Citat:
Ursprungligen postat av
VitSvenskMan
Jo, pappa YouTube har koll på vad man gör så jag fick Oustar rekommenderad för mig efter att ha kikat på developer-intervjun angående Bloodlines 2 med Brian Mitsoda m.fl, så jag har hört talas om'na. Visste dock inte att hon var en föredetta CD Project Red anställd, trodde hon bara var nån random YouTuber. Jag får ta mig en titt! Tack för tipset.
För övrigt blir man le på de som säger att Vampire ska vara "Edgelordy", jag skyller på Twilight och dylik skit. Drömmen vore att spelet politiskt "Sparkar" åt alla håll, och att man får välja själv vilken sida man står på.. Vi får se, men jag följer med intresse utvecklingen.
Edgelordy delen kommer ifrån hela idiotin rörande att göra det som sker i Tjetjenen till något som "muslimska vampyrer i Camarilla gör för att lättare få blod" för att inte tala om allt skit som Tobias Sjögren (Han som satt som VD för White Wolf innan Paradox valde att stänga hela det projektet) höll på med.
Tobias Sjögren har nämligen mentaliteten att hans version av hur vampyrer är, är den enda riktiga och rätta versionen, enligt honom så finns det ingen annan version än den han har.
Detta ovanpå en massa småflörtande med alt-right i olika former av texter och skit när V5 regelboken fortfarande var under utveckling.
Det hela med Tjetjenen var tydligen sista droppen för Paradox, så som det verkar just nu med Bloodlines 2 så menar de med sitt sparkande uppåt att det mer rör sig om rent fysiskt då vi ska börja som Thin-Bloods, vi kan bokstavligen inte sparka längre ner då våran spelarkaraktär i stort sett står under ghouls i värde enligt många av de äldre vampyrerna.
Catiffs (Vampyrer utan en klan för de som inte är insatta i loren) står tillockmed över Thin-bloods så vi som spelare kommer fysiskt att slå uppåt då vi börjar som smuts