2019-11-04, 22:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför måste F&F empatiskt ljuga...när Magnusson är kass på under preassure, så var det svårt idag...

Oj vad roligt att upprepa ordet "ålder" eller inte

Det är åt helvete för svårt att gissa exakta siffror
i åldersskillnad mellan par, det är dåliga frågor
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-04 kl. 22:59.
Citera
2019-11-05, 00:33
Medlem
Durochmolls avatar
Otroligt att E-type nu i princip är klar för semifinal. Om inte annat borde han blivit diskvalificerad pga dumhet för sitt tampong-svar. Eller säger det bara någonting om hans egen storlek, liten som en mini-tampong.
Citera
2019-11-05, 02:44
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Otroligt att E-type nu i princip är klar för semifinal. Om inte annat borde han blivit diskvalificerad pga dumhet för sitt tampong-svar. Eller säger det bara någonting om hans egen storlek, liten som en mini-tampong.
Hur är det otroligt? Lundh är ju duktig. Sen är inte E-type så dålig heller som folk verkar tycka.

Svårare för Magnusson som tävlar på helt egen hand. Får ju ingen hjälp av Karin.
Citera
2019-11-05, 06:34
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll

Njäe Ebbot och Hanna har ännu inte förlorat och dom är vassare tack vare Hannas blixtsnabba huvud i UP.

Jag tror dom går till semi.
Citera
2019-11-05, 09:20
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Hur är det otroligt? Lundh är ju duktig. Sen är inte E-type så dålig heller som folk verkar tycka.

Svårare för Magnusson som tävlar på helt egen hand. Får ju ingen hjälp av Karin.

Ja, Lundh drar in 99% av alla poäng, han förtjänar slutspel, medan E-type åker snålskjuts, men är ändå den som är malligast efter varje seger. Till och med Ebbot bidrar med mer till sitt lag.

E-type och Karin vore ett roligt lag, de hade nog förlorat stort mot Janne och Cecilia.
Citera
2019-11-05, 09:20
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend

Precis. E-Type kan en hel del av svaren men Lundh kör en bulldozerstil och tar alltid kommandot och svarar oavsett om det är han eller kollegan som kan svaret.

För övrigt så ger E-Type ett sympatiskt intryck överlag. Alltid sett honom som dryg. Givetvis på grund av håret, den usla musiken och vikingaintresset. Men när man hör honom tala så framstår han bara som ödmjuk och skärpt. I alla fall i det här programmet. Svårt att säga om det speglar hur han är privat.
Citera
2019-11-05, 09:21
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Njäe Ebbot och Hanna har ännu inte förlorat och dom är vassare tack vare Hannas blixtsnabba huvud i UP.

Jag tror dom går till semi.

Två lag går till semi. Jag tror också på Hanna och Ebbot som det andra laget.
Citera
2019-11-05, 09:23
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
För övrigt slående hur mycket F&F låter sig "inspireras" av innehållet i diverse svenska humor- och sportpoddar. Eller om det är redaktionen.

"Ålder?" är direkt snott från Kolla Svensken.

... och sen var det två exempel till bara från det senaste avsnittet. Som jag givetvis glömde bort nu. Ni kanske kan fylla på.
Citera
2019-11-05, 09:27
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Precis. E-Type kan en hel del av svaren men Lundh kör en bulldozerstil och tar alltid kommandot och svarar oavsett om det är han eller kollegan som kan svaret.

För övrigt så ger E-Type ett sympatiskt intryck överlag. Alltid sett honom som dryg. Givetvis på grund av håret, den usla musiken och vikingaintresset. Men när man hör honom tala så framstår han bara som ödmjuk och skärpt. I alla fall i det här programmet. Svårt att säga om det speglar hur han är privat.

E-type låtsas att han också vet det rätta svaret efter Lundh har sagt det. Ibland som igår vill han visa att han minsann också kan och kör då över Lundh, som i tampong-frågan, vilket blev fel. Den enda gången han har fått glänsa var väl frågan om pappret som skulle vikas, som säkert var en fråga han hört tidigare. Karin gör samma i sitt lag, nickar och säger ja efter Peter sagt sitt svar.

Han är extremt dryg. Se bara hur han hånfullt låtsas-buggar sig av ödmjukhet mot den andra buren efter varje seger.
Citera
2019-11-05, 17:11
Medlem
bill claytons avatar
Nja jag vet inte om E-type är så dryg. Jag har aldrig uppfattat honom som dryg, snarare tvärtom.
Jag känner honom inte men jag har via mitt förra jobb träffat på honom flyktigt en gång och då var han trevlig.
Citera
2019-11-05, 17:40
Medlem
Egentligen borde det blivit oavgjort igår. Peter fick inte poäng när han sa att Gollum blev nedknuffad för ett berg (i Sagan om ringen) och dog i lava. De sa därför att det var en vulkan och inget berg. Men platsen heter ju faktiskt "Domedagsberget". Anser jag iaf. Och de förlorade ju med 1 poäng till slut.
Citera
2019-11-05, 20:08
Bannlyst
Kul match igår, raflande med "gissa åldersskillnads-frågan".

Klantigt att bomma tampongfrågan dock, det borde väl vuxna män kunna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in