Flashback bygger pepparkakshus!
2023-04-13, 01:05
Medlem
Att skicka fram småtjejer till up när det handlar om 91 till 94 då de knappt var födda..... Tomas Pettersson är för mesig och skulle ha framfört det argumentet. I stället fick han sitta där och gräma sig. Hans fel att de torskade.
Citera
2023-04-13, 10:48
Medlem
Perjantais avatar
Elsa sjunger Idas sommarvisa blir säsongens höjdpunkt. Tror jag blev lite småkär.
Citera
2023-04-13, 22:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perjantai
Elsa sjunger Idas sommarvisa blir säsongens höjdpunkt. Tror jag blev lite småkär.
Vad för slags perversion lid du av? är det nationalistiska känsler, hade "åderpålen" stått om hon haft mörkt hår? när hon sjöng

Det gör lite ont i ögonen att titta på Jenniffer, på ett positivt sätt, när hon tog på sig ögonbindeln kändes det bättre
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-13 kl. 22:37.
Citera
2023-04-13, 22:56
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Ylva Hällen kan vara den mest korkade deltagaren hitills jisses vilket tappat spån.
Hon kunde hela 1 sjönhetsprodukt i UP

Hon är ett stort No no?, kunde imte ens Tele-tubies

Usama bin luden bar båda typer av turbaner, fel av redaktionen
https://www.google.se/search?q=usama...CSMVAVW2otfqQM
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-13 kl. 23:11.
Citera
2023-04-13, 23:08
Medlem
Jesper Blomqvist startade första matchen i VM 1994, och gjorde även ytterligare något inhopp. Nu var inget av lagen i närheten av att svara honom, men inget vidare att programledarna ger helt felaktigt svar på en fråga de själv ställer.

EDIT: Dessutom, att Andreas Ravelli inte gjort många landskamper får också sägas vara fel, han gjorde 41 st. Dock den sista 1989, och han var inte alls aktuell att bli uttagen 1994, så halvt rätt av programledarna, men ändå fel.
Senast redigerad av jenlov 2023-04-13 kl. 23:10.
Citera
2023-04-13, 23:12
Medlem
Perjantais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vad för slags perversion lid du av? är det nationalistiska känsler, hade "åderpålen" stått om hon haft mörkt hår? när hon sjöng
Äsch, söt piga med galna iskalla ögon.

Åtminstone så är man inte fotfetischist.
Citera
2023-04-14, 00:09
Medlem
outback4s avatar
Filip briljerar med fotbollskunskaperna hör jag och påstår att Jesper Blomqvist inte spelade nånting i vm 94
Han startade ju för bövelen öppningmatchen mot Kamerun.
Tänk om Olof Lundh vart med denna omgången, garanterat läxat upp Filip som dåligt påläst.
Citera
2023-04-14, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Stör mig nåt enormt på att Filip alltid ska massera sina händer under introduktionen, precis i början av programmet när de kommit ut på golvet. Man tycker han borde smörjt färdigt händerna innan inspelningen börjar.

Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Det måste väl vara tics?

Fredrik har ju också tics med händerna där han försöker dra av skinn av sina händer där i början när de kliver in i studion och pratar.
Citera
2023-04-14, 08:35
Medlem
Skidlifts avatar
Känns märkligt att Jennifer som är fotbollsjournalist inte kunde resonera sig fram att det måste finnas 2 målvakten vid sidan av Ravelli som ej fick speltid.

Att en ung Magnus Hedman var med i truppen visste ju t.o.m jag och jag är verkligen ingen fotbollsentusiast.

Citat:
Filip briljerar med fotbollskunskaperna hör jag och påstår att Jesper Blomqvist inte spelade nånting i vm 94
Tänk om Olof Lundh vart med denna omgången, garanterat läxat upp Filip som dåligt påläst.

Även de visste jag 🤭
Senast redigerad av Skidlift 2023-04-14 kl. 08:38.
Citera
2023-04-14, 12:11
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Jesper Blomqvist startade första matchen i VM 1994, och gjorde även ytterligare något inhopp. Nu var inget av lagen i närheten av att svara honom, men inget vidare att programledarna ger helt felaktigt svar på en fråga de själv ställer.

EDIT: Dessutom, att Andreas Ravelli inte gjort många landskamper får också sägas vara fel, han gjorde 41 st. Dock den sista 1989, och han var inte alls aktuell att bli uttagen 1994, så halvt rätt av programledarna, men ändå fel.

Haha Nu hängs Filip& Fredrik ut i pressen. Finns tydligen fler som retar sig på okunskapsluckorna hos F&F.

https://www.expressen.se/sport/fotbo...alla-mot-alla/
Citera
2023-04-14, 13:44
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Haha Nu hängs Filip& Fredrik ut i pressen. Finns tydligen fler som retar sig på okunskapsluckorna hos F&F.

https://www.expressen.se/sport/fotbo...alla-mot-alla/
Det är bra att det äntligen uppmärksammas. Dom har fått hållas aldelles för länge. Det är inte första gång dom slarvat.
Citera
2023-04-14, 17:11
Medlem
Citat:

Ja det var riktigt pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in