Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-09, 15:23
Medlem
Liberationfronts avatar
Kärringen borde hållt käft nu får hon lära sig den hårda vägen
Citera
2021-05-09, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
I skrivande stund är Mona i full fart med att tigga pengar till skadeståndet på sin blogg, för andra gången.
Pengarna hon fick in (+70.000) i första tiggersvängen valde hon att lägga på annat så nu tycker honatt att hennes följare ska swisha en gång till.
Jag skulle aldrig ge den häxan ett rött öre. Gillade henne för flera år sen, innan hon började tigga till allt möjligt, nu är hon bara rent obehaglig, en bedragerska som vill få sitt fiina liv betalt via swish. Nej tack.
Citera
2021-05-09, 16:14
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
I skrivande stund är Mona i full fart med att tigga pengar till skadeståndet på sin blogg, för andra gången.
Pengarna hon fick in (+70.000) i första tiggersvängen valde hon att lägga på annat så nu tycker honatt att hennes följare ska swisha en gång till.

Usch , jag har så svårt för folk som tigger när det inte är kris .
Hur mkt lägger inte hon på botox o annat ? Har hon något vanligt jobb eller är hon bara en väldigt okänd ” bloggare ”
Citera
2021-05-09, 17:16
Medlem
nickomyras avatar
Ingen skam i kroppen https://nyheter24.se/bloggbevakning/...men-anda-inte/
Citera
2021-05-09, 18:04
Medlem
Som alltid när ord står mot ord mot ord så väljer man hårda ord förutsätter att man gör fel.. men egentligen det enda hon gjort är att hon valde att tro på sin dotter.. det är inte bloggerskan som påstått något utan dottern har berättat efter år av psykiska problem.. och hade hon berättat det när hon var 6 år hade ni alla misstrott det då också? Jag skänker inga pengar men jag tycker att saker gått åt helvete då man inte får berätta sin historia eller besvikelsen över nedlagd do, utan att få betala en massa.. inte nog med psykiska ärr den som gav sig på henne får pengar för det liksom..
Citera
2021-05-10, 01:01
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettendaliv
Som alltid när ord står mot ord mot ord så väljer man hårda ord förutsätter att man gör fel.. men egentligen det enda hon gjort är att hon valde att tro på sin dotter.. det är inte bloggerskan som påstått något utan dottern har berättat efter år av psykiska problem.. och hade hon berättat det när hon var 6 år hade ni alla misstrott det då också? Jag skänker inga pengar men jag tycker att saker gått åt helvete då man inte får berätta sin historia eller besvikelsen över nedlagd do, utan att få betala en massa.. inte nog med psykiska ärr den som gav sig på henne får pengar för det liksom..

För det första så vet vi inte om Monas dotter har blivit utsatt eller inte. Hon anmälde ca 20 år efter att de påstådda brotten sägs ha ägt rum, och dessutom handlar det om s.k. "bortträngda minnen", något som många ledande psykologer tar avstånd ifrån.

För det andra får du visst berätta din historia. Det du dock inte får göra är att bedriva förtal, vilket Mona gjort då hon vid flera tillfällen skrivit på sin blogg - som når ut till en stor mängd människor, att det är hennes exman och far till barnet som begått dessa sagda övergrepp.

Det är så mycket som är skumt i hela den här historian, inte minst att Mona gör sig själv till det största offret, men det är ju en bra story, som har genererat massvis med klick och pengar åt Mona.
Citera
2023-03-31, 15:43
Medlem
Nu är den kära Mona återigen igång o har/försöker ha insamling av pengar.
Citera
2023-03-31, 16:04
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB

Och den informationen finns att se..?

Varför länkar du inte så man själv kan läsa om det?
Citera
2023-03-31, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Och den informationen finns att se..?

Varför länkar du inte så man själv kan läsa om det?

Well sorry 😑

www.monasuniversum.se
Citera
2023-03-31, 17:49
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Personen/skadeståndet hon samlar in pengar åt: (FB) Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in