Citat:
Ursprungligen postat av
HighwayDelight
Okej, då förstår jag.
Känns som att ni inte är helt rätt för varandra.
Problemet är att jag inte har något bra tips, vi är rätt för varandra, och det "bara funkar".
Vi är på samma våglängd, har liknande värderingar, men därmed inte sagt att vi tycker likadant om allt, för det gör vi inte. Hemligheten tror jag är att man har en fungerande balans, man tar lika mycket som man ger, och enväga kommunikation och intresse är nog dödsdömt tyvärr :/
Sorry om jag lät lite hård, men det är ju tyvärr den generella uppfattningen, och man fokuserar alltid på vad andra inte ger, men om man ger allt själv och inte får något tillbaka, hade jag också tröttnat tillslut, speciellt OM man försökt.
Gör ni saker tillsammans? Vad gör han för att aktivt anstränga sig för att göra relationen till det bättre?
Hoppas det löser sig!
Han gör såklart saker på sitt vis, men han är inte alls en lika öppen person som jag är. Jag tycker att d et blir svårt. Jag vill stimuleras och få ett skratt tillbaka, vilken är anledningen till att jag hänger med mycket andra människor just nu.
Även om jag skulle bli mer accepterande till detta, återstår problemet att vi har för lite sex. Vilket jag inte tro någonsin kommer förändras.