2023-12-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Var det hans tjej som anmälde honom för misshandeln av henne?
För jag fattar det som att dem fortfarande är tillsammans, vilket vore konstigt ifall hon anmäler honom för misshandel men fortsätter ha en relation med honom?
De är numera separerade och barnen är tydligen omhändertagna
Citera
2023-12-20, 21:19
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De är numera separerade och barnen är tydligen omhändertagna
separerade dem innan eller efter han blev dömd för misshandel?
Citera
2023-12-20, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
separerade dem innan eller efter han blev dömd för misshandel?
Tror de separerade innan domen , har hört prat om att fd frun har en ny partner
Citera
2023-12-21, 03:44
Medlem
Mats Lagnevall har misshandlat både kvinnan och barnet.
Mycket sjuk människa det där.

Mats Lagnevall har dessutom sedan de senaste domarna fortsatt att knarka hejvilt.
Citera
2023-12-21, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Veganer som inte tar kosttillskott blir dumma i huvudet på grund av brist på B12, är ganska säker på att denna "pappa" inte tar tillskott.
Som en klok vegan här i forumet skrev, "
- "jag tar tillskott, men även med tillskott, skulle jag aldrig ge mitt barn vegansk diet."

Brist på B-vitamin är en viktig orsak till alkoholdemens.

Korrekt.
Citera
2023-12-25, 21:11
Medlem
Hydraheads avatar
Går nu att lyssna på Rättegången. (del av?)
https://youtu.be/YG2dDynECJE?si=9caACwNvZIFfNbft

Iaf det som hade med våld mot partnern att göra.
Citera
2023-12-26, 10:16
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vad sägs om en man med bisarr matkontroll över sina närmaste som sedan börjar fysiskt misshandla dessa personer?

Vem kommer ha rätt?
Han verkar vara en rätt klassisk kontrollerande misshandlande man

Blir svartsjuk av att sambon pratar med klasskamrater , knuffar henne i kaklet när
Hon inte ger honom information under korsförhör

I rättegångarna Hörs en otroligt arrogant självgod man med enorm ”entitlement” som ser ner på all andra och anser sig själv veta bäst, stå över lagar, stå över myndigheter. Han klarar inte av att sluta dryga sig och vara sarkastisk ens under rättegång

Vet att det är uttjatatat nuförtiden men om det är nån som passar att beskrivas som narcissist är det denne Mats
Citera
2023-12-26, 11:32
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Denna Mats kommer med all säkerhet återkomma i brottsregistret de närmaste åren. Förhoppningsvis så blir mamman inte ihop med honom igen och han då får han väl i alla fall svårt att hitta en ny kvinna på grund av sin rätt udda personlighet. Får man väl hoppas.
Citera
2023-12-26, 13:15
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Blir svartsjuk av att sambon pratar med klasskamrater , knuffar henne i kaklet när
Hon inte ger honom information under korsförhör

I rättegångarna Hörs en otroligt arrogant självgod man med enorm ”entitlement” som ser ner på all andra och anser sig själv veta bäst, stå över lagar, stå över myndigheter. Han klarar inte av att sluta dryga sig och vara sarkastisk ens under rättegång

Vet att det är uttjatatat nuförtiden men om det är nån som passar att beskrivas som narcissist är det denne Mats

Jag håller med. Frågan är om han är medveten om att han har låg IQ, och gör sitt bästa för att låtsas, eller om han är lyckligt ovetande? Det är dock tydligt att han inte precis stod först i kön då Gud delade ut hjärnor.
Citera
2023-12-27, 12:25
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Jag håller med. Frågan är om han är medveten om att han har låg IQ, och gör sitt bästa för att låtsas, eller om han är lyckligt ovetande? Det är dock tydligt att han inte precis stod först i kön då Gud delade ut hjärnor.
Jag tror inte ens han behöver ha särskilt låg IQ, men effekten kan bli att det ser ut så när en person med medelmåttig intelligens tror sig vara ett geni.
Citera
2024-01-31, 17:31
Medlem
Tror precis jag stötte på honom i en random live på tiktok. Lät väldigt lik och snackade om talismaner och hur adhd medicin finns i naturen etc, blev blockad när jag ställde frågan.
Citera
2024-01-31, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfats
Tror precis jag stötte på honom i en random live på tiktok. Lät väldigt lik och snackade om talismaner och hur adhd medicin finns i naturen etc, blev blockad när jag ställde frågan.

Han är en fara för sig själv. Han är verkligen hjärnskadad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in