Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-08, 19:40
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellFhejsan
Fick precis in 23.000 från canapay och blev beviljad igår riktigt trevligt
När beviljade dom igår tidpunkt ? För mig sa dem runt midnatt så kanske inte gått knappt en bankdag ej fått ännu och fick du allt i en klump typ? Även fast det var flera olika köp?
Citera
2024-05-08, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
När beviljade dom igår tidpunkt ? För mig sa dem runt midnatt så kanske inte gått knappt en bankdag ej fått ännu och fick du allt i en klump typ? Även fast det var flera olika köp?

En återbetalning kan ta olika lång tid, så det kan variera, och det beror mest på vilken bank du har.
Generellt sett så kommer de utföra återbetalning per transaktion, alltså, de gör en återbetalning på insättningen. Så det dyker upp lika många återbetalningar som insättningar.
Citera
2024-05-08, 19:59
Medlem
Gentss avatar
Någon som vet vilket bolag som har ett Z följt av nummer vid transaktioner? Försöker hjälpa min gudson att reda ut denna röran här.

Såhär ser en typisk transaktion ut: "Z 94d3a66d"
Citera
2024-05-08, 20:01
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gents
Någon som vet vilket bolag som har ett Z följt av nummer vid transaktioner? Försöker hjälpa min gudson att reda ut denna röran här.

Såhär ser en typisk transaktion ut: "Z 94d3a66d"

Ser ut som något man använt zimpler på ?
Citera
2024-05-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ingen klump tyvärr en massa små
Citera
2024-05-08, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritas1979
Grattis!
Försökt att inte spela upp de nu
Har inte selat på flera månader så åker detta in på spar
Citera
2024-05-08, 20:16
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ingen klump tyvärr en massa små
Fan va drygt de är att vänta, antingen har dem sagt man ska få och ej får eller så får man .. stor summa för mig detta speciellt som student och ingen inkomst och för lat för att jobba i sommar haha

De ni finner och kontaktar som finns inom EU så tar ni en snabbkik i PSD2 Direktivet från EU bara. ;9
Senast redigerad av krommee 2024-05-08 kl. 20:33.
Citera
2024-05-08, 20:35
Medlem
Citat:
Fan va drygt de är att vänta, antingen har dem sagt man ska få och ej får eller så får man .. stor summa för mig detta speciellt som student och ingen inkomst och för lat för att jobba i sommar haha

De ni finner och kontaktar som finns inom EU så tar ni en snabbkik i PSD2 Direktivet från EU bara. ;9
Jag fick Mail från dom igår vid 8a typ pengarna kom in vid 7 ikväll typ
Citera
2024-05-08, 20:46
Medlem
krommees avatar
Citat:
Jag fick Mail från dom igår vid 8a typ pengarna kom in vid 7 ikväll typ

Och jag sitter med sket bank o får vänta :O hur rika är dem som kan betala tbx måste va mängder?

och vem står för notan liksom
Citera
2024-05-08, 20:48
Medlem
krommees avatar
Holy mOLY NU RULLAR DEGEN IN!!!!
Citera
2024-05-08, 21:17
Medlem
Citat:
Holy mOLY NU RULLAR DEGEN IN!!!!

Grattis!
Citera
2024-05-09, 00:08
Medlem
Hej!
Även jag har suttit och följt denna tråd senaste dagarna och blivit lite sugen på att testa detta!
Jag copy-pasteade ett Mail som någon här i tråden skrev, och har mailat: rustedraid, getmygamekey, vivexcoin & incredibleskins.

Vad kan jag förvänta mig? Och funkar de verkligen? Eller behöver man lägga ner ett år av sin tid på att skicka in bevis på alla insättningar osv osv?
Det är ändå mycket pengar det handlar om, så man blev ju sugen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in