Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-12-29, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stroganov
Du missade att han började med att skryta om sina tuffa bilar? Skulle hon alltså… argumentera? Mot Andrews pubertala B I L-skryt? Det här blir bara töntigare och töntigare. Gretas antydning om hans könsorgan räckte ju för att få honom att tappa fattningen helt. Det bästa han kunde komma med var ”amen eeeehhhh DU RÅ!!!”. Hahahhaha

Det var greta som tappade fattningen totalt och gick till personangrepp. Kan bara gissa hur stormen hade varit om Andrew attackerat gretas små halvhängiga bröst eller den generellt sätt rätt så otränade kropp hon besitter. Hahahaha
2022-12-29, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Det var greta som tappade fattningen totalt och gick till personangrepp. Kan bara gissa hur stormen hade varit om Andrew attackerat gretas små halvhängiga bröst eller den generellt sätt rätt så otränade kropp hon besitter. Hahahaha

Du menar hur ingen hade blivit förvånad och att ingens uppfattning om Tate hade förändrats ett dugg?

Denna tweeten var ju verkligen inte att tappa fattningen. Det var en fyndig respons på hans jävligt pinsamma försök till en burn.
2022-12-29, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Du menar hur ingen hade blivit förvånad och att ingens uppfattning om Tate hade förändrats ett dugg?

Denna tweeten var ju verkligen inte att tappa fattningen. Det var en fyndig respons på hans jävligt pinsamma försök till en burn.

Greta går till personangrepp när hon blir lite sur. Det har vi förstått nu.
2022-12-29, 11:22
Medlem
Citat:
Greta går till personangrepp när hon blir lite sur. Det har vi förstått nu.

Det vi har förstått nu är att folk blir jävligt triggade och sura när hon ger svar på tal. Hon är bra på att handskas med narcissister. Det såg vi i hennes twitterbråkande med Trump med.
2022-12-29, 11:29
Medlem
Citat:
Det vi har förstått nu är att folk blir jävligt triggade och sura när hon ger svar på tal. Hon är bra på att handskas med narcissister. Det såg vi i hennes twitterbråkande med Trump med.

Javisst, om om man föredrar personangrepp när man ogillar någon annan.
2022-12-29, 11:35
Medlem
Citat:
Javisst, om om man föredrar personangrepp när man ogillar någon annan.

Som nån annan användare skrev så får man tala med bönder på bönders vis.
2022-12-29, 11:54
Medlem
Citat:
Som nån annan användare skrev så får man tala med bönder på bönders vis.

Så bra att du erkänner att Greta är en bonde. Mer avgaser till folket... och bönderna.
2022-12-29, 11:55
Medlem
När ska folk inse att liten penis-skämt inte är roliga?
2022-12-29, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
När ska folk inse att liten penis-skämt inte är roliga?

Visst fan är de det. Om de görs på rätt sätt. Om det nånsin har funnits ett passande tillfälle att dra ett så är det nu när en tvättäkta narcissist försöker förolämpa någon genom att skryta om hur många snabba bilar han har. Ingen överkompenserar så jävligt som Andrew Tate.
2022-12-29, 12:03
Medlem
Citat:
Visst fan är de det. Om de görs på rätt sätt. Om det nånsin har funnits ett passande tillfälle att dra ett så är det nu när en tvättäkta narcissist försöker förolämpa någon genom att skryta om hur många snabba bilar han har. Ingen överkompenserar så jävligt som Andrew Tate.

Du försöker bara dölja det faktum att du har en liten kuk.
2022-12-29, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Du försöker bara dölja det faktum att du har en liten kuk.

Ajdå, där avslöjade du mig... och det är därför jag kallar mig "25cm-slak" och blir stött när någon, någonstans drar ett skämt om små penisar.

Givetvis var detta den enda rätta responsen på Tates fånerier. Hon är rätt fyndig ibland, Greta.
2022-12-29, 12:11
Medlem
Citat:
Ajdå, där avslöjade du mig... och det är därför jag kallar mig "25cm-slak" och blir stött när någon, någonstans drar ett skämt om små penisar.

Givetvis var detta den enda rätta responsen på Tates fånerier. Hon är rätt fyndig ibland, Greta.

Ja, du ser. Trötta små penis-föeolämpningar är något folk drar till med när det är slut på annat.

För övrigt är sannolikheten att hon själv hittat på det där rätt låg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in