2019-02-24, 21:38
Medlem
Callebiltes avatar
Jag r inte ensam att tro att pensionspengarna kommer vara slut om 20+- r d man ska g i pension s jag brjar fundera p om man kanske skulle skaffa lie fler ungar som folk i fattiga lnder gr. Har man 10-15 ungar och de avvarar en tusenlapp i mnaden p sin ln s har man ju pensionen tryggad.

Kommer detta bli rddningen fr den vita rasen? En ekonomi i spillror som tvingar oss tillbaka till hur familjebildningen sg ut fr 100+ r sedan?

Ett vlmende Afrika som dumpat slddret i vst och som om 50 r uttalar sig om befolkningsexplosionen i Norden och att ngon borde dela ut preventivmedel till oss och att vi med vr frkningstakt r ett hot mot planeten?
Citera
2019-02-24, 21:41
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
Jag r inte ensam att tro att pensionspengarna kommer vara slut om 20+- r d man ska g i pension s jag brjar fundera p om man kanske skulle skaffa lie fler ungar som folk i fattiga lnder gr. Har man 10-15 ungar och de avvarar en tusenlapp i mnaden p sin ln s har man ju pensionen tryggad.

Kommer detta bli rddningen fr den vita rasen? En ekonomi i spillror som tvingar oss tillbaka till hur familjebildningen sg ut fr 100+ r sedan?

Det lter ju som en vettig tanke. Nu vet jag inte hur du ser p rasblandning men enligt vr minister Strandhll s r etniskt nordiska barn ett problem fr den "heliga" mngfalden.

Citera
2019-02-24, 21:45
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Det lter ju som en vettig tanke. Nu vet jag inte hur du ser p rasblandning men enligt vr minister Strandhll s r etniskt nordiska barn ett problem fr den "heliga" mngfalden.

Jo egentligen skulle man hitta en kinesbrud fr det r vl kineserna som kommer bestmma hr i framtiden och d kan man vara rimligt sker p att ungarna fr jobb.. S blir Strandhll glad ocks
Citera
2019-02-24, 21:51
Medlem
Jo det r hg tid. Fast speciellt klimatsmart r det ju inte.
Citera
2019-02-24, 21:54
Medlem
MrBulldoggs avatar
Varfr nja sig med s f? Ett halvdussin till som man sljer till saltgruvorna innan pensionen, s har man fixat ett helt ok hus p spanska solkusten ocks.
Citera
2019-02-24, 21:57
Medlem
clipstirlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag

Fr se hur det gr med klimatet nr de som inte bryr sig ett skit om det r de enda som skaffar barn.
Citera
2019-02-25, 08:45
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Spelar nog ingen strre roll om den decimerade svenska befolkningen brjar fda lite mer barn. Dessutom kommer vl barnaddligheten g upp med alla nya exotiska sjukdomar och kraschad vlfrd..

I Afrika kommer de se bilder p hlgda svenska barn med uppsvllda magar nr sossarna r klara och befolkningen svlter.
Citera
2019-02-25, 09:07
Medlem
Citat:
Spelar nog ingen strre roll om den decimerade svenska befolkningen brjar fda lite mer barn. Dessutom kommer vl barnaddligheten g upp med alla nya exotiska sjukdomar och kraschad vlfrd..

I Afrika kommer de se bilder p hlgda svenska barn med uppsvllda magar nr sossarna r klara och befolkningen svlter.
Om avkomman inte verlever till din lderdom motverkar ju din id sitt syfte. Nog fr att du trollar men nd. Man kan ju trolla med finess.
Citera
2019-02-25, 09:40
Medlem
Returpappers avatar
Citat:

Ett vlmende Afrika som dumpat slddret i vst och som om 50 r uttalar sig om befolkningsexplosionen i Norden och att ngon borde dela ut preventivmedel till oss och att vi med vr frkningstakt r ett hot mot planeten?

Tanken med mnga ungar i Afrika och mnga lnder i Asien r att flera av dem tar sig till Europa fr att skicka hem pengar frn bidrag och svartjobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in