Citat:
Det roliga är att folk tror att det är Greta som skrivit på Twitter Jag tror mer att det är teamet som gjort det Greta är alldeles för barnslig och enligt mig ligger hon på en 13 årings nivå.Skulle någon säga något ord under bältet till henne. Så skulle hon rodna och fnissa.Hon är såpass omogen i sitt sätt att vara.
Greta kommer vi inte höra något mer om.Jag tror att det kommer bli knäpptyst om henne
I fredags på Mynttorget när dom strejkade eller vad dom nu sysslar med gick jag i taket
2 små barn var med på fotot Hur svårt ska detta vara att fatta. Barn ska få vara just barn.Inte bli järntvättade av sina föräldrar istället ska barnen själva ta ställning när dom är vuxna.Så himla tråkigt att se.
Sen är jag rätt säker på att Gretas ( teamets) mailbox kommer vara fylld med bilder på manliga könsorgan efter att hon skickat mail till Andrew. Många som står på hans sida och tycker han är cool kommer mailbomba tror jag iallafall
Greta kommer vi inte höra något mer om.Jag tror att det kommer bli knäpptyst om henne
I fredags på Mynttorget när dom strejkade eller vad dom nu sysslar med gick jag i taket
2 små barn var med på fotot Hur svårt ska detta vara att fatta. Barn ska få vara just barn.Inte bli järntvättade av sina föräldrar istället ska barnen själva ta ställning när dom är vuxna.Så himla tråkigt att se.
Sen är jag rätt säker på att Gretas ( teamets) mailbox kommer vara fylld med bilder på manliga könsorgan efter att hon skickat mail till Andrew. Många som står på hans sida och tycker han är cool kommer mailbomba tror jag iallafall
Ja, jag såg också bilden. Grymt ansvarslöst att dra in småbarn i klimathetsandet, som kanske riskerar att drabbas av depression och ätstörningar som Greta själv när hon hade sett hemska miljöfilmer i skolan. Den kopplingen klarar hon visst inte av att göra. Eller också skiter hon i vilket.
Intressant nog var det några äldre med på bilden. Enligt Inspiratoeren så ville ju hon inte att de skulle synas på bild. Men nu verkar skyltarna med SKOLSTREJK vara passé så hon försöker kanske en annan strategi?
En annan tjej hade en skylt med typ ”Vi ger oss aldrig”. Jaså. Nej, fortsätt du att vifta med en skylt någon gång i veckan och gå därefter tillbaka till ditt vanliga liv i en uppvärmd vinterbostad med dator, mobiltelefon, importerad mat och kläder i syntetmaterial (bomull är f.ö. en riktig miljöbov, att ha husdjur likaså men det ”glömmer” de). Vem f-n bryr sig om hennes skylt? Tror hon att den ska få politikerna att springa benen av sig för att införa fler koldioxidskatter?
Vore stor humor om Greta får en massa dick pics. Vad kul för Svante när han öppnar dem