Jag skulle säga att det beror helt på planlösningen. Om det är två jämnstora rum med dörr som går att stänga/låsa så är det nog inga problem men är det en där ena rummet är större och en öppen planlösning till köket så är det dömt att misslyckas tror jag.
Jag bodde i princip så. Problemet var att köket och vardagsrummet satt ihop så jag hade endast ett tygskynke runt min lilla hörna.
Det gick bra för jag bodde med en kompis jag kände bra, men hade inte kunnat bo så med någon random.
Det är inte optimalt men vad mer kan man göra om det inte finns rum att hyra
Alla hade var sitt rum med lås och det famns 1 toalett och 1 badrum med toalett. När vi umgicks satt vi i köket. Det enda tråkiga var att jag inte hade tillgång till balkongen. Men man kan inte få allt i ett boende som fattig student och hyran var billig.
Fungerar fint sålänge kemin bland de boende är bra, har bott med en nära vän i en 2a och bor just nu med sambo och tvilling bror i en 3a, det fungerar fint gäller bara att kommunicera och hjälpas åt med sysslor som städ matlagningen disk osv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!