• 1
  • 2
2019-04-01, 15:47
Medlem
Av de lagliga mediciner som finns möjlighet att få för adhd/add vilken är skönast att ta i rent berusningssyfte? Vilken ger mest känsla och energi så att säga? Mest lycka!
Citera
2019-04-01, 15:52
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harrebra
Av de lagliga mediciner som finns möjlighet att få för adhd/add vilken är skönast att ta i rent berusningssyfte? Vilken ger mest känsla och energi så att säga? Mest lycka!

Har bara Conserta utskrivet och slår du i dig 3 × 54 så är det skönt men slutat med skiten bättre å leva utan.

Mvh
Smoker
Citera
2019-04-01, 15:57
Medlem
Rxds avatar
Elvanse tycker jag inte känns lika obehagligt som Ritalin och concerta. Tycker inte man får lika mycket ångest.

Inte testat adderall dock, vilket jag fått för mig ska vara den bästa. Eller?
Citera
2019-04-01, 16:34
Medlem
1. Rent amfetamin
2. Elvanse
3. Weed
4. Attentin
5. Ritalin
6. Concerta (missbrukat mest)
Citera
2019-04-01, 17:56
Medlem
Bylwes avatar
När det kommer till dem med metylfenidat som aktiv substans, så finner jag Ritalin svårslagna.
Men då endast om det kombineras med relativt stora mängder alkohol upptill..
Alltså jag dricker mig skapligt full innan jag slänger i mig en stor dos ritta och får således en jäkligt go skjuts/resa, tillbaka upp ur soffan som jag nästan däckade i 20 minuter tidigare!
Snackar vi dexamfetamin så håller jag Metamina nära mitt hjärta!

Har hört rätt gott om elvansen, men har i stort sett ingen erfarenhet av den..
Citera
2019-04-01, 20:25
Medlem
Tw1steds avatar
Modafinil är skön. Mindre biverkningar än de klassiska varianterna upplevde jag den som.
Citera
2019-04-01, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tw1sted
Modafinil är skön. Mindre biverkningar än de klassiska varianterna upplevde jag den som.

Fast den är väl mer till för narkolepsi?

On topic så säger jag elvanse. Som en maskin möter en riktigt bra putsad glasruta sen kör man bara!
Citera
2019-04-02, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyouiggy
Fast den är väl mer till för narkolepsi?

On topic så säger jag elvanse. Som en maskin möter en riktigt bra putsad glasruta sen kör man bara!

Har du tagit Concerta också nångång?
Elvanse är alltså skönare rus än förstnämnda som jag faktiskt tycker ger en viss skön lyckokänsla.
Citera
2019-04-04, 11:55
Bannlyst
Citat:
Har du tagit Concerta också nångång?
Elvanse är alltså skönare rus än förstnämnda som jag faktiskt tycker ger en viss skön lyckokänsla.

Testat alla på marknaden flertalet gånger. Concerta ger mig mest ångest. Elvanse ingen ångest eller problem med ätandet.
Citera
2019-04-04, 15:57
Medlem
Attentin (dexamfetamin) och Ritalin är dem bästa enligt mig.
Citera
2019-04-08, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyouiggy
Testat alla på marknaden flertalet gånger. Concerta ger mig mest ångest. Elvanse ingen ångest eller problem med ätandet.

Ger Elvanse en rus-känsla? Tycker Concerta ger en positiv och skön känsla.
Citera
2019-04-10, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ger Elvanse en rus-känsla? Tycker Concerta ger en positiv och skön känsla.

Absolut. Concerta ger mycket ångest. Elvanse är lite som bra kola Du är fett cool och mår bra men det märks inte utåt. Om du inte vill. Då har du superkrafter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in