Igår, 18:49

Medlem
Nu r det inte lngt kvar, det r verkligen lugnet fre stormen och snacka om bra rea. Whales fyller p men mnga smsparare yrar om bearmarket. Har sett flera kommentarer p tuben att de slt rubbet. Det r denna period mnga kommer titta tillbaka p och nska att de kunde g tillbaka till och kpa p sig.
Igår, 19:04

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Nu r det inte lngt kvar, det r verkligen lugnet fre stormen och snacka om bra rea. Whales fyller p men mnga smsparare yrar om bearmarket. Har sett flera kommentarer p tuben att de slt rubbet. Det r denna period mnga kommer titta tillbaka p och nska att de kunde g tillbaka till och kpa p sig.

Eth mste ju bara g bttre n btc hrifrn.
Eth har verkligen varit skit i 2.5 r nu och RSI r extremt lgt.

Btc knns som ett dligt val just nu om man vill ta vldigt lite risk men nd gra en 3-5X.
Igår, 19:15

Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51

Btc knns som ett dligt val just nu om man vill ta vldigt lite risk men nd gra en 3-5X.
Har du slppt tanken p att vi gtt in i en bearmarket nu?

Personligen vljer jag nog 3-5X framfr en chansning p ETH som, som du sger, varit skit i 2.5 r. BTC har iaf ett anvndningsomrde till skillnad frn ETH.
Igår, 19:50

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51

Sjlvklart, eth kommer ju dra mer och det r ju ocks det som r tecknet fr nr altsen sticker nr den bryter ath. Btc hnger ju ihop med den generella cryptomarknaden och eth och altsen r ju dr potentialen ligger primrt ur iaf ett kortsiktigt vinstperspektiv.
Igår, 20:31

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Har du slppt tanken p att vi gtt in i en bearmarket nu?

Personligen vljer jag nog 3-5X framfr en chansning p ETH som, som du sger, varit skit i 2.5 r. BTC har iaf ett anvndningsomrde till skillnad frn ETH.

Nej, jag tror vi kan g ner nnu mer och nnu lngre.
Svrt att se vi toppat dock och jag tror att antingen gr vi upp nu i vr eller s hnder det till hsten nn gng.

Anvndningsomrde inom krypto?
Ganska f kryptovalutor har det och brukar inte spela s stor roll roll faktiskt, dom kan pumpa nd.
Faktum r ju trots allt att de flesta altcoins har noll Anvndningsomrde och dr ut efter bullrun.
Idag, 06:22

Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
BTC har iaf ett anvndningsomrde till skillnad frn ETH.
Absurt pstende.

Alla kryptovalutor har i grunden exakt samma anvndningsomrde, dvs number go up.
Idag, 18:37

Medlem
NathanielEssexs avatar
Som sagt, otroligt mycket goda nyheter hela tiden och priset str stilla. Men enligt "experter" p Flashback s kan priset inte manipuleras.

Priset gr upp nr manipulatrerna tillter det, inte frr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in