Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-02, 11:59
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ja hon har verkligen en positiv utstrålning.

Reagerade på att Filip

https://player.vimeo.com/video/502327539

Filip är förbluffande usel på geografi. Förra veckan sa han att Salt Like City låg söder om Lake Michigan
Citera
2022-11-02, 12:15
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Missade idiotfrågan. Hur löd den?
Under Pressure var ju snudd på omöjlig. Riktigt dåligt.

Är man en idog tv-tittare som jag så tog man några. Bytt är bytt (Karin Laserows nuna går inte att ta fel på), Postkodsmiljonären och Skavlan, de var ju enkla iaf. Postkodsmiljonären såg man ju för fasen stolen som de tävlande sitter i. Men att man skulle se att den suddiga figuren var Martin Luuk i publiken måste väl ha varit menat som ett skämt?
Citera
2022-11-02, 12:18
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
App, app.
Nu får Filip allt ta och bättra på sin geografikunskap innan han börjar slänga sig med info som att Kinna ligger i närheten av Malexander!
Kinna är centralort i Marks kommun, som F&F besökt vid två tillfällen med sina tidiga serier. Ena gången var de i Björketorp och besökte Otto Hjelm som sade sig sova bara fem minuter varje natt, och andra gången hälsade de på hemma hos "Häxkvinnan" Miriam Larsson Kruse i Örby.

Du kan inte förvänta dig att adhd-damp-hjärnan Filip ska lägga märke till sådant. Likt en del kvinnofolk har han ingen aning var han befinner sig så länge som han är "hög på livet" (och diverse substanser)
Citera
2022-11-02, 22:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Kunde ni er Blunder?

Jag tycker Ernst verkar ganska platt i huvudet, han ger platta svar i småpratet och
publiken skrattar ändå

Ebba klär sig i hipp-hopp jacka & ser därigenom ut som en riktig man! vill bara kidnappa henne och låsa in henne i källaren på livstid, detta ska kontrasteras mot Elsa som nu börjar med sin patenterade vulgära klänningar

Tävlande - Dilba Demirbag - Politisk åskådning - Sosse
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-02 kl. 22:58.
Citera
2022-11-02, 22:44
Moderator
Dr Kings avatar
Fredrik om dagens pingpong-fråga: ”Säg en stad med minst 50 000 invånare i Frankrike. Ni får inte säga Monaco”.

Nej varför skulle man säga Monaco. Monaco är ett land och definitivt inte en stad i Frankrike ditt dumma spån Fredrik

Det borde han ju verkligen ha koll på som så ofta passar på att skrävla om sitt hus på Rivieran. Det märktes också att Elsa tillbringat mycket tid på Rivieran då hon sa städer som Antibes och Cannes.
Citera
2022-11-02, 22:51
Medlem
zerxezs avatar
Har Magdalena Andersson aldrig sett en film i hela sittliv eller? Herregud hon sitter som ett frågetecken vilken film det än gäller
Citera
2022-11-02, 22:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Har Magdalena Andersson aldrig sett en film i hela sittliv eller? Herregud hon sitter som ett frågetecken vilken film det än gäller
Är fd statsministern? med i Alla mot alla, vem ska vi para ihop henne med? Magdalena Forsberg kanske?

Ingenting är roligt med Joe Labero, kan ni släppa honom för resten av det här programmets livstid, tack

Okay Ernst var lite kul när han sa "organ" istället för draggen på Hyland
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-02 kl. 23:11.
Citera
2022-11-03, 00:18
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Varning, spoilar morgondagens avsnitt:

Senast redigerad av AllHailBoognish 2022-11-03 kl. 00:45.
Citera
2022-11-03, 00:20
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
App, app.
Nu får Filip allt ta och bättra på sin geografikunskap innan han börjar slänga sig med info som att Kinna ligger i närheten av Malexander!
Kinna är centralort i Marks kommun, som F&F besökt vid två tillfällen med sina tidiga serier. Ena gången var de i Björketorp och besökte Otto Hjelm som sade sig sova bara fem minuter varje natt, och andra gången hälsade de på hemma hos "Häxkvinnan" Miriam Larsson Kruse i Örby.

Han sade nog Kinda som är lätt att röra ihop med Kisa där banken rånades vilket var starten på Malexander-morden. Av någon anledning heter kommunen Kinda medan centralorten heter Kisa. Därav tror jag han syftade på Kisa men sade Kinda vilket i sin tur lätt förväxlas med Kinna.
Citera
2022-11-03, 01:34
Medlem
Almighty1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det där är ju Roberto Badjo trots att jag avskyr fotboll såklart, du ska inte tro att enbart du är nått Joar

Jimmie Åkessons flickvän kunde jag, Alvskrift kunde jag

Ven fan är Bibel-Jona och sugfisken

Roberto Baggio
Citera
2022-11-03, 01:41
Medlem
Almighty1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Dåligt av mig, har t.o.m. blivit tillrättavisad en annan gång i tråden. Lär mig aldrig.

Semi-tysta R är förövrigt bra idiotfrågor, som du säger. Minns inte vilket avsnitt, men en idiotfråga denna vecka är

Villa Villerkulla heter det
Citera
2022-11-03, 02:26
Medlem
Enmansdemos avatar
Bra att fem-redaktionen propagerande för håriga fitter i dagens avsnitt iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem