Programmet är så dampigt och klippt att man knappt hänger med ibland i kallpratet. Vad ljög t.ex. Dregen om angående hans kompisar i IF Metall eller något?
Programmet är så dampigt och klippt att man knappt hänger med ibland i kallpratet. Vad ljög t.ex. Dregen om angående hans kompisar i IF Metall eller något?
Söderholm och knyckare skämtade väl om att de var imponerade att Dregen hade arbetarklasskompisar eller något liknande? Varav filip frågar Dregen om.han ljög om det för att imponera. Så uppfattade jag det
Har varit på några inspelningar denna säsong där Erik och Lotta har varit med. Jag måste säga att man blir alldeles varm i hjärtat av att se dem tillsammans. De är så kärleksfulla mot varandra. Sitter och håller handen i pauser, skrattar ihop och kysser varandra frekvent. Verkar, som någon skrev tidigare i tråden, ha en himla fin relation
Det nya momentet med garderoberna var väl ingen höjdare.
Tyckte faktiskt momentet var småkul. På sätt och vis en uppdaterad version av Järnridån. Blev lite komiskt när de tittade fram genom garderoben för att säga svaren av någon anledning - man hörde t.o.m. publiken fnissa.
Det enda man kan säga efter matchen mellan Tobbe och Erika och Lina och Kristoffer är att barnet som spelade 4 signaturer på blockflöjt var otroligt usel och borde sluta spela snarast för allas bästa
Jag har inte följt tråden så jag vet inte om frågan har behandlats tidigare. Varje gång jag ser programmet kan jag inte låta bli att notera Fredriks märkliga kroppsspråk; han håller alltid på och fipplar med händerna, dessutom spretar han med sina långa, smala fingrar på ett väldigt onaturligt sätt.
Är det fler som har noterat detta? Finns det någon diagnos bakom?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!