Citat:
Ursprungligen postat av
rostbiffsglade-rolf
Tja, om man likt mig är totalt ointresserad av dylikt. Jag skaffade mobil för nio år sedan. Det var en billig Nokia, som jag tyvärr sedermera tappade i en avloppsbrunn. Jag behöver endast kunna smsa och samtala och håller mig därför till små "funktionella" mobiler. Känner till att Nokia är finskt, Ericsson (var) svenskt, just så pass att Samsung är sydkoreanskt och Huawei kinesiskt. Men någonstans där slutar mina kunskaper i ämnet.
Det finns betydligt viktigare allmänbildning att känna till enligt mig.
Engagerade du kommunen att dyka efter den?, jag är bara lite modernare än du då jag använder en smartphone för några appars skull och jag hade aldrig hört ordet Huawei tidigare, jag kan ha vetat att Nokia var finskt, Samsung kan få vara vilket Sydostasien-lands som helst i min bok, så nånstans där börjar mina kunskaper i ämnet...jag kommer knappt ihåg att jag verkligen säkert har Telias abonnemang just nu
Den du tilltalar verkar vilja själv-kompensera för att Schulman lever
status-lyxliv men ändå inte har koll på alla områden, men nu vet vi att Schulmans slutade sist av alla lagen och han har anpassat sitt hustru-urval efter sin egen allmänbildning för en perfekt match
Vad jag tyckte var betydligt allvarligare att dom inte kunde än märkesbögerier var
gårdagens landmärkes-bögeri-tävling, Olof Lund slänger ut sig Taj Mahal på en byggnad som
ser absolut O-Indisk ut i arkitektonin, man vet inte att One World Trade Center numera existerar, Bron över floden Kwaii var något främmande, och en massa andra platser jag glömt att jag kunde, sedan har jag lägligt glömt alla platser jag inte kunde
Häromdan vare det någon som trodde att "Koprofag" var någon som tände på helt fel saker....
Lärdomen från den här säsongen är att frågorna är ojämna, skitsvåra varvat
med är du dummare än en femteklassare nivå, inte mellanläget
Idiotfrågan borde dom ta bort, för den gör folk osäkra i sin frågeställning, varav den inte säger nånting om kunskap utöver...om man verkligen vågar vara säker på sin sak, vilken lagen inte verkar våga vara