Citat:
Ursprungligen postat av
kopenhamnlover
Jag har ingen egen erfarenhet. Men jag har läst att även unga "backpackers" knullar prostituerade i Thailand för att det är så billigt. Jag hade en lumparkompis så var flitig Thailandresenär och han sa att man skulle åka ut på landet i Thailand för där var tjejerna mycket billigare än i bland annat Bangkok. Efter muck så reste han och en annan kille som var "svärmorsdröm" direkt till Thailand för att knulla. Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte hängde på för jag hade flickvän.
Med andra ord så tror jag inte att det är något problem även om man bor i en sovsal och reser runt som en "backpacker". Det finns bordeller och tjejerna på barer med mera har säkert tillgång till rum för en billig penning. Sen är det säkert en helt annan upplevelse att ha en rymligare budget och ha ett fint hotellrum som man kan ta tjejen till.
Du måste ju räkna in flygbiljetten... Som går på kanske tio lax.
Då är det väl lite dumt att spara 50 kr per natt (500 spänn för tio nätter) att sova i en icke Ac sovsal där du ändå måste betala extra för ett korttidsrum.
Din kompis har rätt att du hittar "billigare" på landet men då får du också jobba mycket hårdare att hitta + en massa jäkla restid
När,åk till Pattaya - hitta ett hotell för 60-70 kr/natt och sen hittar du brudar online istället så slipper du betala barfines etc.