2019-04-05, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Får ni fortfarande inte till det? Fungerar för mig när jag sätter bokstäverna t där det är *. Han heter inte samma på sin profil som i länken. Möjligt att hans profil bara är synlig för hans vänner och vänners vänner. "B*ra lill* Tomp*" *=a, a , a är hans visningsnamn på profilen.

tack! Hittade nu
Citera
2019-04-05, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Är det den personen som blir *homas hunter *urbulent ?

Nej. Han heter Bara Lilla *ompa. *=T
Citera
2019-04-05, 10:19
Medlem
Kollade på hans profil och han verkar ha haft lite bekymmer med sitt mående kan man tänka sig. Droger? Psykisk ohälsa?
Undrar vad som gör polisen så säkra på att han inte själv tagit sitt liv.

Det jag stör mig liiite på är att (som vanligt) så diskuteras det i gruppen på Facebook om vad hans tatueringar signalerar. Och det är alltid två grupperingar som diskuterar- 20 åriga brudar som själv är tatuerade som skriver ilsket att man kan minsann inte döma någon pga att någon är tatuerad MEN han är tatuerad i hela ansiktet och bär tröjor med ACAB på. Ändå ska man betraktas som ”en helt vanlig person” Han kan säkert vara världens finaste människa för dem han står nära men att det inte ska ge vissa signaler är inte sant.
Citera
2019-04-05, 12:08
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Kollade på hans profil och han verkar ha haft lite bekymmer med sitt mående kan man tänka sig. Droger? Psykisk ohälsa?

Det jag stör mig liiite på är att (som vanligt) så diskuteras det i gruppen på Facebook om vad hans tatueringar signalerar. Och det är alltid två grupperingar som diskuterar- 20 åriga brudar som själv är tatuerade som skriver ilsket att man kan minsann inte döma någon pga att någon är tatuerad MEN han är tatuerad i hela ansiktet och bär tröjor med ACAB på. Ändå ska man betraktas som ”en helt vanlig person” Han kan säkert vara världens finaste människa för dem han står nära men att det inte ska ge vissa signaler är inte sant.

Håller helt med dig. ACAB är ju bara för såna som inte håller sig på rätt sida om lagen.
Citera
2019-04-05, 12:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Närmast tragikomiskt. Är man gaddad sådär i nyllet och springer runt med ACAB-tröjor kan man "misstänka" ett brottsligt förflutet. Med det sagt inte att han kan vara hur trevlig som helst mot sina nära och kära. Brottslingar är också människor med olika sidor.

Förmodligen är det detta med att han syntes med ett gäng och sedan att hans tillhörigheter hittades i en park som gör att polisen misstänker fult spel. Finns förmodligen inget annat heller som pekar mot självmord eller frivilligt försvinnande.
Citera
2019-04-05, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyus
Vad heter han i efternamn?

Vill också veta vem är försvunnen här?
Citera
2019-04-05, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Vill också veta vem är försvunnen här?
https://www.facebook.com/32487834087...8446851518930/
Citera
2019-04-05, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Närmast tragikomiskt. Är man gaddad sådär i nyllet och springer runt med ACAB-tröjor kan man "misstänka" ett brottsligt förflutet. Med det sagt inte att han kan vara hur trevlig som helst mot sina nära och kära. Brottslingar är också människor med olika sidor.

Förmodligen är det detta med att han syntes med ett gäng och sedan att hans tillhörigheter hittades i en park som gör att polisen misstänker fult spel. Finns förmodligen inget annat heller som pekar mot självmord eller frivilligt försvinnande.

Vilket gäng det var som T hade synts tillsammans med ville ju polisen inte gå ut med och jag undrar lite varför? Kan det vara så att det finns misstänkta som polisen har ögonen på och kanske kan leda polisen till en aktuell plats eller rent utav en kropp?

Hur ser det ut i den där parken? Vilka rör sig där? Är det tryggt för ex barnfamiljer, hundägare eller är det ett "tillhåll" för olika sorters affärer?
Citera
2019-04-05, 13:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkAngel75
Vilket gäng det var som T hade synts tillsammans med ville ju polisen inte gå ut med och jag undrar lite varför? Kan det vara så att det finns misstänkta som polisen har ögonen på och kanske kan leda polisen till en aktuell plats eller rent utav en kropp?

Hur ser det ut i den där parken? Vilka rör sig där? Är det tryggt för ex barnfamiljer, hundägare eller är det ett "tillhåll" för olika sorters affärer?

Kanske det klassiska. Polisen går ut med att man vet att han setts ihop med ett gäng och att de misstänker brott. Om gänget ifråga har något med saken att göra kanske det blir lite hett där i gruppen och telefontrafik och annat som polisen kan snappa upp. Finns väl ingen mening med att gå ut med att man vet exakt vilka dessa är om man redan har en hypotes klar.

Det där med tillhörigheterna som man fann i parken ställer ju dock lite frågor. Varför lämna kvar dessa som spår om man nu haft ihjäl honom. Ett alternativ kan möjligen vara att han själv gjorde detta efter att kanske blivit hotad för att försvinna och hålla sig undan ett tag. Men svårt att spekulera när polisen är tyst om både vilka detta gäng var som om man kanske har uppgifter om exakt vilka eventuella skumraskaffärer han var inblandad i.
Citera
2019-04-05, 19:27
Medlem
Stupido86s avatar
Nja....
Nu hittar du väl ändå på lite?
De var en som kommenterade att han
Citat:
av ”bilden att döma” samt att polisen misstänker människorov känns det HA. Och då tror jag vaken han lever eller hittas.... 😕

Vilket en del, även anhöriga dementerade, MC-gäng har inget med honom att göra.
De handlade ju inte direkt om tatueringarna och hans person utan att de inte per automatik innebär att man tillhör något mc gäng.

Jag tror förövrigt inte T lever, de är inte många anhöriga som tror det heller.
Han hade ett förflutet av droger och dåligt umgänge.
De två i kombination med hans försvinnande talar för att han högst troligt inte håller sig undan med vilja.

Citat:

Citera
2019-04-05, 21:58
Medlem
De blå bör gräva litegrann i hans senaste unges moders tidigare relationer. Där har vi verkligen ett galet släkte som inte drar sig för nåt.
Citera
2019-04-06, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clipstirling
Med tanke på hur han ser ut så är det inte otänkbart att han blivit mördad.
Instämmer, ser ut som att han umgås med "hårdingar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in