Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Ja
Nej
Ja
Ok men du har definitivt grava problem som jag inte tror att du kan lösa på egen hand. Jag hoppas att du söker hjälp för dina problem, det har gått många år nu. Sökte du hjälp för dina besvär? Får du någon medicin för dina tvångstankar? Hur gick det och varför hjälpte det isåfall inte? Du sa att du skulle göra det för två år sedan.
Jag har gått i samtal sedan jag typ 8 år och de har stoppat i mig äckliga tabletter sedan jag var 13.
Vad kan jag göra? Vad kan någon göra? Vad gör jag här? Varför pratar någon fortfarande med mig? Tror ni jag vill att ni ska svara? Nej. Sluta prata med mig. Det är inte givande för någon.
Jag vill bara kunna försvinna härifrån utan att bli bajsad på av allihopa på vägen ut. Jag ska aldrig få försvinna i tystnad och få säga mitt på rätt sätt utan att det ska kapas och jag ska se dum i huvudet ut.
Det här stället är en mental avgrund jag hoppas fler kan göra sig fria ifrån. Det är inte givande att göra det jag gjort. Det är inte givande för någon annan och det är inte givande för mig.
Sluta prata med mig nu och gå bara vidare med era liv. Stryk mig. Glöm bort mig. Jag har aldrig varit här. Hur kan jag söka uppmärksamhet och bekräftelse eller tycka synd om mig själv när jag inte ens vill att någon ska komma ihåg mig? Känns snarare som att halva det här forumet bara vill ha kvar mig och vill ha min uppmärksamhet. Jag vill varken ha eller ge.
Jag har aldrig varit. Glöm bort mig. Jag mår bättre så. Resten av flashback mår lite bättre så. Fast bra kommer ju flashbacks användare aldrig må. Dagen sidan äntligen stängs ner för gott då kanske.
Svara mig inte. Logga ut och gör något givande och roligare istället.