Citat:
Ursprungligen postat av
Korder
Necromancers tycker jag inte är så jobbiga. Necrosavants däremot har en tendens att förstöra en jävla massa. Hexen gillar jag inte heller, speciellt inte den där unika location-questen där man möter en hel drös av fanskapen. Har man inte hög resolve på alla viktiga pjäser är man 100% fucked.
Möte en necromancer med ett gäng spöken och 10 zombies, ska säga dig att varje gång kom i närheten av necromancer så kom spökena och skrämde iväg min lilla anti necro squad som ska springa runt alla zombies, jävla irriterande när jag äntligen kommer fram, får in en träff sen börjar alla springa åt var sitt håll med bågskytten kvar som fast 70% chans missar alla skott, blir skrämd som satan och vipar totalt. Tanksen och de övriga hade hunnit plöja ner majoriteten av zombiena och på g till necron som började ressa saker till höger och vänster med spökena som skrämde skiten ut allt. Lyckades komma fram till necron som dodgade allt, mina gubbar börjar nu falla en och en så var slaget slut där.
Hamnar man inte rätt ifrån början är necromancers jävla jobbiga.
Hexen har jag inga problem med däremot. Stunna och knuffa runt den som blir häxad gör det hela ganska lätt.
Haha ja alltså märks ju när man har fegisar med sig. Saker och ting man skulle annars vinna så släpper dom vapnet och börjar springa. Typ va fan, lämna inte din polare i sticket när vi håller på att vinna fast någon dör.
Använder dom som är disloyal som martyrer, ska någon in och måste dö så är det dom.