Nja....
Nu hittar du väl ändå på lite?
De var en som kommenterade att han
Citat:
av ”bilden att döma” samt att polisen misstänker människorov känns det HA. Och då tror jag vaken han lever eller hittas.... 😕
Vilket en del, även anhöriga dementerade, MC-gäng har inget med honom att göra.
De handlade ju inte direkt om tatueringarna och hans person utan att de inte per automatik innebär att man tillhör något mc gäng.
Jag tror förövrigt inte T lever, de är inte många anhöriga som tror det heller.
Han hade ett förflutet av droger och dåligt umgänge.
De två i kombination med hans försvinnande talar för att han högst troligt inte håller sig undan med vilja.
Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Kollade på hans profil och han verkar ha haft lite bekymmer med sitt mående kan man tänka sig. Droger? Psykisk ohälsa?
Undrar vad som gör polisen så säkra på att han inte själv tagit sitt liv.
Det jag stör mig liiite på är att (som vanligt) så diskuteras det i gruppen på Facebook om vad hans tatueringar signalerar. Och det är alltid två grupperingar som diskuterar- 20 åriga brudar som själv är tatuerade som skriver ilsket att man kan minsann inte döma någon pga att någon är tatuerad MEN han är tatuerad i hela ansiktet och bär tröjor med ACAB på. Ändå ska man betraktas som ”en helt vanlig person” Han kan säkert vara världens finaste människa för dem han står nära men att det inte ska ge vissa signaler är inte sant.