Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-12-29, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Ja, du ser. Trötta små penis-föeolämpningar är något folk drar till med när det är slut på annat.

För övrigt är sannolikheten att hon själv hittat på det där rätt låg.

Intala dig själv det

Meh. Hon är ju knappast nån Bill Burr och andra har garanterat snappat upp på micropenisbiten tidigare när det gäller Tate men med det sagt så tror jag säkert att hon formulerade det hela själv.
Det är ganska lågt hängande frukt. Lite som att påtala att Trump är orange. Alla kan se det.
2022-12-29, 12:25
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Folk på Twitter har blivit måttligt korkade nu när de tror att Greta hittat på tweeten alldeles själv.

Ämnen som inte har med Co2 att göra får hon naturligtvis hjälp av föräldrarna eller andra närmast sörjande att besvara.

Glöm inte bort hennes "superkraft" med allt vad den innebär!

Eller tror ni på allvar att hon kan hitta på det här svaret till Tate alldeles på egen hand?
Jag börjar faktiskt bli orolig på allvar över världens sjunkande IQ-nivåer!

hon är faktiskt finurlig på comebacks, såg nåt panelsamtal där en kyrkoperson full av floskler blev ägd av henne
2022-12-29, 12:30
Medlem
steve_os avatar
Fråga: vet någon vem som sköter hennes twitter-konto? Jag har alltid tyckt det varit väl skarpa saker som skrivits av en ung tjej som knappt svarar på tilltal. Och det sista utspelet, att använda ord som enlight, det gör inte en 18-åring som har engelska som andraspråk. Och det här med smalldick, det är något som hennes mamma kan ha skrivit. Har detta diskuterats förut?
2022-12-29, 12:39
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steve_o
har alltid tyckt det varit väl skarpa saker som skrivits av en ung tjej som knappt svarar på tilltal.
Att vara socialt ointresserad betyder inte att man saknar språket (ofta tvärtom).
2022-12-29, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
hon är faktiskt finurlig på comebacks, såg nåt panelsamtal där en kyrkoperson full av floskler blev ägd av henne

Det vore kul att se. Ingen som har en länk?
2022-12-29, 12:44
Medlem
Undra om den lilla Greta söker publicitet? och skvaller media jagar klick som vanligt.

Märkligt att hon är singel fortfarande, eller så smyger hon, åt vilket håll håller jag för för mig själv.

Greta Thunbergs penisdiss.
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...reta-thunberg/
Senast redigerad av Hendelser 2022-12-29 kl. 13:30.
2022-12-29, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Ytterliggare dåliga skämt om män med små kukar är faktiskt inte roligt.

Jämför med vilket hålla liv det blev med det kreativa, och i alla fall mitt tycke mycket roliga, ordet hängbröstvänstern.
Jag måste erkänna att det är första gången jag kommer i kontakt med det ordet. Det är ju en perfekt beskrivning av greta™:s mamma Malena.
Citat:
Fråga: vet någon vem som sköter hennes twitter-konto? Jag har alltid tyckt det varit väl skarpa saker som skrivits av en ung tjej som knappt svarar på tilltal. Och det sista utspelet, att använda ord som enlight, det gör inte en 18-åring som har engelska som andraspråk. Och det här med smalldick, det är något som hennes mamma kan ha skrivit. Har detta diskuterats förut?
Att det är andra personer som skriver materialet åt greta™ är känt sedan länge. Ingen kan få så kraftig svensk brytning som greta™ får, eller stamma lika mycket som när hon får en oförberedd fråga på engelska. Hennes svenska brytning när hon försöker tala franska är ett dåligt skämt, då hjälper det inte ens att läsa innantill. Hennes sociala media sköts också av andra, dessutom ganska slarvigt. På hennes Facebook är hennes ålder angiven till 18, trots att hon fyller 20 om några dagar. Just det. Om fem dagar är det fritt fram för greta™ att köpa ut åt sina klasskamrater. Då kan hon bli populär på riktigt.
2022-12-29, 13:26
Medlem
Citat:

Tror du inte en 18-åring (eller vad hon är) kan komma på 'smalldick energy' utan att behöva hjälp från en vuxen? Inga konstigheter när jag var ung iaf.
2022-12-29, 14:07
Medlem
Giant Squids avatar
Tates försök i andra ronden hånas runt hela världen. Greta vann på knock out.

Masshån mot Tate – efter svaret till Greta Thunberg
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...reta-thunberg/
2022-12-29, 14:11
Medlem
Stroganovs avatar
Citat:

Har du någonsin träffat en tonåring? Det tar i genomsnitt 0,3 sekunder innan de har klurat ut något som hade ägt skiten ur en. Man ska aldrig ge sig in i verbala konfrontationer med unga människor, för man kommer att förlora. Se t.ex. stackars Andrew som framstår som en boomer som inte har sett en meme sedan 2006. Klart som fan 18-åringar kan det enkla ordet ”enlighten”, de har hängt på engelska hemsidor sedan de knappt kunde prata svenska.

Du tror alltså att de som har en väldigt enkel, men likväl effektfull, ”small dick energy”-diss till hands är 50+, men inte unga vuxna? Enda förklaringen jag kan komma på till varför i hela friden du skulle kunna tro det är om du själv är 70, och 50-åringar är ungdomar i dina ögon.
2022-12-29, 14:16
Medlem
girigfans avatar
kan tycka att pengarna hon hovat in bör gå till oss andra som tvivlar på det hon säger. ifall jag skulle få betalt för att läsa boken hade jag övervägt det åtminstone.
2022-12-29, 14:20
Medlem
Går Greta ens i skolan numera eller hur gick det för henne egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in