Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-10, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clownpepe
Den här tråden handlar om Greta, som du försvarar med näbbar och klor. Trots att du inte ens kan svara på frågan om du älskar Greta eller inte? Jag kan börja med att svara på den frågan. Jag älskar inte Greta.

Så älskar du Greta eller inte? Det är en väldigt enkel fråga att svara på.

Jaså, du har ändrat din frågeställning nu till att bli än mer enfaldig än älska eller hata.

Sen var det är dags för dig att börja ljuga igen när du inte har något vettigt att komma med eller inte förstår vad nyanser betyder.
Jag har inte försvarat Greta, försvarat henne från vad?
Jag har enbart konstaterat det uppenbara i att hon, någon som du anser är ett mongo, har åstadkommit mer vid 16-års ålder än du kommer göra i hela livet, vilket knappast ens är en merit i sig, då det förmodligen stämmer in på de flesta.
Citera
2019-06-10, 15:29
Medlem
clownpepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Jaså, du har ändrat din frågeställning nu till att bli än mer enfaldig än älska eller hata.

Sen var det är dags för dig att börja ljuga igen när du inte har något vettigt att komma med eller inte förstår vad nyanser betyder.
Jag har inte försvarat Greta, försvarat henne från vad?
Jag har enbart konstaterat det uppenbara i att hon, någon som du anser är ett mongo, har åstadkommit mer vid 16-års ålder än du kommer göra i hela livet, vilket knappast ens är en merit i sig, då det förmodligen stämmer in på de flesta.

Så älskar du Greta eller inte? Det är en väldigt enkel fråga att svara på. Varför är du så rädd för att svara på den frågan?
Senast redigerad av clownpepe 2019-06-10 kl. 15:35.
Citera
2019-06-10, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clownpepe
Så älskar du Greta eller inte? Det är en väldigt enkel fråga att svara på. Varför är du så rädd för att svara på den frågan?

Nej.
Vad ska du göra med det svaret nu i din enfald?
Citera
2019-06-12, 01:13
Medlem
Ni stör er på henne för att hon inte är porrfilms-snygg.

Sen kan jag väl också tycka att hon får opropotionellt mycket uppmärksamhet men klimatet är ju på tapeten just nu.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-06-12 kl. 01:17.
Citera
2019-06-12, 18:48
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Jag blir fundersam på en sak, jag har inget emot Greta men samtidigt så stör jag mig på henne och tycker att hon är en mongo när hon snackar. Fast jag vet att det är fel att tycka så. Och det verkar inte att jag är den ända som tycker det. Är hon ett mongo eller är det bara människans hjärna som fungerar så? Typ att vi är hatiska.

Hon säger udda saker som dessutom är irrationella (t ex ”I want you to panic”). Så hon har ju mycket gemensamt med mongoloider. Hon ser även ut sån då hon inte sminkar sig och någon har flätat hennes hår. Denna förvaringspatienten hade dock en kändismamma så för att bli av med henne blev det inte mongoläger eller sjukhem utan de skickade ut henne på turne istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in