Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-27, 00:29
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Extremt tråkiga deltagare.
Och det är inte kul med deltagare som Janne Josefsson och Henke Larsson som inte kan nånting.
Resten är vänsterfjollor och SD-hatare.
Finns några undantag som Emma och Krögaren vad han nu heter..Olof Lund är ok..

Filip och Fredrik är så otroligt kändiskåta att det inte spelar någon roll om deltagaren tillför noll, så länge det är en kändis.

Idag var det "slumpmässigt" massvis sportfrågor när Henrik Larsson var där. Vilken "slump" att det alltid blir sådär.
Senast redigerad av nickeh84 2023-10-27 kl. 00:33.
Citera
2023-10-27, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Filip och Fredrik är så otroligt kändiskåta att det inte spelar någon roll om deltagaren tillför noll, så länge det är en kändis.

Idag var det "slumpmässigt" massvis sportfrågor när Henrik Larsson var där. Vilken "slumpa" att det alltid blir sådär.

Japp, och det borde inte vara frågor om fotboll när Olof Lundh är där.
Citera
2023-10-27, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Allvarligt talat vad gör Gert och Linnea i detta program? Hör man namnet John Steinbeck tänker väl vem som helst på Möss och människor t.ex.
Eller Resa med Charley, Vredens druvor osv. Jag har (troligen) läst allt Steinbeck skrivit. Ja, det är min favoritförfattare så behöver vi inte larva oss med det.
Citera
2023-10-27, 10:54
Medlem
Vill Henrik Larsson verkligen vara med?

Ser otroligt uttråkad ut och kan inte ett skit.
Att Neymar skulle ha kostat 300 miljoner kronor är en skrämmande gissning för en man som lirat fotboll på högsta nivå.
Citera
2023-10-27, 10:58
Medlem
Saloths avatar
Kan inte Henrik Torehammar stänga igen käften!
När han ska försöka se rolig eller förvånad ut så öppnar han käften som en jävla 5-åring!
Citera
2023-10-27, 11:14
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vozrozhdeniya
Att Neymar skulle ha kostat 300 miljoner kronor är en skrämmande gissning för en man som lirat fotboll på högsta nivå.
Kan det inte ha vart så att Henke sa "300 miljoner" och menade i euro? För då blir det helt plötsligt inte alls en dålig gissning.

När man pratar fotbollsspelare, deras marknadsvärde och vad de köps för så är det alltid euro som används i media. Hans egen son har ju t.o.m. haft ett marknadsvärde på runt 150 miljoner kronor - inte kan han på fullaste allvar mena att Neymar bara skulle vara dubbelt så dyr som Jordan.
Citera
2023-10-27, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kan det inte ha vart så att Henke sa "300 miljoner" och menade i euro? För då blir det helt plötsligt inte alls en dålig gissning.

När man pratar fotbollsspelare, deras marknadsvärde och vad de köps för så är det alltid euro som används i media. Hans egen son har ju t.o.m. haft ett marknadsvärde på runt 150 miljoner kronor - inte kan han på fullaste allvar mena att Neymar bara skulle vara dubbelt så dyr som Jordan.
Jag funderade först också på det, fast i regel är det SEK som gäller i Alla Mot Alla och man måste vara tydlig om man menar en annan valuta, t.ex Svennis som sa att Alexander Isak gick för 50 miljoner euro.
Citera
2023-10-27, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
När han ska försöka se rolig eller förvånad ut så öppnar han käften som en jävla 5-åring!
Sojapojkar gör alltid den grimasen.
Citera
2023-10-27, 11:53
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Jag funderade först också på det, fast i regel är det SEK som gäller i Alla Mot Alla och man måste vara tydlig om man menar en annan valuta, t.ex Svennis som sa att Alexander Isak gick för 50 miljoner euro.
Jo, jo, men Henke är också programmets minst engagerade och mest obrydda deltagare någonsin. Bara det faktum att han behövde säga det långa ordet "trehundramiljoner" var jobbigt nog för honom. Man såg hur han led för att han behövde öppna munnen och prata. Att han ska behöva nämna vilken valuta det gäller kan vi inte riktigt begära från honom.

Skämt åsido, jag tror verkligen att Henke menade euro, men att han inte alltid tänker på, eller bryr sig om, att Alla mot Alla har vissa anala regler som exakt uttal, "efternamn räcker" och att valutan måste vara i SEK. I hans huvud var det nog bara en självklarhet att det rörde sig om euro. Kan tycka att F&F, eller Henkes förmyndare Henrik Johansson, borde ha frågat vilken valuta det var han menade.
Citera
2023-10-27, 18:39
Medlem
Folkess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth

Det är så tråkigt och desperat. Blir less varje gång han gör den där inövade fejk-chockade minen och fiskar efter att folk ska börja använda hans ansikte som gif som den där planterade deltagaren i idol som gör samma min.

Brukar vara förlåtande kring deltagare men Henrik och Linnea går inte att titta på. De är så extremt uppmärksamhetskåta och Linnea försöker ständigt framhäva sig själv och sin förträfflighet samtidigt som Henrik åmar sig och speeeeeelar.

Josefin var tidigare den jobbigaste deltagaren med sin låtsas-stollighet och barnkalasmimik men hon stänger åtminstone av emellanåt.
Citera
2023-10-27, 18:45
Medlem
Jag såg första matchen i grupp 2 men inte sett nån efter det. Otroligt tråkigt och menlösa deltagare. Grupp 1 däremot gillade jag de flesta förutom Janne och Cecilia, kan för mitt liv inte förstå varför nån skulle tycka de var roliga eller intressanta.
Citera
2023-10-27, 18:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Sojapojkar gör alltid den grimasen.
Homosexuella fjollor gör ofta den grimasen menade du nog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto