Citat:
Ursprungligen postat av
asdfghjklzxcvbnm
Fullt med microtransactions och loot boxes vad jag hrt. En 1a p metacritic incoming
Verkar dessutom inte bara vara kosmetiskt utan ven starka vapen kan man kpa fr att ge sig sjlv en frdel online mot andra.
Tidiga recensioner jag sett har varit ganska negativa, men d har inga av de "professionella" recensionssajterna lagt ut sina reviews nnu utan bara random youtubers som jag inte har koll p (kanske hatar spelet fr att det r populrt d spelet r fullt med just microtransactions). Annars ser det ut som nnu ett ubisoft spel helt enkelt. En trtt och trkig open world fylld med random meningslsa objectives. Hade lskat att spela ett nytt future soldiers liknande spel istllet, men ubisoft ska ju bara gra stora massiva open world spel numera, r vl drfr vi aldrig fr ngot nytt rayman, splinter cell eller prince of persia d dem inte faller in i den ramen och inte passar fr loot boxes och microtransactions.
Online r helt ointressant fr mig. Det som r intressant r single player campaign I spelet.
Fr mig r det tvrtom linjra spel som future soldier r dtrist ett sdant spel spelar man igenom p 2-3 dagar och knns helt identitetlst.
Open world brukar allt som oftast ha mer innehll och tar vldigt lng tid att spela igenom. Drav kan man lgga 600kr p ett sdant spel om det r bra.
600Kr fr ett spel jag spelar igenom p 2-3 dagar nej tack.
Har sett lite nya videos p det, review videos. Knns som far cry spel fast mer vapen uppgraderingar, perks fr att uppgradera abilities. Och att det gr att flyga flygplan, helikopter, bil. Blandning mellan just cause och far cry.
r ju 3e person spel men sjlva siktet blir frst person view nr man siktar s att sga medan hftskott r third person. Men det sg faktiskt bra ut.
Verkar finnas fiender lite varstans och man tar uppdrag vid nn bas. r en strre tropisk man r p.
Blir nog kp!
Gra