Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-31, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Det roliga är att folk tror att det är Greta som skrivit på Twitter Jag tror mer att det är teamet som gjort det Greta är alldeles för barnslig och enligt mig ligger hon på en 13 årings nivå.Skulle någon säga något ord under bältet till henne. Så skulle hon rodna och fnissa.Hon är såpass omogen i sitt sätt att vara.
Greta kommer vi inte höra något mer om.Jag tror att det kommer bli knäpptyst om henne

I fredags på Mynttorget när dom strejkade eller vad dom nu sysslar med gick jag i taket
2 små barn var med på fotot Hur svårt ska detta vara att fatta. Barn ska få vara just barn.Inte bli järntvättade av sina föräldrar istället ska barnen själva ta ställning när dom är vuxna.Så himla tråkigt att se.

Sen är jag rätt säker på att Gretas ( teamets) mailbox kommer vara fylld med bilder på manliga könsorgan efter att hon skickat mail till Andrew. Många som står på hans sida och tycker han är cool kommer mailbomba tror jag iallafall

Ja, jag såg också bilden. Grymt ansvarslöst att dra in småbarn i klimathetsandet, som kanske riskerar att drabbas av depression och ätstörningar som Greta själv när hon hade sett hemska miljöfilmer i skolan. Den kopplingen klarar hon visst inte av att göra. Eller också skiter hon i vilket.

Intressant nog var det några äldre med på bilden. Enligt Inspiratoeren så ville ju hon inte att de skulle synas på bild. Men nu verkar skyltarna med SKOLSTREJK vara passé så hon försöker kanske en annan strategi?

En annan tjej hade en skylt med typ ”Vi ger oss aldrig”. Jaså. Nej, fortsätt du att vifta med en skylt någon gång i veckan och gå därefter tillbaka till ditt vanliga liv i en uppvärmd vinterbostad med dator, mobiltelefon, importerad mat och kläder i syntetmaterial (bomull är f.ö. en riktig miljöbov, att ha husdjur likaså men det ”glömmer” de). Vem f-n bryr sig om hennes skylt? Tror hon att den ska få politikerna att springa benen av sig för att införa fler koldioxidskatter?

Vore stor humor om Greta får en massa dick pics. Vad kul för Svante när han öppnar dem
2022-12-31, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Ja, jag såg också bilden. Grymt ansvarslöst att dra in småbarn i klimathetsandet, som kanske riskerar att drabbas av depression och ätstörningar som Greta själv när hon hade sett hemska miljöfilmer i skolan. Den kopplingen klarar hon visst inte av att göra. Eller också skiter hon i vilket.

Intressant nog var det några äldre med på bilden. Enligt Inspiratoeren så ville ju hon inte att de skulle synas på bild. Men nu verkar skyltarna med SKOLSTREJK vara passé så hon försöker kanske en annan strategi?

En annan tjej hade en skylt med typ ”Vi ger oss aldrig”. Jaså. Nej, fortsätt du att vifta med en skylt någon gång i veckan och gå därefter tillbaka till ditt vanliga liv i en uppvärmd vinterbostad med dator, mobiltelefon, importerad mat och kläder i syntetmaterial (bomull är f.ö. en riktig miljöbov, att ha husdjur likaså men det ”glömmer” de). Vem f-n bryr sig om hennes skylt? Tror hon att den ska få politikerna att springa benen av sig för att införa fler koldioxidskatter?

Vore stor humor om Greta får en massa dick pics. Vad kul för Svante när han öppnar dem
Haha ja han lär få en hel drös😀 Malena får också lite kul sysselsättning 😀

Jag såg också att det var några äldre på bilden .Så nu kan Insprallatoren äntligen få vara med hihi

Inte en kotte som bryr sig när dom står där och hänger på Mynttorget Lika bra att lägga ner istället
2022-12-31, 12:45
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Stackars Greta trodde hon skulle ”rädda klimatet” genom att sprida osaklig alarmistpropaganda och skrämma barn att skolstrejka, men det sket sig. CO2-utsläppen bara fortsätter att öka och klimatet lever sitt eget liv - som det alltid har gjort.

Vad ska hon hitta på nästa gång?
Om jag skulle gissa så blir det något i stil med att neutralisera pengars makt eftersom det är den kortsiktiga jakten på pengar och dess makt som obevekligt driver upp jordens medeltempetatur oavsett alla långsiktiga konsekvenser.
Senast redigerad av AskMeAboutJesus 2022-12-31 kl. 12:51.
2022-12-31, 21:51
Medlem
NoTruces avatar
Lite roligt ändå att Greta skulle ha en sån epostadress. Är hon genderfluid kanske?
2023-01-01, 10:18
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasmoln
Vad är det som är så jävla roligt med att jag tycker att Greta är attraktiv? Är du blind?
Du måste ha synfel.
2023-01-01, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Jag har sett honom på samma bild som Greta men det betyder inte att dom är bästa vänner för det.
Nej, det kan ju ha utfärdats besöksförbud sedan dess. Ett stort aber med kändisskap är ju att det drar till sig diverse udda karaktärer. Något minne av ungefärlig tidpunkt?
2023-01-01, 12:05
Medlem
Nu blir det besvärligt. Elon Musk hyllar greta™, samtidigt som han är ett av vänsterns främsta hatobjekt.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ut...cbc31d128cda0f
2023-01-01, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Nu blir det besvärligt. Elon Musk hyllar greta™, samtidigt som han är ett av vänsterns främsta hatobjekt.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ut...cbc31d128cda0f

Varför skulle inte Elon hylla Greta? Hon gör reklam för hans bilar
2023-01-01, 18:17
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
"The sheer amount of brand awareness achieved by Greta within a few years is astounding. I think she’s cool tbh." Musk

https://mobile.twitter.com/TheBabylo...85732180893696

Apropå kommentarerna: vad som provocerar sådana som Andrew Tate och hans följare är inte främst att Greta argumenterar för nödvändigheten av en livsstil som går tvärt emot allt vad de själva önskar av livet, utan att hon enligt alla uppgifter lever som hon lär och får stor uppmärkssamhet i media.
2023-01-01, 18:21
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
"The sheer amount of brand awareness achieved by Greta within a few years is astounding. I think she’s cool tbh." Musk

https://mobile.twitter.com/TheBabylo...85732180893696

Apropå kommentarerna: vad som provocerar sådana som Andrew Tate och hans följare är inte främst att Greta argumenterar för nödvändigheten av en livsstil som går tvärt emot allt vad de själva önskar av livet, utan att hon enligt alla uppgifter lever som hon lär och får stor uppmärkssamhet i media.

Eh, nej, hon lever inte som hon lär. Som tågbilden där hon satt och åt, massvis med plastförpackningar på bordet.
2023-01-01, 18:33
Medlem
Harry.Kruths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
Greta och Tate. Två sidor av samma mynt.
Eller samma sida av två olika mynt. Jag vet inte vem jag skall anse vara värst.
2023-01-01, 18:37
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Eh, nej, hon lever inte som hon lär. Som tågbilden där hon satt och åt, massvis med plastförpackningar på bordet.
Hon har fem regler:
1. Studera klimatkrisens innebörd!
2. Sprid information till andra!
3. Flyg inte!
4. Var vegan!
5. Minimal konsumtion av nya varor!

Jag vet inte att hon lär ut något om plastfoliemackor.
Senast redigerad av AskMeAboutJesus 2023-01-01 kl. 18:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in