Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Varför kallar du Gretas kompisar för "äckliga".? Det känns väldigt oroväckande om du nu är en vuxen person som har barn.
Synonymer till äcklig (om du vet vad "synonym" betyder): otäck, oaptitlig, vidrig, motbjudande, osmaklig, vämjelig, kväljande, kvalmig, jolmig; sliskig, inställsam, slemmig, slibbig, otrevlig, obehaglig, läbbig.
Motsatsord: förtjusande, ljuvlig, tilltalande.
Ja, jag tycker faktiskt att Greta med anhang är obehagliga när de med ansikten förvridna av ilskna skriker att de vill
UPROOT THE SYSTEM. Jag tycker faktiskt att Greta var osmaklig när hon sjöng
You can shove your climate crisis up your ass. Jag råkar dessutom tycka att hon var motbjudande med sitt
I want you to panic och osmaklig med sitt
How dare you.
Ingen av dem verkar överdrivet förtjusande, ljuvliga eller tilltalande.
Att du med förtjusning slickar i sig allt hon säger och gör är en annan historia, vilket jag personligen kan tycka verkar oroväckande. Men hur många gånger ska jag behöva påpeka att den här tråden inte handlar om mig???
Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Har du några foton som bevisar alla som som lämnade konserten pga, Greta. Annars är det ju bara trams. Du kan inte bara sitta och hitta på massa skit för att någon har skrivit en twitterkommentar, då kommer du sluta som MLM till slut.
Duger Nikemanuela, grön läkare som källa?
Citat:
Ni som lämnade Ullevi i fredags när Greta oväntat kom upp på scen - jag såg er och jag skäms å era vägnar över hur töntiga ni är.
Citat:
Ok hörni, nästa gång jag befinner mig på ett event och observerar att folk går strax efter att Greta Thunberg har gått upp på scen skall jag ta fram min megafon (som jag såklart alltid har i handväskan) och skrika ”VARFÖR GÅR NI?”. Blir ni nöjda då? 😊
Kommentarer:
Citat:
Jag trodde du skojade när du skrev att folk lämnade konserten när Greta kom. Men sen läste jag kommentarer i tråden och tappade liksom tron på mänskligheten.
Jag kollade på klippet och blev lite gråtmild.
Men vad tror man när man går på en Hellström-konsert?
Citat:
Fårskocken stod kvar. Fria tänkande människor lämnade hjärntvätten och det är jag glad för. Det finns hopp.
Citat:
Ska man skämmas för att man inte vill ha vänsterpropaganda nerkört i halsen utan att ha bett om det?
(566 likes)
Citat:
"Vänster" är väl att uttrycka det snällt. Hon förespråkar ju kommunism i sin vidrigaste form.
(246 likes)
Citat:
Att Hellström pátvingade sina betalande áskádare politisk klimathoax är vidrigt och folk gjorde helt rätt som lämnade. De borde fá pengarna tillbaks.
(400 likes)
I Aftonbladet stod det också att folk även busvisslade.
Den som står för tramset är ju du själv:
Giant.pajas, 22 juni 2021
Citat:
Hur kan man vara bestulen på sin ungdom om man seglat över Atlanten fram och tillbaks och är känd på första namns basis över hela världen, och är tjenis med alla maktspelare som finns.Och har startat en världsomspännande organisation med hundratusentals medlemmar
Megastor.pajas, 3 juli 2021
Citat:
Tänk om du hade lagt ned all den energin på att väcka opinion för din sak. Kanske vara med i en uppsatstävling i SvD, kanske ha lite forskningsstöd bakom dig, åka till WEF och hålla tal, demonstrera på de olika sätt som går att göra, starta en internationell organisation med hundratusentals medlemmar. Som tja, Greta tex,.
The.biggest.pajas.ever, 29 juli 2022
Citat:
Eller är det ett positivt tecken att hon har diskussioner med Dalai Lama osv, och håller ställningarna över en världsomspännande rörelse med hundratusentals medlemmar .
Sanningen är väl att Fridays for Future
inte har några medlemmar alls? Eller har du tillgång till något medlemsregister?
The.phoniest.pajas, 15 augusti 2022
Citat:
Det är alltid kutym att posta en länk till det man citerar.
Denna dubbelmoral ... inte undra på att du gillar Greta och övriga poserande vänsterpack ...
Läste förresten att Håkan Hellström har köpt en lyxvilla utanför Alingsås.
Citat:
Håkan själv 2008 ”Jag röstar på miljöpartiet. Jag har ingen som helst aning om vad de står i andra frågor, bara att de har ordet miljö i sitt namn.”
Citat:
Ursprungligen postat av
tindraninni
Läs Aftonbladet och Facebook bla. Dessutom var min son och hans tjej där Dom och deras kompisar drog därifrån när hon kom Många fler som stack därifrån Det var Håkan dom hade köpt biljetter till för att se.Inte bli påprackade hennes alarmistiska tal.Dundertabbe står det i Aftonbladet Det handlar om att många tycker det är helt fel.
Tack Tindraninni
Intressant att få insides info och grattis till att du har en vettig son (inte för att jag trodde något annat).