2006-02-27, 20:20
Bannlyst
d va de igng sate frsta i lrdags brjar me testot imorgon d de blev lite frsenat av posten=( borde inte vara n problem eller??

testot knde jag av redan dag 2 eller om de va av nn annan konstig sak s hade jag fan bnge till o frn hela dagen . stats kommer upp me tiden efter att jag vgt in mig o kollat styrkan p alla vningar under v1..
Citera
2006-02-27, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tazz84
d va de igng sate frsta i lrdags brjar me testot imorgon d de blev lite frsenat av posten=( borde inte vara n problem eller??

testot knde jag av redan dag 2 eller om de va av nn annan konstig sak s hade jag fan bnge till o frn hela dagen . stats kommer upp me tiden efter att jag vgt in mig o kollat styrkan p alla vningar under v1..

Bngen lr inte vara ngt konstigt
Citera
2006-02-27, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tazz84

blev lite fel dr ska ju vara s hr

d va de igng sate frsta i lrdags brjar me Dbol imorgon d de blev lite frsenat av posten=( borde inte vara n problem eller??

Citera
2006-02-28, 21:07
Bannlyst
nu brjar de knnas i kroppen eftrer dbol hade bra ork p gymmet o en jvla massa placebo men rknar me att knna pumpen av dbol p fredag hoppas jag allfall upp 2kg allafall p 4 dagar dugger fr mig
Citera
2006-03-14, 00:54
Bannlyst
tredje sprutan tryckt

nu har man tryckt tredje sprutan(lrdags) o trycket har inte riktigt kommit s mkt som jag hoppas men kningarna r finna 5kg+ nu o tjejen som inte sett mig p 2veckor tyckte jag vxt mkt
inte fr att man ser nt sj men s brukar de vara har kat bra i styrka
10+bnk 20kg+mark 10kg+ knbj hantlarna har jag brjat me igen o kat me 6kg p tv veckor satsar p 50kgs hatlarna p fredag de jobbigaste r kuken som fan r hrd nstan helatiden speciellt ca 1-2 timmar effter intag av thai o siter i 1 timme vaknade i natt me rbnge o s de vrkte vafan helt bl mste vart hrd ett tag.. kan ju va fr att tjejen va p besk o man ft pumpa en del fick spola kallvatten i en kvart p den fr att kuna somna om=)
men nu de en ny vecka o nya tag ska ka kosten enumer nu d de knns som man har slarvat lite me den..
hrd heten i kroppen grym knns som man helspnd nstan helatiden.. o s nojar man fr bt o klmmer o har sig o tycker de kliar o sticker knner nya knlar helatiden o s men skiter i de vet att de bara noja o att de som de ska... update p lrdag..
Citera
2006-03-21, 11:31
Bannlyst
ligger p v 4 nu o vikten har inte kat srsklit +5 kg bara men styrkan har kat grymt knner av tryck i kroppen o mr bra
kninngar
mark+25kg
bnk+15kg
bj+25kg
hantle press lutande den jag kat mst i +10kg=sjukt
militr+20
armar olika vningar + ca 10kg p alla utom hatlarna s klart

har bra mkt mer ork ox o orkarkra bde tyngre o hrdare helatiden
har ven tappat en hel del fett
mvh tazz84
Citera
2006-03-21, 17:21
Medlem
Styrkestatsen skulle sga mer om du sger vilka vikter du kr p... skillnad p 50-60kg och 150-160kg...
Citera
2006-03-21, 18:47
Medlem
Men det relevanta r vl hur mycket han kat?
Citera
2006-03-21, 19:19
Bannlyst
kningar/ml

Citat:
Ursprungligen postat av majorna hammerskins

ok d gr jag s hr rcknar allt i va jag kr me o inte va jag maxar.. utgr frn 6-8*3

mark 225
bj 120-140 variera hur jag kner i knnna
bnk 130-140 -//- armbgarna
militrpress fristng o inge rygstd 100-110
hantel press mkt lutning 55kg fyror p 60kg kat sjukt mkt brukade kra me 40-45 innan kur fats iof krde jag inte de s ofta som nu vilket ganska roligt d jag lyfter samma vikter som killar som r betydligt stre n mig
de r vll de mest relevanta

styrke ml me kuren r
mark 250*6
bj 150*6
bnk de va 160 men har kat de nu till 170
militr press har jag inge ml i men ska frska kuna ligga p 120-130
hantle pressen ska jag inte g ver 65 kg vill inte riskera att skada mig
Citera
2006-03-21, 19:27
Medlem
Citat:

Om han brjar kura nr han bnkar 60kg (vilket inte r ovanligt) s sger det ju inte ett skit om han kar till 80kg, hade han gjort snabbt utan prepp.

Bra stats annars, kr hrt.
Citera
2006-03-21, 23:00
Medlem
Kalla mig blgd, men jag rknar faktiskt inte med ngra rapporter frn tonringar.
Citera
2006-03-22, 17:23
Medlem
Citat:
Kalla mig blgd, men jag rknar faktiskt inte med ngra rapporter frn tonringar.

N jag frstr.. verkligheten r dock att dom flesta som preppar hr p forumet r tonringar.. kolla dom andra kurrapporterna vetja.

Mvh
Scum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in