2023-02-28, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Pontus Gårdinger står för typ 90% av svaren, fd skolministern är pinsamt dålig..
Tyckte Erik och Lotta var pinsamt vilse i denna match också.
Citera
2023-03-01, 22:00
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloD0ngy
Tyckte Erik och Lotta var pinsamt vilse i denna match också.

Ja, inte deras starkaste insats. Det mest förvånansvärda var ändå deras Ukraina-svar. Sade (nästan) 'va-faa-aan...!?' rakt ut. Om det är något lands landsgräns man blivit matad med det senaste året så är det ju just Ukrainas. Tänkte de att Krimhalvön numera var i rysk ägo?
Senast redigerad av peterZiipen 2023-03-01 kl. 22:07.
Citera
2023-03-02, 22:13
Medlem
Gaaaaah, jag orkar fan inte med könsbytarn.. vem fan bestämde att hon/han skulle var med?! Hon/han förstör avsnitten... sjukt att den ordbajsande, okunniga flamsarn har varit med att styra Sverige.
Citera
2023-03-03, 00:59
Medlem
Kunde mer än samtliga. När kräkmedlen Erik och Lotta gick bort sig kände jag ett svagt hopp. Som dock kom på skam då jag insåg vilka motståndarna var. Tablå. Hur fan kunde han eller hon eller vad fan det nu ska vara bli skolminister? Jag är sju gånger vassare på geografi och tvivlar på att jag skulle våga sticka ut hakan.

Så sjukt kul att de gör narr av den rappande tandläkaren. Det gör det värt att genomlida det mesta.
Citera
2023-03-03, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Så sjukt kul att de gör narr av den rappande tandläkaren. Det gör det värt att genomlida det mesta.

Känns inte som att de gör narr av honom. På vilket sätt då? Att kalla ett moment för Dr. Alban som i från Albanien?

Är ju bara lek med orden och trist moment.
Citera
2023-03-03, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Känns inte som att de gör narr av honom. På vilket sätt då? Att kalla ett moment för Dr. Alban som i från Albanien?

Är ju bara lek med orden och trist moment.
Om du som jag tillhörde den ironiska generationen skulle du uppskatta det. Det fanns ett filmklipp från röda mattan när en reporter frågade Björn Wallde om han hört dr Albans nya album. Han svarade med frågan dr Albums nya alban?

Det kan ju vara så att de vill charma oss äldre. Du såg igenom det.
Citera
2023-03-03, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Gaaaaah, jag orkar fan inte med könsbytarn.. vem fan bestämde att hon/han skulle var med?! Hon/han förstör avsnitten... sjukt att den ordbajsande, okunniga flamsarn har varit med att styra Sverige.
Sjukt
Citera
2023-03-03, 02:07
Medlem
Saknar Olof Lundh
Citera
2023-03-03, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11
Saknar Olof Lundh
Nej, jag tycker han ger osköna vibbar. Jag skulle inte gilla att sitta vid samma bardisk som honom. Karatesparkar mot dekoren gör inte saken bättre.

Edit: För att förtydliga. Jag ser inte det komiska eller underhållningsvärdet i hans griniga uppsyn och framträdande. Om han vore ironisk så skulle det kanske flyga, men som det sett ut. Nej, nej, nej. Byt ut honom.
Senast redigerad av debattoer 2023-03-03 kl. 02:15.
Citera
2023-03-03, 09:33
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Nej, jag tycker han ger osköna vibbar. Jag skulle inte gilla att sitta vid samma bardisk som honom. Karatesparkar mot dekoren gör inte saken bättre.

Edit: För att förtydliga. Jag ser inte det komiska eller underhållningsvärdet i hans griniga uppsyn och framträdande. Om han vore ironisk så skulle det kanske flyga, men som det sett ut. Nej, nej, nej. Byt ut honom.

Tror knappast han är med denna säsong efter finalvinsten.
Citera
2023-03-03, 11:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag tror att man använd AI genom alla säsonger till hjälp för att skriva ämnes-texterna

Tack för mig!
Citera
2023-03-04, 11:27
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
F&F sa i senaste avsnittet av sin podd att
är en av de tävlande i grupp 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera