2022-10-14, 07:51
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Visste du vem Rolf Allan Mjunsteth var?

Nix, men följde Rena rama Rolf slaviskt back in the day, var till och med i studiopubliken på inspelningen, så det borde man givetvis kunnat
Citera
2022-10-16, 08:31
Medlem
Undrar vart dom hämtat info om den största utlösningen av en man på över 11 cl?
Det är väl 20-30 gånger mer än en normal utlösning.
Citera
2022-10-16, 23:39
Medlem
Vad tror ni om grupp 2 som börjar i morgon?

Johar Bendjelloul och Annika Lantz
Ebba Kleberg von Sydow och Olof Lundh
Magdalena Forsberg och Martin Schibbye
Sven Göran Eriksson och Lina Thomsgård
Ola Söderholm och Emma Knyckare
Henrik Larsson och Henrik Johnsson
Elsa Billgren och Ernst Billgren
Dilba Demirbag och Leif Andrée

Jag tror de tre förstnämnda paren går vidare.
Citera
2022-10-17, 03:47
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter

De två förstnämnda borde ju vara givna. Har Magdalena varit med förr och isf. med vem och hur gick det? Jag tror inte hon och Schibbye gör bra ifrån sig här. I på spåret så var ju både Magda och Elfsberg kassa på musik, yngre kändisar osv. Populärkultur typ. Något som jag inte tror Schibbye är särskilt bra på heller och den kunskapen behöver man i det här programmet. Visst är det musik i på spåret men där var ju Magda (och Elfsberg) bra på andra saker istället.

Henke tror jag är urkass i detta program haha. Får se om Svennis är som Harry Redknapp som fick med sig 0£ från "Who wants to be a millionaire" eller om han kan mer än fotboll. Tycker det är kul att han är med iaf. Resten vet jag inte vilka de är så svårt då att gissa på deras kunskapsnivå men Johar och Annika har jag svårt att se att de inte skulle gå vidare och samma med Ebba och Olof. Johar är ju helt extrem i det här programmet.
Citera
2022-10-17, 05:47
Medlem
KavliBaconosts avatar
Wikingsson var med i Dobbs fotbollsmorgon för nån vecka sedan där han breakade att Svennis skulle vara med, och hintade ganska kraftigt om att han inte kunde speciellt mycket har jag för mig.
Citera
2022-10-17, 07:20
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter

Att Johar och Annika och Ebba och Olof skall komma etta och tvåa i gruppen känns självklart. Liksom dig tror jag att också Magda och Martin tar en slutspelsplats.

Vem som tar den fjärde platsen är svårt att säga med så många nya lag. Lina Thomsgård är duktig men eftersom Svennis lär dra in nära 0 poäng till det laget blir det nog ändå svårt att knipa en slutspelsplats.

Skulle jag gissa på fjärde slutspelslag skulle det kanske bli Billgrens med två deltagare från olika generationer som gör att de kan lite gammalt och lite nytt även om ingen av dem nog är särskilt duktig.

Laget med Dilba och Leif samt laget med Henkarna riskerar att bli rejäla sänken.
Citera
2022-10-17, 13:09
Medlem
Helt ok säsong, skönt att slippa typer som Josefin Johansson och Alexandra Pascalidou, högst mediokra deltagare som vill ge sken att de kan mer än de kan.

Också skönt att slippa jobbiga gaphalsar som Hammarsten och Anders Jansson.

Mest nyfiken att se, Billgrens och Schibbye, vad håller de för klass?
Svennis i Under Pressure, blir det något poäng? Verkar inte som den mest snabbtänkte precis.
Citera
2022-10-17, 20:52
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Henke Larsson är för jävla tråkiga alltså... Hans partner däremot, som har haft förmånen att smacka på Malin Bayard i 20 års tid är desto bättre.

Inte heller otippat att Svennis skulle vara helt värdelös. Tippar på att han kommer bidra med exakt noll poäng till sitt lag.
Citera
2022-10-17, 20:54
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Att Johar och Annika och Ebba och Olof skall komma etta och tvåa i gruppen känns självklart. Liksom dig tror jag att också Magda och Martin tar en slutspelsplats.

Vem som tar den fjärde platsen är svårt att säga med så många nya lag. Lina Thomsgård är duktig men eftersom Svennis lär dra in nära 0 poäng till det laget blir det nog ändå svårt att knipa en slutspelsplats.

Skulle jag gissa på fjärde slutspelslag skulle det kanske bli Billgrens med två deltagare från olika generationer som gör att de kan lite gammalt och lite nytt även om ingen av dem nog är särskilt duktig.

Laget med Dilba och Leif samt laget med Henkarna riskerar att bli rejäla sänken.

Har tjuvkikat lite och kan säga direkt att Ola Söderholm nästan är på Joar Bendjelloul nivå. I alla fall vassare än parhästen Unge.
Citera
2022-10-17, 22:25
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Henke Larsson är för jävla tråkiga alltså... Hans partner däremot, som har haft förmånen att smacka på Malin Bayard i 20 års tid är desto bättre.

Inte heller otippat att Svennis skulle vara helt värdelös. Tippar på att han kommer bidra med exakt noll poäng till sitt lag.
Fan vad Henrik är lik Malin Baryard

jag tycker att någon ska smäda Henke genom att rita hur aSTERIX OCH oBELIX hade sätt ut som Azteker

Eba Von sydow har blivit vithårig vid dom indiska elefantöronen, fan vad porrigt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-17 kl. 22:46.
Citera
2022-10-17, 22:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Undrar vart dom hämtat info om den största utlösningen av en man på över 11 cl?
Det är väl 20-30 gånger mer än en normal utlösning.
Det var väl Randy West som stod för den iaf?, ivrigt påhejad av Peter Nord

Dessutom gör man satser till Pannkakssmet, vi vet ingenting om vad dom mena
Citera
2022-10-17, 22:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Nix, men följde Rena rama Rolf slaviskt back in the day, var till och med i studiopubliken på inspelningen, så det borde man givetvis kunnat
Orkar du minnas vilka avsnitt du var med i publiken i?, var det Aladdin Magic Marayken machine?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in