2019-07-27, 17:06
Medlem
Neolitikums avatar
WTF? Kvinnan är sinnessjuk, ljuger fast en bild ligger på nätet.
Citat:

Malena Ernman@Malena_ErnmanT-shirten som Greta bär har hon lånat från mig. Den finns att köpa på otaliga sajter på nätet med olika text. Jag hade ingen aning om att vissa sammankopplar den med våldsbejakande rörelser, såna tar vi båda helt avstånd ifrån. För att undvika missförstånd har hon raderat bilden.https://twitter.com/Malena_Ernman/st...43675019386880
2019-07-27, 17:10
Medlem
CPJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Tror du Greta läser detta? Sen att Greta och Malena säger att dom inte vet att en sådan tröja för tankarna till våldsamma vänsterrörelser är bara bullshit.

Som om någon dåre skulle gå med en hakkorströja och inte ha en aaaaaning om att den representerade nazismen. Malenas bortförkklaring var nog bland det dummaste jag läst på länge.
2019-07-27, 17:43
Medlem
Har googlat runt lite, hittar ingen exakt längd på Marlena Ernman men om man ser henne på bild med andra kändisar borde hon vara någonstans runt 165cm.

Den längden plus att hon har hyfsat stor byst borde göra det nästa omöjligt att det är hennes tröja Greta har på bilden. I så fall hade den vart betydligt större på Greta. Hon har en outvecklad barnkropp och ser inte särskilt lång ut, inte på bild alla fall
2019-07-27, 17:53
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
WTF? Kvinnan är sinnessjuk, ljuger fast en bild ligger på nätet.

When the shit hits the fan... och nu har den gjort bildligt...ha ha fallet kommer bli högt, undrar vad Röfven säger om Greta nu och alla andra storheter som kanske kommer ses som åsnor eller våldsvänster ha ha, äkta skadeglädje jag har..May the Force be with you
2019-07-27, 18:39
Medlem
Neolitikums avatar
Case closed.

Citat:
Bladsten@Bladsten·1hVerkar inte vara exakt samma tröja som sin mors. Greta verkar ha v-neck och vit kant i hals. Kanske mamma Malena har många Antifa tröjor köpta av misstag? #svpol #klimat
https://twitter.com/Bladsten/status/1155145639023562754
2019-07-27, 18:54
Medlem
theanthropologists avatar
Men det var en bra tröja mot fascism. Som vissa förknippar med politiskt våld och det var bara därför som hon tog bord bilden på twitter. Hon kanske kan göra en egen tröja med liknande budskap? Så att inte reaktionerna blir så hysteriska?
2019-07-27, 18:58
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Men det var en bra tröja mot fascism. Som vissa förknippar med politiskt våld och det var bara därför som hon tog bord bilden på twitter. Hon kanske kan göra en egen tröja med liknande budskap? Så att inte reaktionerna blir så hysteriska?
typ antiklimahaters...vad vet jag min arma människa...
2019-07-27, 19:07
Medlem
Livsstilsparasits avatar
Citat:

Som att gå runt med en tröja med hakkors, och tycka att det är en bra tröja för att den ör mot kommunism.
2019-07-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsstilsparasit
Som att gå runt med en tröja med hakkors, och tycka att det är en bra tröja för att den ör mot kommunism.
Möjligen tvärt om, som att visa upp sig i tröja med 'antikommunism' och få vänstern emot sig därför att nazisterna var antikommunister.
2019-07-27, 19:15
Medlem
Livsstilsparasits avatar
Citat:
Möjligen tvärt om, som att visa upp sig i tröja med 'antikommunism' och få vänstern emot sig därför att nazisterna var antikommunister.

Det där med analogier tycker du är svårt?
2019-07-27, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsstilsparasit
Det där med analogier tycker du är svårt?
Jag gör ett sista försök, som att bära en tröja med 'antikommunism' och få kritik därför att nazister säljer liknande tröjor.
2019-07-27, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Jo. Hon kan klimatet bra. Bättre än de flesta vuxna.

Och ja, hon har just gått ut grundskolan. Men fick toppbetyg i nästan alla ämnen.
Flickebarnet hävdar att katastrof hotar om inte koldioxidutsläppen sänks drastiskt senast nästa år. Det saknar helt vetenskapligt stöd. Och då menar jag verkligen att det finns ingen som helst forskning som ger ens en bråkdel av ett stöd till ett så fullständigt okunnigt uttalande. En drastisk sänkning är dessutom praktiskt omöjlig, då ca 85% av världens energiproduktion sker mha fossila bränslen. Så nej, hon har inte en susning om vad hon pratar om. Det har inte du heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in