• 1
  • 2
2019-06-02, 11:46
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Hur r hypen fr detta spel d? Dem tidigare ghost recon spelen har ju ftt ganska mnga inlgg men detta har ingen trd nnu. Har inte fljt s mycket snacket kring spelet, lr vl visas mer p e3 nu men om jag frsttt det rtt r det en fortsttning p wildlands konceptet? Vilket r lite av en besvikelse fr mig. lskade verkligen future soldier men skippade wildlands d det sg ut som ett gigantiskt ubisoft open world spel i mngden. Hade grna sett att man gtt tillbaka till det mer linjra future soldier konceptet istllet. Linjra, men nd ganska ppna banor med stor chans att variera sig i gameplay vad gller stealth och action.

4 oktober ska spelet slppas.
Citera
2019-06-02, 12:23
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Helt tvrtom fr min del.
Future Soldier gjorde absolut noll fr mig, medan Wildlands r ett de roligaste spelen jag spelat de senaste ren.
Ser mycket fram emot Brakepoint!
Citera
2019-06-03, 21:59
Medlem
Imirons avatar
Wildlands gjorde ju en del rtt och kan de frbttra det konceptet kan det kanske bli ngot bra. Mer taktiska val till sin squad, mjlighet att ndras deras utseenden, civilister som inte tar en helt ur upplevelsen och ett stt att gra alltihopa lite mindre repetativt vore ngot. r tveksam till det hr med fiender som attackdrnarna, tycker det ser kefft ut.
Citera
2019-07-25, 17:05
Medlem
Utividavardens avatar
Nn mer som har blivit inbjuden till testet i helgen?
Senast redigerad av Utividavarden 2019-07-25 kl. 17:20.
Citera
2019-09-06, 13:05
Medlem
Sg i min mailkorg att dom kr Beta f.o.m igr.
Ngon som testat och har synpunkter?
Citera
2019-09-06, 16:41
Medlem
Utividavardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Sg i min mailkorg att dom kr Beta f.o.m igr.
Ngon som testat och har synpunkter?

Betan var inget vidare.. lngt ifrn vad wildlands var.. och det verkar som att dom gr mer t division hllet med mmo aspekter som grn, bla, lila och orange vapen och en hub dr alla spelare kan se varandra. Men spelet i betan var buggit, rrigt och ut av hel*te ful grafik.
Citera
2019-09-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utividavarden
Betan var inget vidare.. lngt ifrn vad wildlands var.. och det verkar som att dom gr mer t division hllet med mmo aspekter som grn, bla, lila och orange vapen och en hub dr alla spelare kan se varandra. Men spelet i betan var buggit, rrigt och ut av hel*te ful grafik.
Jag har aldrig testat att spela ngon Beta av ngot spel, men visst r det endast multiplayer man spelar d och inte ngon singleplayerkampanj va?
Citera
2019-09-06, 17:53
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Jag har aldrig testat att spela ngon Beta av ngot spel, men visst r det endast multiplayer man spelar d och inte ngon singleplayerkampanj va?

Du kan lira singleplayer i betan ocks. Har sjlv enbart lirat SP.

Vad gller spelet s knns det klart mer intressant n det i mina gon rtt vrdelsa Wildlands. Dock alltfr buggigt i dagslget, men det r ju buggeliminering som r huvudsyftet med en beta ocks...
Citera
2019-09-06, 21:16
Medlem
Utividavardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Du kan lira singleplayer i betan ocks. Har sjlv enbart lirat SP.

Vad gller spelet s knns det klart mer intressant n det i mina gon rtt vrdelsa Wildlands. Dock alltfr buggigt i dagslget, men det r ju buggeliminering som r huvudsyftet med en beta ocks...
Ja givetvis kommer dom att fixa till det innan slpp.. men jag spelade stress testet med och i denna betan var inget fixat frn frra gngen. Och jag vill inte spela ett "annat" division fr d hade jag spelat det spelet. Jag vill ha ett nytt frbttrat wildlands fr det konceptet var bra.
Citera
2019-10-03, 23:29
Medlem
Nu r det ute och jag har sett lite gamplay men vet inte riktigt vad jag ska tro. r det open world dr man ker bil i ett dtt landskap fr att ta sig frn punkt A till punkt B? Ville inte titta fr mycket fr att spoila fr mycket nmligen. Kanske fr vnta p en recension istllet.

Nyhet med breakpoint r iaf att man slipper en hjrndd ai i singlecampaign, vilket faktiskt var enda anledningen jag inte kpte wildlands, fr spelar jag singlecampaign vill jag inte ha nn ai som ska hjlpa mig.

Mp gr fortfarande spela med andra. r bara singleplayer-kampanj som r ndrat s att numera r man helt sjlv.
Citera
2019-10-04, 07:29
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Fullt med microtransactions och loot boxes vad jag hrt. En 1a p metacritic incoming Verkar dessutom inte bara vara kosmetiskt utan ven starka vapen kan man kpa fr att ge sig sjlv en frdel online mot andra.

Tidiga recensioner jag sett har varit ganska negativa, men d har inga av de "professionella" recensionssajterna lagt ut sina reviews nnu utan bara random youtubers som jag inte har koll p (kanske hatar spelet fr att det r populrt d spelet r fullt med just microtransactions). Annars ser det ut som nnu ett ubisoft spel helt enkelt. En trtt och trkig open world fylld med random meningslsa objectives. Hade lskat att spela ett nytt future soldiers liknande spel istllet, men ubisoft ska ju bara gra stora massiva open world spel numera, r vl drfr vi aldrig fr ngot nytt rayman, splinter cell eller prince of persia d dem inte faller in i den ramen och inte passar fr loot boxes och microtransactions.
Citera
2019-10-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Fullt med microtransactions och loot boxes vad jag hrt. En 1a p metacritic incoming Verkar dessutom inte bara vara kosmetiskt utan ven starka vapen kan man kpa fr att ge sig sjlv en frdel online mot andra.

Tidiga recensioner jag sett har varit ganska negativa, men d har inga av de "professionella" recensionssajterna lagt ut sina reviews nnu utan bara random youtubers som jag inte har koll p (kanske hatar spelet fr att det r populrt d spelet r fullt med just microtransactions). Annars ser det ut som nnu ett ubisoft spel helt enkelt. En trtt och trkig open world fylld med random meningslsa objectives. Hade lskat att spela ett nytt future soldiers liknande spel istllet, men ubisoft ska ju bara gra stora massiva open world spel numera, r vl drfr vi aldrig fr ngot nytt rayman, splinter cell eller prince of persia d dem inte faller in i den ramen och inte passar fr loot boxes och microtransactions.

Online r helt ointressant fr mig. Det som r intressant r single player campaign I spelet.

Fr mig r det tvrtom linjra spel som future soldier r dtrist ett sdant spel spelar man igenom p 2-3 dagar och knns helt identitetlst.

Open world brukar allt som oftast ha mer innehll och tar vldigt lng tid att spela igenom. Drav kan man lgga 600kr p ett sdant spel om det r bra.

600Kr fr ett spel jag spelar igenom p 2-3 dagar nej tack.

Har sett lite nya videos p det, review videos. Knns som far cry spel fast mer vapen uppgraderingar, perks fr att uppgradera abilities. Och att det gr att flyga flygplan, helikopter, bil. Blandning mellan just cause och far cry.

r ju 3e person spel men sjlva siktet blir frst person view nr man siktar s att sga medan hftskott r third person. Men det sg faktiskt bra ut.

Verkar finnas fiender lite varstans och man tar uppdrag vid nn bas. r en strre tropisk man r p.

Blir nog kp!

Gra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här