Citat:
Ursprungligen postat av
TomP.
Framför allt är det rejält felfomulerat. "När gick systemet i graven" syftar entydigt på när systemet slutade användas. Det är omöjligt att få det till att det var när beslutet fattades. Det vore lika dumt som att fråga när Göta kanal öppnades och sedan hävda att året när beslutet att börja bygga är korrekt svar.
Apropå det var det inte skojigt när Kakan nästan blev gråtfärdig över Amanda Linds hår.
Nu håller jag på att dra igång det som nästan är tabulagt i Sverige, dvs kritisera feminism i Sverige men det skiter jag i.
Hur mycket utrymme skall denna Kaka egentligen få?
Om man tar ett (i min värld) bra exempel som Hanna Hellquist, så bidrar faktiskt Hanna med både det ena och andra samt är genuin i sig själv och är rolig dessutom.
Kakan då?
Sitter i precis alla 511 produktioner och bara försöker se så dryg och svårtillgänglig ut som det bara går.
Hon blir ju för fan förnärmad om en man ens tilltalar henne! (ex Filip ställer en fråga)
Hon rider alltså på att "jag är flata och det jag kräver är 100% uppmärksamhet"
Noll sympati är tyvärr den första bilden jag tänker på när jag hör Kakan. (Om du läser detta Kakan så har du potential, du har talanger men sluta för helvete vara så dryg, det är faktiskt bara du som lider till sist, puss)