Citat:
Ursprungligen postat av
Joe Blow
En av de få återstående orsakerna till att jag tittar på AMA är den väna och charmigt pryda Ebbas vackra gestalt. Jag byter nu kanal så fort hon är med. Det är hemskt att se henne i den senaste säsongen med groteskt svartsminkade ögon. Det är en styggelse. Hon väljer att se ut som ett bulgariskt luder cirka 1978. Hon trampar lustfyllt på det sista glädjeämnet i mitt liv. Ett svek av kolossalformat. Jag hoppas nu att hon och Olof förlorar alla matcher. Allra helst på utslagsfrågor.
Jag gillar Ebba som bulgariskt luder också som jag sa igår
den var raffig den där Lill-Babs bodyn från en slaktad leopard, svartsmink är snyggt så länge som hon inte har långa ögonfransar, skitfula utskott som Jossan bär
Oerhört långsökt att det skulle uppfattats som ett bögigt uttal från Musses sida när han tilltalar djuret sitt
Teddy och Freddy var oerhört lätt förövrigt, och poängen med att facka in Emil Perssons
julaftons-psykos även här var blott för att
propagera för pseudovetenskapen där man kan såras mentalt utav
farliga ord utan att veta om det! vilket därför skola rättfärdiga canceleringen av gamla hederliga ord som
lakritstomte det är samma vänstertänk som sedermera leder till att man kan skylla sina misslyckade liv på uppväxten för att någon sa nånting som ev kanske stannade kvar
Vad kul att dom enkelriktar vad subliminal betyder, dom förstår inte att det dom själva sysslat med i alla säsonger som dom anser är gott & subliminalt upplyftande för minoriteter istället är destruktivt för oss med rätt
värderingar.
Alla mot allas försynta strategi att bomba oss med reklam som passerar snabbt i dessa bild-illustrationer samt hur dom sätter ihop frågorna till ett ämne. dvs att själva klämma in det subliminala budskapet
Svik fosterlandet, var onationell (positiv subliminal värkan) illa dolt bakom folkbildning samtidigt som Fredrik varnar för att vi ska vara försiktiga med att säga ordet
bog för det kan ha negativ subliminal värkan
Hela tiden avslöjar dom sin egen värdegrund när dom
inom samma ämne försöker subliminalt sammanhopa inför vår blick fascisternas nät av åsikter för att varna tittaren, avigsidan är att detta ÄVEN avslöjar hur deras extremt långsökta åsiktspaket hänger samman eftersom deras åsikter bygger helt på
anti-haschischm = mot sexism, fascism, kapitalism (nåja) och homofobi