• 1
  • 2
2019-03-14, 17:19
Medlem
Som rubriken lyder, hur bor du? Hur skulle du vilja bo? Hur är det där du bor gällande kollektivtrafiken, föreningsmöjligheten etc?
Citera
2019-03-14, 17:26
Medlem
Swe1227s avatar
Okej, jag bor i en 2'a på bottenplan. Riktigt drygt då folk kan gå förbi och titta rätt in. Jag vill bo där jag ska flytta till inom kort. En lägenhet på högsta våningen utan grannar och en uteplats ute på taket. Om något år blir det nog hus.
Citera
2019-03-14, 17:27
Medlem
Blommetupps avatar
Jag bor i ett litet torp i skogen. Väldigt lugnt och skönt och jag tycker att jag bor perfekt det enda jag skulle vilja ha mer är väl mer mark då. Men det är en kostnadsfråga och inte direkt viktigt.

Kollektivtrafiken går mindre än 7km från torpet. Föreningar och sådant är det värre med. Skulle iofs vara jaktlaget då.
Citera
2019-03-14, 17:32
Medlem
Greenhouse-Defects avatar
Jag bor i en stor etta. Tycker att det egentligen är ett optimalt boende sett till min livssituation. Nästa bostad blir nog ett mindre hus (max 80 kvm) eller en central lägenhet i Stockholmsområdet. När det senare vankas familj blir det villa, gärna mitt gamla barndomshem.
Citera
2019-03-14, 17:57
Medlem
note-its avatar
Bor mitt i smeten. Helt underbart.
Citera
2019-03-14, 17:57
Medlem
Magnituds avatar
Bor i en lyhörd 1a och är det inte ena grannen som stör så är det den andra... vill bo vartsom det bara inte är lyhört

Annars bor jag på jorden och allt är rätt likt här nere vill upp till himmelrike
Senast redigerad av Magnitud 2019-03-14 kl. 18:01.
Citera
2019-03-14, 17:58
Medlem
revodnebs avatar
Jag bor i en villa på 3 plan, 220 kvadratmeter. Egentligen alldeles för stort för mig, men jag bor så billigt, har inte råd att flytta. Egentligen skulle jag nog vilja bo i skogen, enskilt med lite jaktmark och så. Trivs dock här, får se vad som händer.
Citera
2019-03-14, 17:59
Medlem
Höjas avatar
Bor i en gigantisk trea på tredje våningen i min stads kaosstadsdel. Älskar det.
Citera
2019-03-14, 18:00
Medlem
NickSonnys avatar
I lägenhet i Stockholm, men jag skulle gärna flytta ut på landet och ha en liten gård. Gäller att hitta nåt jobb där man kan arbeta på distans i och för sig för lantbruk är inte min grej.
Citera
2019-03-14, 18:30
Medlem
bor i en 1:a med fin utsikt 41 kvm översta våningen hörnlägenhet stor inglasad balkong förråd bredvid lägenheten, hiss, mitt i stan, väldigt lugnt i huset ,3900 kr/m, skulle vilja ha en 2-3:a centralt men vågar inte byta man kanske får grannarna från helvetet mm
Citera
2019-03-14, 18:31
Medlem
Som inneboende och flyttar snart vidare till nästa inneboende. Saknar köpoäng, körkort och kapital.

Vill bara ha något att kalla mitt eget.
Citera
2019-03-14, 18:37
Medlem
SameOldStorys avatar
Jag tillsammans med familj bor i en villa på 250 kvadrat i ett lugnt område (läs: massa jävla pensionärer) där dem enda bilarna som åker är dem boende eller hemtjänsten. Jag vill flytta ut på "landet" där jag kan köpa cross, snöskoter etc. men kommer aldrig få med min fru på det, tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in