Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-30, 22:33
Medlem
Enmansdemos avatar
Akta er för Berts Värld barn! han är fortfarande främlingsfiäntlig men ändå folklig ska ni veta!

Bert är en perfekt deltagare till nästa säsong, han och Alex Schulman i samma lag

Ragatze=Rataxes
Varför lär sig aldrig F&F att deltagarna inte kan nånting om barnlitteratur

Jag vill slå ihjäl Hanna Hellqvist kärring-skratt som sagt

Hur mycket vill Strage ha? för att ta på sig en oironiskt T-shirt utan tryck
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-30 kl. 23:20.
Citera
2022-05-30, 23:06
Medlem
peterZiipens avatar
Erik Haag och Johar Bendjelloul i samma lag hade varit något!
Citera
2022-05-31, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag vill slå ihjäl Hanna Hellqvist kärring-skratt som sagt
Otroligt skönt att Hanna åkte ur. Extremt jobbig människa. Måste vara en mardröm att umgås med henne privat. Men hon är bra på frågesport, det får man ge henne.

Olof och Ebba är nog favoriter till vinst, men Johar och Annika är grymt starka också. Makarna Batra blir lite outsiders.
Citera
2022-05-31, 17:16
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Erik Haag och Johar Bendjelloul i samma lag hade varit något!
Tyvärr finns det väl inget incitament att försöka få ihop ett "superlag". Men..jag hade faktiskt tyckt att det skulle varit underhållande och även se om det hade gått att utmana.
Citera
2022-05-31, 18:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P71
Otroligt skönt att Hanna åkte ur. Extremt jobbig människa. Måste vara en mardröm att umgås med henne privat. Men hon är bra på frågesport, det får man ge henne.

Olof och Ebba är nog favoriter till vinst, men Johar och Annika är grymt starka också. Makarna Batra blir lite outsiders.
vad har det med hennes kärring-skratt å göra?
Citera
2022-05-31, 19:13
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P71

Hannas hund verkar apatisk, undra om de drogar den innan sändning.
Citera
2022-05-31, 23:45
Medlem
Zoologens avatar
Jag stängde av innan semifinal nr 2 var slut, för jag såg vartåt det barkade. Jag fullständigt avskyr Anna Kinberg Batras överlägsna töntiga "dans" när de har knipit ett poäng. För att inte tala om hennes kluck-skrattande make. Då lyssnar jag hellre på Hanna Hellqvists skratt alla dagar i veckan.
Citera
2022-06-01, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Jag stängde av innan semifinal nr 2 var slut, för jag såg vartåt det barkade. Jag fullständigt avskyr Anna Kinberg Batras överlägsna töntiga "dans" när de har knipit ett poäng. För att inte tala om hennes kluck-skrattande make. Då lyssnar jag hellre på Hanna Hellqvists skratt alla dagar i veckan.
Tycker den här tråden har spårat ur. Imho borde den handla om deltagarnas prestationer, och inte som nu allt för ofta om deras utseende, eller om något annat när det gäller deras personligheter som man stör sig på.
Citera
2022-06-01, 12:01
Medlem
Synd att det är slut på torsdag, har inte missat ett enda avsnitt av alla säsonger
Citera
2022-06-01, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen

Jag gillar Batras. Skönt att slippa Ebba och Olof i final för en gång skull. Gillar de också men kul med nya lag i finalen
Citera
2022-06-01, 13:07
Medlem
De flesta tror kanske att Johar och Annika vinner finalen lätt, men jag är inte så säker på det. De kanske är knappa favoriter, men mycket kommer att hänga på Under Pressure, och vilka ämnen det blir. Tror att David kan ta fler poäng än Annika där. Många trodde nog att Olof och Ebba var de som skulle bli andra finallaget, och säkert de själva också.
Citera
2022-06-01, 21:48
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigslicer
Tycker den här tråden har spårat ur. Imho borde den handla om deltagarnas prestationer, och inte som nu allt för ofta om deras utseende, eller om något annat när det gäller deras personligheter som man stör sig på.

Klart att de är duktiga och allmänbildade ut i fingerspetsarna, när de har kommit så här långt. Men det skadar inte med litet falsk ödmjukhet. Jag har inga invändningar mot Kinberg Batras utseenden, utan bara mot deras besserwisser manér.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in