Greta™:s invigningsfest? Nu snackar vi serious stalking!
2022-06-18, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Så du var alltså närvarande på Greta™:s invigningsfest? Nu snackar vi serious stalking!
Det var jag inte alls, och det har jag aldrig sagt heller, men jag vet en hel del om den. Däremot övervägdes det, att jag skulle varit med i Vancouver, men det blev för dyrt.

-Kanske jag ges möjlighet att vara med nästa gång Greta besöker Vancouver, för hon har sagt att hon tänker återvända dit. Givetvis förutsätter detta att Greta vill ha med mig.

Invigningsfesten hos Lakotas är ännu mera än Brilliant Minds, By invitation only och jag tillhör ej Lakotas, till skillnad från Greta! Så jag får föreslå ökad realism i inläggen! De senaste från andra i tråden var mycket osakliga. Det är vad som är rätt som är det viktiga, inte vem som har rätt! Jag har inget att skämmas för, om Greta skulle läsa mina inlägg, tvärtom!
Senast redigerad av inspiratoeren 2022-06-18 kl. 18:09.
2022-06-18, 19:02
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Tack för bekräftelsen.
Gretas synth har diskuterats tidigare i tråden då den förekommer i bakgrunden i hemmahos reportaget som SVT gjorde med Greta efter Glasgow. Så den är ingen direkt hemlighet.
2022-06-18, 19:15
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Mycket möjligt att hon åkte in från badstranden på Ingarö (?) till eventet, det har du förstås rätt i. Och då lär det ha passat Greta som handen i handsken om Svante körde henne till city, med sin egen eller någon annans elbil. Är inte så bra på geografin där ute men föreställer mig att det är lite för långt att cykla.
Föreställ dig att det går bussar var 30 minut. Tar 33 minuter in till stan.
I övrigt kan ju doppet ha varit lite varsomhelst, Smedsuddsbadet vid Kungsholmen, Tantostranden, sjöbaden vid Nackareservatet. Hos någon kompis som hon besöker, m,m.
2022-06-18, 19:23
Medlem
Citat:
Det var jag inte alls, och det har jag aldrig sagt heller, men jag vet en hel del om den. Däremot övervägdes det, att jag skulle varit med i Vancouver, men det blev för dyrt.

-Kanske jag ges möjlighet att vara med nästa gång Greta besöker Vancouver, för hon har sagt att hon tänker återvända dit. Givetvis förutsätter detta att Greta vill ha med mig.

Invigningsfesten hos Lakotas är ännu mera än Brilliant Minds, By invitation only och jag tillhör ej Lakotas, till skillnad från Greta! Så jag får föreslå ökad realism i inläggen! De senaste från andra i tråden var mycket osakliga. Det är vad som är rätt som är det viktiga, inte vem som har rätt! Jag har inget att skämmas för, om Greta skulle läsa mina inlägg, tvärtom!
Greta™ har avslöjat detaljer om den heliga och hemliga invigningsfesten för dig som inte tillhör Lakotas! Nu är jag chockad. Någon borde kontakta Lakotas och be dem att avkraga Greta™ hennes helighet, om hon nu är så lösmynt att hon avslöjar heliga hemligheter för kreti och pleti. Den heliga halsduken bör hon också skicka tillbaka, hoppas att den fortfarande ligger i sitt heliga plastomslag.
2022-06-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Greta™ har avslöjat detaljer om den heliga och hemliga invigningsfesten för dig som inte tillhör Lakotas! Nu är jag chockad. Någon borde kontakta Lakotas och be dem att avkraga Greta™ hennes helighet, om hon nu är så lösmynt att hon avslöjar heliga hemligheter för kreti och pleti. Den heliga halsduken bör hon också skicka tillbaka, hoppas att den fortfarande ligger i sitt heliga plastomslag.
Såsom andlig mästare äger Greta formellt sekretessen, och avgör då själv om undantag ska göras för den. Ta reda på mera innan du skriver, nu blir det bara dumt! Lakotas och First nations har sina egna regler.

Den andliga halsduken ligger säkert i tryggt förvar hemma hos Greta. Vem vet, hon kanske tar på sig den till nästa dykbild. Vattenkällor anses som varande nära Skaparen.

För övrigt så föds vi i vatten, kanske Greta tänkte även på detta när hon tog sin fina dykbild. Det är halsduken som så klart är det viktiga, inte förpackningen! Om Greta får höra det här, lär hon kommentera, Tänk själva!
Senast redigerad av inspiratoeren 2022-06-18 kl. 20:27.
2022-06-18, 19:41
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Såsom andlig mästare äger Greta formellt sekretessen, och avgör då själv om undantag ska göras för den. Ta reda på mera innan du skriver, nu blir det bara dumt! Lakotas och First nations har sina egna regler.
"Andlig mästare", en 16-årig skolelev! Nu får du ge dig. Om hövdingen bara får höra det minsta om Gretas åsikter i abortfrågan begär han säkert tillbaka hela trollerilådan omedelbart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in