2019-09-25, 23:02
Medlem
Karlxgustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
F&F har okritisk gått på Jesus Juice som med stor sannolik lögnaren Gavin hittat på
efter att ha gjort inbrott i Jacksons vinkällare

Hur många år satt Reinfelt vitt makten - 5 (vad är en mandatperiod?)

Dagar Shibbi Persson satt i fängelse - 7!

Jag tappar faktiskt respekten för Cecilia Frode när hon glatt
utnämner sig till under preassure om och om igen

Lag Frode Josefsson känns som ett konstprojekt som Anna Odell skulle vara djupt avundsjuk på.
Citera
2019-09-25, 23:02
Medlem
kinky_Ms avatar
Trodde de okunnigaste människorna var de som var med i Paradise Hotel och liknande såpor.
Nu vet jag inte vad jag ska tro. Janne klarar inte ens att gissa en fågel på den snabbast flygande djuret
och tror att ett år är 24 timmar. Om Frode inte var lika korkad skulle jag tycka synd om henne som parats ihop med Janne.
Citera
2019-09-25, 23:06
Medlem
Tycker alltid att Janne Josefsson har låtit lite naivt trög när han intervjuar sina offer i typ uppdrag granskning. Har alltid antagit att det är en retoriskt grej. Nu inser man helt plötsligt att han kanske bara är trög helt enkelt. Tyvärr faller respekten och förtroendet en hel del.

Frode är ju obegripligt okunnig. Undrar hur det kommer sig att hon blivit tillfrågad om att vara med.
Citera
2019-09-25, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnilrub
Tycker alltid att Janne Josefsson har låtit lite naivt trög när han intervjuar sina offer i typ uppdrag granskning. Har alltid antagit att det är en retoriskt grej. Nu inser man helt plötsligt att han kanske bara är trög helt enkelt. Tyvärr faller respekten och förtroendet en hel del.

Frode är ju obegripligt okunnig. Undrar hur det kommer sig att hon blivit tillfrågad om att vara med.

Som komiskt inslag förstås, ungefär som Lets Dance alltid har med en eller två personer som inte kan ta ett danssteg och som därför blir roliga att titta på.
Citera
2019-09-25, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Som komiskt inslag förstås, ungefär som Lets Dance alltid har med en eller två personer som inte kan ta ett danssteg och som därför blir roliga att titta på.

Ja det är ju fullt möjligt. Ibland får jag känslan av att hon bara spelar.
Citera
2019-09-26, 00:35
Medlem
-SchmergliN-s avatar
I motsats till Josefsson och Frode så måste jag säga att Jonas är riktigt vass. Den buren blir nog svårslagen.
Citera
2019-09-26, 00:38
Medlem
Nu blir det svårt att ta Janne på allvar om man ser honom i Uppdrag Granskning någon gång i framtiden.. Han tror först seriöst att solen snurrar runt jorden! Lågstadienivå på honom...
Citera
2019-09-26, 02:15
Medlem
Gavins-Friends avatar
Haha Janne och Cecilia måste ju tagit syra innan programmen? Skulle vilja se de i Postkodmiljonären, tror ni de skulle klara sig över första säkerhetsnivån? Underhållande är det iaf.

Kul att båda trodde att Albatross (eller "geopard" haha) är snabbast. Rätt långt ifrån.

Cecilia i under pressure var första gången jag skrattat på länge. Asså vad i helvete? Hade varit rätt imponerande om Björn Borg vunnit Wimbledon 120 gånger.

Happy xmas (baby)

Måste ju skämta?

För övrigt är det riktigt irriterande med F&F kåthet på USA. Massa frågor om USA och så ska Filip (som trots att han inte ens bor i Sverige gnäller på SD) snacka om hur mycket han kan om landet.
Senast redigerad av Gavins-Friend 2019-09-26 kl. 02:40.
Citera
2019-09-26, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Haha Janne och Cecilia måste ju tagit syra innan programmen? Skulle vilja se de i Postkodmiljonären, tror ni de skulle klara sig över första säkerhetsnivån? Underhållande är det iaf.

Kul att båda trodde att Albatross (eller "geopard" haha) är snabbast. Rätt långt ifrån.

Cecilia i under pressure var första gången jag skrattat på länge. Asså vad i helvete? Hade varit rätt imponerande om Björn Borg vunnit Wimbledon 120 gånger.

Happy xmas (baby)

Måste ju skämta?

För övrigt är det riktigt irriterande med F&F kåthet på USA. Massa frågor om USA och så ska Filip (som trots att han inte ens bor i Sverige gnäller på SD) snacka om hur mycket han kan om landet.

Känns som att de försöker svara någorlunda vettigt i början av matcherna, men att det sedan blir värre och värre. Tänker att när de inser att de kommer förlora slutar de, särskilt Frode, totalt att tänka på vad de slänger ur sig, och det kan bli precis vad som helst.
Citera
2019-09-26, 08:21
Medlem
Loerthas avatar
Vet inte om Cecilia Frode är okunnig eller bara trollar, som nån slags Andy Kaufmann-grej. När hon är med i under pressure så tappar man ju hakan, men det kanske är medvetet? Hon var ju med i Roast på Berns och var något slags troll även där.
Citera
2019-09-26, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag har inte märkt ett skit att hon trycker ner honom, räkna upp alla exempel tack

Den här kevinnan borde således slå följe med mig och min aningslöshet...nej ni har antagligen fel och revalverar utfirån att hon just är kevinna och borde vara underställd, hon är väl bra mycket mindre dominant än Emma Grotesco, å då är det ingen som klagar i den här tråden

Det var exakt därför jag nämnde incidenten med Lena Sundström, eftersom jag tänkte att det skulle komma in någon som hävdar att "det är bara för att hon inte passar in i sin könsroll". Bo S och Karin beter sig väldigt likt. Suckar och säger nej med en ton som skriker ut "är du dum i huvudet?", medan Rickard försöker vara trevlig och passa in i formatet. Riktigt sjukt märkligt att du inte kan se det. Men det ligger i tiden att det har utvecklats dubbla måttstockar i extremfeminismens kölvatten.
Citera
2019-09-26, 20:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loertha
Hon var ju med i Roast på Berns och var något slags troll även där.

Håller med. Cecilia trollar och Janne försöker bara vara rolig/underhålla. Inte möjligt att de är på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in