Generellt har folk ganska gedigna listor över låter som är dom bästa, sämsta, tråkigaste, värdelösaste etc dom hört.
Men nu vill jag veta:
Vilken är den absolut roligaste låten ni hört?
Kan ni sitta och garva åt någon låt för den är så hysteriskt rolig?
Vilka är låtarna?
Vad är det ni tycker är roligt med dem?
Choices (Yup) är den som som kommer på tankarna i stunden. Bara klockrena lyrics som skämtar om rap och gangsterattityd utfört på ett simpelt men komiskt sätt.
Den jag spontant kommer att tänka på är "Jag hade smegma på mitt ollon" av och med Eddie Meduza.
En låt innehållande följande textstrof: Jag hade smegma på mitt ollon, jag stod där och kände mig rätt dum, min inre sekretoriska körtelverksamhet var tydligen ställd på maximum som dessutom låter bra när den sjungs kan inte betraktas som nåt annat än komisk genialitet.
Den jag spontant kommer att tänka på är "Jag hade smegma på mitt ollon" av och med Eddie Meduza.
En låt innehållande följande textstrof: Jag hade smegma på mitt ollon, jag stod där och kände mig rätt dum, min inre sekretoriska körtelverksamhet var tydligen ställd på maximum som dessutom låter bra när den sjungs kan inte betraktas som nåt annat än komisk genialitet.
Yaketi Sax är ju lite underhållande, men det kanske är Benny Hills fel...
Vilka texter som är roliga varierar beroende på hunör och ålder.
Är beredd att hålla med. Yaketi Sax gör precis allt roligt. Om de så visar judar som torteras i Auschwich med Yaketi Sax som spelas skulle det vara kul!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!