Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-08, 00:55
Bannlyst
Programmet är så dampigt och klippt att man knappt hänger med ibland i kallpratet. Vad ljög t.ex. Dregen om angående hans kompisar i IF Metall eller något?
Citera
2023-03-08, 09:42
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Den otroligt krystade Sivlinan har vi inte sett denna säsongen. Tack och lov för det.

Det var ju ett fuskmoment? Siv kunde enkelt googla svaren?
Citera
2023-03-08, 09:45
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Programmet är så dampigt och klippt att man knappt hänger med ibland i kallpratet. Vad ljög t.ex. Dregen om angående hans kompisar i IF Metall eller något?

Söderholm och knyckare skämtade väl om att de var imponerade att Dregen hade arbetarklasskompisar eller något liknande? Varav filip frågar Dregen om.han ljög om det för att imponera. Så uppfattade jag det
Citera
2023-03-08, 19:31
Medlem
Har varit på några inspelningar denna säsong där Erik och Lotta har varit med. Jag måste säga att man blir alldeles varm i hjärtat av att se dem tillsammans. De är så kärleksfulla mot varandra. Sitter och håller handen i pauser, skrattar ihop och kysser varandra frekvent. Verkar, som någon skrev tidigare i tråden, ha en himla fin relation
Citera
2023-03-08, 19:39
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Det nya momentet med garderoberna var väl ingen höjdare.

Tyckte faktiskt momentet var småkul. På sätt och vis en uppdaterad version av Järnridån. Blev lite komiskt när de tittade fram genom garderoben för att säga svaren av någon anledning - man hörde t.o.m. publiken fnissa.
Citera
2023-03-08, 22:15
Medlem
Feministen Lina blir överkörd rätt ofta av Appelkvist. Man anar en rätt irriterad stämning i buren
Citera
2023-03-09, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Feministen Lina blir överkörd rätt ofta av Appelkvist. Man anar en rätt irriterad stämning i buren

Citera
2023-03-09, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Pontus Gårdinger står för typ 90% av svaren, fd skolministern är pinsamt dålig..

Har oxå reagerat på hur lite en skolminister kann. Pontus har faktiskt överraskat.
Citera
2023-03-09, 13:10
Medlem
hittanemoos avatar
Någon som har koll på deltagarna i grupp2?
Citera
2023-03-09, 13:37
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Någon som har koll på deltagarna i grupp2?

Tror de enda som kommit fram än så länge är:

Kan oxå tänka mig att de pushat för att ha med Billgrens igen.
Senast redigerad av peterZiipen 2023-03-09 kl. 13:40.
Citera
2023-03-09, 19:28
Moderator
Dr Kings avatar
Det enda man kan säga efter matchen mellan Tobbe och Erika och Lina och Kristoffer är att barnet som spelade 4 signaturer på blockflöjt var otroligt usel och borde sluta spela snarast för allas bästa
Citera
2023-03-09, 20:00
Medlem
polaren pers avatar
Jag har inte följt tråden så jag vet inte om frågan har behandlats tidigare. Varje gång jag ser programmet kan jag inte låta bli att notera Fredriks märkliga kroppsspråk; han håller alltid på och fipplar med händerna, dessutom spretar han med sina långa, smala fingrar på ett väldigt onaturligt sätt.

Är det fler som har noterat detta? Finns det någon diagnos bakom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in