2022-12-29, 08:48
Medlem
Stroganovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Haha, det gör han. Greta börjar skriva om manliga könsorgan när hon inte gillar någonting, alltså ägd. När argument saknas kan man alltid börja snacka om kukar. Jag undrar hur hon hade reagerat om Andrew hade börjat skriva om hennes oattraktiva kropp.

Du missade att han började med att skryta om sina tuffa bilar? Skulle hon alltså… argumentera? Mot Andrews pubertala B I L-skryt? Det här blir bara töntigare och töntigare. Gretas antydning om hans könsorgan räckte ju för att få honom att tappa fattningen helt. Det bästa han kunde komma med var ”amen eeeehhhh DU RÅ!!!”. Hahahhaha
2022-12-29, 08:53
Medlem
AcchiaHes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stroganov
Du missade att han började med att skryta om sina tuffa bilar? Skulle hon alltså… argumentera? Mot Andrews pubertala B I L-skryt? Det här blir bara töntigare och töntigare. Gretas antydning om hans könsorgan räckte ju för att få honom att tappa fattningen helt. Det bästa han kunde komma med var ”amen eeeehhhh DU RÅ!!!”. Hahahhaha

Börjar man retas med folk så får man inse att man kan få svar. Han började, han fick svar. ;-) Hade han angripit henne i sak så skulle Gretas svar inte vara så lämpligt, men i och med att han bara provocerade så satte han nivån för Greta. :-)
2022-12-29, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Folk på Twitter har blivit måttligt korkade nu när de tror att Greta hittat på tweeten alldeles själv.

Ämnen som inte har med Co2 att göra får hon naturligtvis hjälp av föräldrarna eller andra närmast sörjande att besvara.

Glöm inte bort hennes "superkraft" med allt vad den innebär!

Eller tror ni på allvar att hon kan hitta på det här svaret till Tate alldeles på egen hand?
Jag börjar faktiskt bli orolig på allvar över världens sjunkande IQ-nivåer!
Jag tror att det är din IQ-nivå som inte räcker till.
2022-12-29, 09:09
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Ytterliggare dåliga skämt om män med små kukar är faktiskt inte roligt.

Jämför med vilket hålla liv det blev med det kreativa, och i alla fall mitt tycke mycket roliga, ordet hängbröstvänstern.
Vad Greta behöver är en riktig "Svålbonk"
2022-12-29, 09:49
Medlem
rovmuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Bra att hon trycker till Andrew Tate på twitter.

Han får nu skämmas för sin mikropenis.

Haha, det måste vara årets tweet.
2022-12-29, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rovmun
Haha, det måste vara årets tweet.

Ja, det är lätt att slänga sig med micropenisskämt men när det gäller någon som överkompenserar så jävligt som Andrew Tate så är det verkligen spot on. Small Dick energy indeed.
2022-12-29, 10:04
Medlem
Kaenkelberries avatar
Andrew Tate är en jävla tönt som håller på att skryta om sina bilar. Bilar som desssutom är helt omoderna och släpper ut en massa koldioxid och andra skadliga ämnen. Bra av Greta att sätta tönten på plats !
2022-12-29, 10:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stroganov

Tänk om hon gett sig på Läckberg med hennes skogarderob. Som inte direkt är klimatvänlig. Men då hade det ju int varit ok.

Rika kvinnor flyger och slösar minst lika mycket som rika män. Men Greta ger sig bara på acceptabla mål.
2022-12-29, 10:23
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Tydligen har Greta en liten penis, trodde hon hade den typiska svenska feministkvinnans big cunt, men verkar inte så... utan hon är transa

https://thepostmillennial.com/greta-...of-andrew-tate
2022-12-29, 10:34
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Bra att hon trycker till Andrew Tate på twitter.
Håller med. Tala "med bönder på bönders vis", eller i det här fallet ... ko.
2022-12-29, 10:35
Medlem
Stroganovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tänk om hon gett sig på Läckberg med hennes skogarderob. Som inte direkt är klimatvänlig. Men då hade det ju int varit ok.

Rika kvinnor flyger och slösar minst lika mycket som rika män. Men Greta ger sig bara på acceptabla mål.

Du verkar helt ha missat hur denna interaktion startade. Den startade med att Andrew riktade en tweet mot Greta där han visade upp sina fräsiga bilar och deras utsläpp. Det är alltså inte Greta som har ”gett sig på” Andrew. Om Läckberg hade riktat en tweet åt Greta där hon försökt hävda sig med sina många skors utsläpp så hade det självfallet varit okej för Greta att svara på det, även på ett smått hånfullt sätt.
2022-12-29, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasmoln
Hela hon är attraktiv enligt mig, men hon kanske är svår att leva med pga sina diagnoser. Jag har aldrig träffat henne, så jag vet inte.

Ok

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in