2019-04-26, 22:27
Medlem
anartris avatar
https://www.hemnet.se/bostad/villa-1...ken-6-13652076

Det är ju ett jävla slott! Tycker 39 miljoner känns väl billigt. Men krösusarna kommer väl börja buda som tokiga med det där lockpriset. Jag hade kunnat följa med upp till 45 miljoner men det lär väl inte stanna där.

Edit: Vad skulle du betalat för objektet i fråga?
Senast redigerad av anartri 2019-04-26 kl. 22:36.
Citera
2019-04-26, 22:33
Medlem
Insults avatar
Fint, har promenerat förbi vid ett par tillfällen och undrat hur det ser ut invändigt så det var ju lite kul att få ta del av bilderna.. dock ställer jag mig frågande till vad som ska diskuteras - din plånbok, objektet i sig eller bara den bristfälliga trådstarten i sig?
Citera
2019-04-26, 22:36
Medlem
Greenhouse-Defects avatar
Försöker du locka köpare nu när priset har sänkts?
Citera
2019-04-26, 22:36
Medlem
anartris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insult
Fint, har promenerat förbi vid ett par tillfällen och undrat hur det ser ut invändigt så det var ju lite kul att få ta del av bilderna.. dock ställer jag mig frågande till vad som ska diskuteras - din plånbok, objektet i sig eller bara den bristfälliga trådstarten i sig?

Se "Edit:" i ts. Nöjd?
Citera
2019-04-26, 22:37
Medlem
anartris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenhouse-Defect
Försöker du locka köpare nu när priset har sänkts?

Haha, njä.
Citera
2019-04-26, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anartri

Det är ju ett jävla slott! Tycker 39 miljoner känns väl billigt. Men krösusarna kommer väl börja buda som tokiga med det där lockpriset. Jag hade kunnat följa med upp till 45 miljoner men det lär väl inte stanna där.

403 kvm för 96 800 kr/kvm låter ju jättebilligt...
Citera
2019-04-26, 23:01
Medlem
anartris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolesterol
403 kvm för 96 800 kr/kvm låter ju jättebilligt...

jamen det är ju inget miljonprojektbygge direkt. takmålningar, valv you name it! pool! man får skilja på kvm och kvm.
Citera
2019-04-28, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anartri

Följa med upp till 45 miljoner! Det var inte dåligt för en ”simpel städare” som du sa dig vara för ca två månader sedan.
Citera
2019-04-28, 18:58
Medlem
Det där huset är nog ändå lite "för mycket" för de som kan slanta upp de summorna. Det är lite för mycket landmärke i Saltis helt enkelt. Om man vill ha den "stilen" och har pengarna kan jag tänka mig att man väljer någon herrgård på landet i stället. Om man å andra sidan föredrar Saltis väljer man antagligen något lite mer anspråkslöst.

Trolig köpare: Någon stat i Centralasien eller Mellanöstern.

Saltsjöbaden these days är ändå lite problematiskt. Den ligger liksom lite på mellanhand, den gamla badorten. Lite för långt från stan jämfört med de villaförorter den främst "konkurrerar" med(bättre delar av Bromma samt dito i Danderyd, Lidingö, Sollentuna och Täby kommuner), men lite för nära stan för att man ska få den där riktiga skärgårds/frihetskänslan. Jag var där rätt nyligen och förstod ärligt talat inte riktigt vad jag skulle dit och göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in