Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-11-06, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Vilka djupa kunskaper du har om något du har aldrig haft med att göra. Verkligen imponerande. Var lärde du dig allt?

Vad vet du om jag känner horor eller inte?
Citera
2021-11-06, 21:22
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Vad vet du om jag känner horor eller inte?

Du känner många i Thailand då?
Citera
2021-11-06, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Det är precis så det är. Ledsen att måste meddela detta till dig och krossa ditt torskhjärta, men de hororna du har betalt för harvhaft 0 intresse av att ligga med dig.

Alla torskar verkar tro att alla horor älskar dom och att detta är något de gladeligen utsätter sig för. Ni kunde inte vart mer fel ute!
Haha. Det märks att du inte vet någonting på sättet du skriver. Katastrofdunning. Du har fått väldigt bra redogörelser av några skribenter ovan (antex & durzon). Ändå förstår du absolut iingenting tack vare SVT & Aftonbladet…
Citera
2024-05-17, 10:59
Medlem
Hej

Ni som köpt sex I Thailand. Var gjorde ni det alltså Var ligger ni ?

Jag tänkte om man bor på ett hostel en säng i sovsal kan inte ta med sig en prostituerade kvinna.

Så vart ska man ta med sig en prostituerade kvinna för att göra det?

Jag tänker bo i en säng i sovsal. Har någon gjort det?
Citera
2024-05-18, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorglos
Hej

Jag tänkte om man bor på ett hostel en säng i sovsal kan inte ta med sig en prostituerade kvinna.

Nej 😂😂

Och har du inte råd med ett billigt hotell ens så ska du nog inte spendera pengarna på en resa dit utan spara för framtiden istället
Citera
2024-05-18, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorglos
Hej

Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Nej 😂😂

Och har du inte råd med ett billigt hotell ens så ska du nog inte spendera pengarna på en resa dit utan spara för framtiden istället

Jag har ingen egen erfarenhet. Men jag har läst att även unga "backpackers" knullar prostituerade i Thailand för att det är så billigt. Jag hade en lumparkompis så var flitig Thailandresenär och han sa att man skulle åka ut på landet i Thailand för där var tjejerna mycket billigare än i bland annat Bangkok. Efter muck så reste han och en annan kille som var "svärmorsdröm" direkt till Thailand för att knulla. Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte hängde på för jag hade flickvän.

Med andra ord så tror jag inte att det är något problem även om man bor i en sovsal och reser runt som en "backpacker". Det finns bordeller och tjejerna på barer med mera har säkert tillgång till rum för en billig penning. Sen är det säkert en helt annan upplevelse att ha en rymligare budget och ha ett fint hotellrum som man kan ta tjejen till.
Citera
2024-05-18, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag har ingen egen erfarenhet. Men jag har läst att även unga "backpackers" knullar prostituerade i Thailand för att det är så billigt. Jag hade en lumparkompis så var flitig Thailandresenär och han sa att man skulle åka ut på landet i Thailand för där var tjejerna mycket billigare än i bland annat Bangkok. Efter muck så reste han och en annan kille som var "svärmorsdröm" direkt till Thailand för att knulla. Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte hängde på för jag hade flickvän.

Med andra ord så tror jag inte att det är något problem även om man bor i en sovsal och reser runt som en "backpacker". Det finns bordeller och tjejerna på barer med mera har säkert tillgång till rum för en billig penning. Sen är det säkert en helt annan upplevelse att ha en rymligare budget och ha ett fint hotellrum som man kan ta tjejen till.

Du måste ju räkna in flygbiljetten... Som går på kanske tio lax.

Då är det väl lite dumt att spara 50 kr per natt (500 spänn för tio nätter) att sova i en icke Ac sovsal där du ändå måste betala extra för ett korttidsrum.

Din kompis har rätt att du hittar "billigare" på landet men då får du också jobba mycket hårdare att hitta + en massa jäkla restid

När,åk till Pattaya - hitta ett hotell för 60-70 kr/natt och sen hittar du brudar online istället så slipper du betala barfines etc.
Citera
2024-05-18, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Du måste ju räkna in flygbiljetten... Som går på kanske tio lax.

Då är det väl lite dumt att spara 50 kr per natt (500 spänn för tio nätter) att sova i en icke Ac sovsal där du ändå måste betala extra för ett korttidsrum.

Din kompis har rätt att du hittar "billigare" på landet men då får du också jobba mycket hårdare att hitta + en massa jäkla restid

När,åk till Pattaya - hitta ett hotell för 60-70 kr/natt och sen hittar du brudar online istället så slipper du betala barfines etc.

Jag skulle inte göra som sorglos, men det kan ju tänkas att han primärt inte åker som sexturist till Thailand, utan som ”backpacker” reser runt i Asien. Det är väl mer än en backpacker som har passat på att avnjuta de ”lokala specialiteterna” när de har upptäckt hur billigt det är och inom budget.
Citera
2024-05-29, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover

Tack så mycket för informationen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in