2023-12-19, 09:43
Medlem
Lyssnade nyss på rättegången ang hustrumisshandel och måste säga det att denna Mats låter sällsynt dryg! Bra att soc tog ungen, och håll tummarna för att Mats måste bo hela sitt liv i armhålan Angered.

https://youtu.be/YG2dDynECJE?si=6eO_k6LnFcqs_Cfb där finns fup+dom även länkade i beskrivningen.

Min favoritdel är när han förklarar varför han hade THC i blodet, att han kvalitetstestat lite weed åt några ungdomar för att han minsann har bott i Amsterdam och är en riktig Carl Jan Granqvist när det kommer till marijuana.
Fruuktansvärt kompetent, fruuktansvärt berest! Och att föreläsa gräs-propaganda inför rätten kan vara det tråkigaste och runkigaste någon kan göra...
Citera
2023-12-19, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Lyssnade nyss på rättegången ang hustrumisshandel och måste säga det att denna Mats låter sällsynt dryg! Bra att soc tog ungen, och håll tummarna för att Mats måste bo hela sitt liv i armhålan Angered.

https://youtu.be/YG2dDynECJE?si=6eO_k6LnFcqs_Cfb där finns fup+dom även länkade i beskrivningen.

Min favoritdel är när han förklarar varför han hade THC i blodet, att han kvalitetstestat lite weed åt några ungdomar för att han minsann har bott i Amsterdam och är en riktig Carl Jan Granqvist när det kommer till marijuana.
Fruuktansvärt kompetent, fruuktansvärt berest! Och att föreläsa gräs-propaganda inför rätten kan vara det tråkigaste och runkigaste någon kan göra...
Finns de som tycker att han är så vältalig och har så bra kunskap om det mesta , i podden sa han gång på gång att barnet blödde ymmigt när hon slog sig och trodde att det betydde att hon blödde ytterst lite ...
Citera
2023-12-19, 12:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter

Han dömdes för hustrumisshandel - men åtalet gällde ju barnmisshandel också.
Citera
2023-12-19, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han dömdes för hustrumisshandel - men åtalet gällde ju barnmisshandel också.
Det sista gick inte att bevisa
Citera
2023-12-19, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Finns de som tycker att han är så vältalig och har så bra kunskap om det mesta , i podden sa han gång på gång att barnet blödde ymmigt när hon slog sig och trodde att det betydde att hon blödde ytterst lite ...
Hahah jag reagerade också på det!
Det är ytterligare något som gör honom till en dryg skitpröpp.
Citera
2023-12-19, 13:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det sista gick inte att bevisa
Nej, men åtalet omfattade också det.
Har lyssnat på ca halva rättegången nu -- och det är rätt mycket humor att höra hans pompösa språk och dryga attityd.
Citera
2023-12-19, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, men åtalet omfattade också det.
Har lyssnat på ca halva rättegången nu -- och det är rätt mycket humor att höra hans pompösa språk och dryga attityd.
De som strider för sina barn mot socialtjänsten hyllar honom som påläst och som en som kan tala , att det ät mest felaktigheter han säger verkar de inte uppfatta
Citera
2023-12-19, 20:58
Medlem
Idag sades det i FU Fias live att mamman blivit hämtad av polis och placerad i förvar då hon ska utvisas ur landet. Mats ska ni kämpa för att hon ska få va kvar vilket enligt Fia gör honom till en riktig hedersknyffel. Han är orättvist behandlad av hela världen och har minsann varken misshandlat någon eller svultit sina barn
Citera
2023-12-20, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Idag sades det i FU Fias live att mamman blivit hämtad av polis och placerad i förvar då hon ska utvisas ur landet. Mats ska ni kämpa för att hon ska få va kvar vilket enligt Fia gör honom till en riktig hedersknyffel. Han är orättvist behandlad av hela världen och har minsann varken misshandlat någon eller svultit sina barn
Så hon har inte lyckats söka uppehållstillstånd trots att varit i Sverige i 7-8 år gift sig och skaffat två barn med Mats , nog för att de tyckt sig vara världsmedborgare men det blir ju lite tokigt att inte ordna detta
Citera
2023-12-20, 18:55
Avstängd
Dopys avatar
Var det hans tjej som anmälde honom för misshandeln av henne?
För jag fattar det som att dem fortfarande är tillsammans, vilket vore konstigt ifall hon anmäler honom för misshandel men fortsätter ha en relation med honom?
Citera
2023-12-20, 19:19
Medlem
moralhoras avatar
Vad sägs om en man med bisarr matkontroll över sina närmaste som sedan börjar fysiskt misshandla dessa personer?

Vem kommer ha rätt?
Citera
2023-12-20, 19:40
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Veganer som inte tar kosttillskott blir dumma i huvudet på grund av brist på B12, är ganska säker på att denna "pappa" inte tar tillskott.
Som en klok vegan här i forumet skrev, "
- "jag tar tillskott, men även med tillskott, skulle jag aldrig ge mitt barn vegansk diet."

Brist på B-vitamin är en viktig orsak till alkoholdemens.
Veganer är värre än islamister. Deras diet är inte gångbar utan kosttillskott och även då tenderar de trycka i sig på tok för mycket socker och rasa i vikt i den grad att de ser ut som judarna som satt i Auschwitz. Att tvinga in sina barn, oaktat ålder, i detta destruktiva vansinne borde vara förenat med ordentligt med spö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in